Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών Υπ.Ε.Π.Θ. Η πληροφορική, εργαλείο στην υπηρεσία της εκπαίδευσης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών Υπ.Ε.Π.Θ. Η πληροφορική, εργαλείο στην υπηρεσία της εκπαίδευσης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών Υπ.Ε.Π.Θ. Η πληροφορική, εργαλείο στην υπηρεσία της εκπαίδευσης

2 Η ανάγκη για την χρήση της πληροφορικής Μέχρι το τέλος 2000 το 60% των νέων εργασιών θα απαιτούν τεχνολογικές ικανότητες στην πληροφορική και χρήση υπολογιστώνΜέχρι το τέλος 2000 το 60% των νέων εργασιών θα απαιτούν τεχνολογικές ικανότητες στην πληροφορική και χρήση υπολογιστών Στις αρχές του 1990 οι εργαζόμενοι με γνώσεις υπολογιστών κέρδιζαν 10-15% παραπάνω, τώρα μπορεί να μην βρεις δουλειά αν δεν έχεις τις γνώσειςΣτις αρχές του 1990 οι εργαζόμενοι με γνώσεις υπολογιστών κέρδιζαν 10-15% παραπάνω, τώρα μπορεί να μην βρεις δουλειά αν δεν έχεις τις γνώσεις

3 Η χρήση της πληροφορικής στα σχολεία Στην υπηρεσία των μαθητώνΣτην υπηρεσία των μαθητών Στην υπηρεσία των εκπαιδευτικώνΣτην υπηρεσία των εκπαιδευτικών Στην υπηρεσία των γονιώνΣτην υπηρεσία των γονιών Στην υπηρεσία της πολιτείαςΣτην υπηρεσία της πολιτείας Στην υπηρεσία της κοινωνίαςΣτην υπηρεσία της κοινωνίας

4 Τα μέσα Ταχεία εξέλιξη υπολογιστικών και δικτυακών τεχνολογιώνΤαχεία εξέλιξη υπολογιστικών και δικτυακών τεχνολογιών Πρόοδος στον τομέα των πολυμέσωνΠρόοδος στον τομέα των πολυμέσων Πρόοδος στον τομέα των τηλεπικοινωνιώνΠρόοδος στον τομέα των τηλεπικοινωνιών –Εξαιρετικά γρήγορη επέκταση του Internet Συνδυασμός των πολυμέσων και των δικτυακών τεχνολογιώνΣυνδυασμός των πολυμέσων και των δικτυακών τεχνολογιών

5 Τι περιμένουμε από την πληροφορική στα σχολεία Να εκπαιδεύσει τους μαθητές κάνοντας χρήση των τεχνολογιών και των πληροφοριώνΝα εκπαιδεύσει τους μαθητές κάνοντας χρήση των τεχνολογιών και των πληροφοριών Να ανοίξει νέους ορίζοντες στη μάθηση με εμπειρίεςΝα ανοίξει νέους ορίζοντες στη μάθηση με εμπειρίες Να φέρει πιο κοντά τους μαθητές των παραμεθόριων και των λιγότερο ανεπτυγμένων περιοχώνΝα φέρει πιο κοντά τους μαθητές των παραμεθόριων και των λιγότερο ανεπτυγμένων περιοχών

6 Τι δεν περιμένουμε από την πληροφορική στα σχολεία Οι υπολογιστές και ο χρόνος που δαπανάται στο διαδίκτυο δεν μπορούν να κάνουν ένα μαθητή πολύ καλόΟι υπολογιστές και ο χρόνος που δαπανάται στο διαδίκτυο δεν μπορούν να κάνουν ένα μαθητή πολύ καλό Οι υπολογιστές από μόνοι τους δεν θα κάνουν ένα παιδί ολοκληρωμένο ενήλικαΟι υπολογιστές από μόνοι τους δεν θα κάνουν ένα παιδί ολοκληρωμένο ενήλικα

7 Τι γίνεται στις άλλες χώρες ΗΠΑ: Εκπαίδευση μαθητών με Η/Υ.ΗΠΑ: Εκπαίδευση μαθητών με Η/Υ. –34% των μαθητών το 1995 –50% το 1996 –90% το 2000 –Χρήση Η/Υ ανά μαθητές 1:11 Αυστραλία: Χρήση Η/Υ ανά μαθητέςΑυστραλία: Χρήση Η/Υ ανά μαθητές –1/25 1995 –1/20 1996 –1/15 1997 –1/9 2001

8 Τι γίνεται στις άλλες χώρες Ιαπωνία: Ευφυή σχολείαΙαπωνία: Ευφυή σχολεία –Εκπαιδευτικό περιβάλλον για να αναπτύξει το παιδί τα εφόδια και να αποκτήσει τις γνώσεις για τον 21ο αιώνα –Παροχή των αναγκαίων για διαρκή εκπαίδευση –Βιβλιοθήκη για επαφής με τις νέες τεχνολογίες, πληροφορίες, γνώσεις –Κέντρο Η/Υ και πληροφοριών συνδεμένο με όλο το κτήριο (1:5) –Κέντρο οπτικοακουστικών μέσων

9 Τι γίνεται στην Ευρώπη Φιλανδία 100% των σχολείων έχουν εργαστήριο πληροφορικήςΦιλανδία 100% των σχολείων έχουν εργαστήριο πληροφορικής Γερμανία: 100% μέχρι το 2000Γερμανία: 100% μέχρι το 2000 Αγγλία: 100% μέχρι το 2000Αγγλία: 100% μέχρι το 2000 Πορτογαλία: 100% από το 1997Πορτογαλία: 100% από το 1997 Γαλλία: 100% μέχρι το 2001Γαλλία: 100% μέχρι το 2001 Ουγγαρία: 100% (1200) από το 1999Ουγγαρία: 100% (1200) από το 1999 Ιρλανδία: 100% (4000) μέχρι το 2000Ιρλανδία: 100% (4000) μέχρι το 2000

10

11 Πλαίσιο Ενέργεια 1.1.Β και 1.1.Γ του ΕΠΕΑΕΚ (Οδύσσεια)Ενέργεια 1.1.Β και 1.1.Γ του ΕΠΕΑΕΚ (Οδύσσεια) Επέκταση του πιλοτικού έργου Ε11- ΟδυσσέαςΕπέκταση του πιλοτικού έργου Ε11- Οδυσσέας Ενδιάμεσο στάδιο του τελικού στόχου (3,000 σχολεία σε 60 περιοχές)Ενδιάμεσο στάδιο του τελικού στόχου (3,000 σχολεία σε 60 περιοχές)

12 Στοιχεία Έργου Προϋπολογισμός: 2,400 εκατ. δρχ. (Δημόσια Δαπάνη επιλέξιμη σε ΕΤΠΑ) Φορέας εκτέλεσης του έργου: Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών – –Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και – –Εργαστήριο Υπολογιστικών και Δικτυακών Υπηρεσιών Φορέας παρακολούθησης καλής εκτέλεσης: Υπ.Ε.Π.Θ., Διεύθ. ΚΠΣ, ΔΣΔΕ Ωφελούμενοι: Εκπαιδευτικοί και μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων, κύρια σε απομακρυσμένες και υποβαθμισμένες περιοχές της χώρας

13 Στόχος Η δημιουργία 312 σχολικών εργαστηρίων Η μεταφορά τεχνογνωσίας προς το Υπ.Ε.Π.Θ. Για  Τη διαχρονική προμήθεια υπολογιστών σε ευρεία κλίμακα  Τον προσδιορισμό του καταλληλότερου εξοπλισμού για την εκπαίδευση (σε κόστος και τεχνικές προδιαγραφές που μεταβάλλονται συνεχώς)  Την μέθοδο διαρκούς αξιολόγησης του εξοπλισμού

14 Αναμενόμενα Αποτελέσματα  Ο σχεδιασμός της γενικότερης πολιτικής αγοράς, συντήρησης, ανανέωσης και απόσυρσης σχολικού υπολογιστικού εξοπλισμού  Η ομαλή λειτουργία των εργαστηρίων στο χρόνο  Η ενδυνάμωση της διαπραγματευτικής θέσης του ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Η συγκράτηση των απαιτούμενων κονδυλίων σε προσιτά για τον τακτικό προϋπολογισμό επίπεδα,  Η ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας

15 Περιοχές Εγκατάστασης Γ΄Αθηνών Αιτωλοακαρνανίας Αρκαδίας Άρτας Ηρακλείου Θεσσαλονίκης Ιωαννίνων Καστοριάς Κοζάνης Κορινθίας Λάρισας Μεσσηνίας Πειραιά Πέλλας Ρεθύμνου Σερρών Τρικάλων Φθιώτιδας Χαλκιδικής Χανίων

16 Τρόπος επιλογής του εξοπλισμού μεγιστοποίηση της ωφέλιμης ζωής του εξοπλισμού ελαχιστοποίηση του ανοιγμένου κόστους αγοράς του ανά μήνα ωφέλιμης ζωής του δυνατότητα να υποστηρίζει σύγχρονο λογισμικό.

17 Ενδεικτικά η ωφέλιμη ζωή

18 Κόστος αγοράς CPU

19 Μεταβολή τιμών CPU

20 Εξοπλισμός σχολικού εργαστηρίου ΕξυπηρετητήςΕξυπηρετητής Τοπικό δίκτυο με 10 σταθμούς εργασίαςΤοπικό δίκτυο με 10 σταθμούς εργασίας Έγχρωμο εκτυπωτήςΈγχρωμο εκτυπωτής Σύστημα backupΣύστημα backup UPSUPS HUBHUB Απαραίτητο Λογισμικό λειτουργίαςΑπαραίτητο Λογισμικό λειτουργίας

21 Χαρακτηριστικά μεθόδου προμήθειας... Ορισμός ελάχιστων τεχνικών προδιαγραφών και μέγιστου κόστουςΟρισμός ελάχιστων τεχνικών προδιαγραφών και μέγιστου κόστους Ελαχιστοποίηση του ανοιγμένου μηνιαίου κόστους για την αναμενόμενη ωφέλιμη ζωή των συστημάτων.Ελαχιστοποίηση του ανοιγμένου μηνιαίου κόστους για την αναμενόμενη ωφέλιμη ζωή των συστημάτων. Ικανοποιητική υποστήριξη σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές.Ικανοποιητική υποστήριξη σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές. Τυποποιημένη διαδικασία, άμεση υλοποίησηΤυποποιημένη διαδικασία, άμεση υλοποίηση

22 …Χαρακτηριστικά μεθόδου προμήθειας Σταθερός ρυθμός εγκατάστασης σχολικών εργαστηρίων.Σταθερός ρυθμός εγκατάστασης σχολικών εργαστηρίων. Βελτιστοποίηση της προμήθειας τεχνολογικά σύγχρονου εξοπλισμού σε σχέση με την τιμή αγοράς.Βελτιστοποίηση της προμήθειας τεχνολογικά σύγχρονου εξοπλισμού σε σχέση με την τιμή αγοράς. Διατήρηση ισχυρής διαπραγματευτικής θέσης του Υπ.Ε.Π.Θ. έναντι των προμηθευτών.Διατήρηση ισχυρής διαπραγματευτικής θέσης του Υπ.Ε.Π.Θ. έναντι των προμηθευτών. Ενεργοποίηση των κατά τόπους αγορώνΕνεργοποίηση των κατά τόπους αγορών

23 Μέθοδος υλοποίησης έργου... Προκήρυξη ανοικτού διαγωνισμού για επιλογή 3 αναδόχων με την μέθοδο της συμφερότερης προσφοράςΠροκήρυξη ανοικτού διαγωνισμού για επιλογή 3 αναδόχων με την μέθοδο της συμφερότερης προσφοράς Αρχικά το 75% του έργου, το υπόλοιπο μοιράζεται με επαναξιολόγησηΑρχικά το 75% του έργου, το υπόλοιπο μοιράζεται με επαναξιολόγηση Προσδιορισμός της βαθμολογίας κάθε επιμέρους συστατικού στην αξιολόγησηΠροσδιορισμός της βαθμολογίας κάθε επιμέρους συστατικού στην αξιολόγηση

24 …Μέθοδος υλοποίησης έργου... Εγκατάσταση λογισμικού και υλικού από ανάδοχουςΕγκατάσταση λογισμικού και υλικού από ανάδοχους Παράδοση εξοπλισμού ανά σχολικό εργαστήριοΠαράδοση εξοπλισμού ανά σχολικό εργαστήριο Παραλαβές σχολικών εργαστηρίων από Διευθυντή σχολείου, υπεύθυνο σχολικού εργαστηρίου, ΠΛΗΝΕΤΠαραλαβές σχολικών εργαστηρίων από Διευθυντή σχολείου, υπεύθυνο σχολικού εργαστηρίου, ΠΛΗΝΕΤ Μηνιαίο πρόγραμμα εγκαταστάσεωνΜηνιαίο πρόγραμμα εγκαταστάσεων

25 …Μέθοδος υλοποίησης έργου Γεωγραφικός συντονισμόςΓεωγραφικός συντονισμός Δειγματοληπτικός έλεγχος Δειγματοληπτικός έλεγχος Προσδιορισμός νέων ελάχιστων προδιαγραφών ανά 6μηνοΠροσδιορισμός νέων ελάχιστων προδιαγραφών ανά 6μηνο Δημιουργία προτύπου εργαστηρίου και παρακολούθηση τεχνολογικών εξελίξεωνΔημιουργία προτύπου εργαστηρίου και παρακολούθηση τεχνολογικών εξελίξεων

26 Συμπεράσματα


Κατέβασμα ppt "Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών Υπ.Ε.Π.Θ. Η πληροφορική, εργαλείο στην υπηρεσία της εκπαίδευσης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google