Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2

3

4 Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών επικοινωνίας ( π. χ. αλληλογραφία ) και κινητικότητας μαθητών με νέα μέσα & τεχνολογίες ; Γιατί στην εποχή του εφήμερου και της μαζικής κατανάλωσης να μην ανοίξουμε τους ορίζοντες των μαθητών προς τα ποικίλα έργα Τέχνης ; « Πρέπει να συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε όσα ξέρουμε πως αποδίδουν και πρέπει να πειραματιστούμε δραστικά και έντονα με νέες ιδέες », Μιχάλης Δερτούζος

5

6 Επίσημη εκπαίδευση βασισμένη στα πρότυπα εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ( σχολεία δημοτικής και μέσηςεκπαίδευσης, πανεπιστήμια ) στην οποία τα μέλη της εκπαιδευόμενης ομάδας καθώς και οι διδάσκοντες βρίσκονται σε διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες αλλά η χρήση διαδραστικών τηλεπικοινωνιακών συστημάτων επιτρέπει την επικοινωνία ανάμεσα στους εκπαιδευόμενους και στους εκπαιδευτές καθώς και τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού.

7

8 Ειδικές τεχνικές για την σχεδίαση των μαθημάτων Ειδικές εκπαιδευτικές τεχνικές Ειδικές μεθόδους επικοινωνίας είτε με ηλεκτρονικά είτε με άλλα μέσα.

9

10  Η εκπαίδευση από απόσταση δεν είναι καινούργια έννοια. Έχει ακολουθήσει την εξέλιξη στη μορφή του εκπαιδευτικού υλικού :  Έντυπη μορφή ( ανάθεση εργασιών στους εκπαιδευόμενους και χρήση του ταχυδρομείου για επικοινωνία ). Η μορφή αυτή εξακολουθεί να είναι αρκετά διαδεδομένη σε χώρες εκτός των ΗΠΑ.  Χρήση ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών, κασεττών ήχου και τηλεφώνου κυριώς για παροχή του εκπαιδευτικού υλικού στους εκπαιδευόμενους  Χρήση διαδραστικών μέσων ( διαδραστική τηλεόραση, δίκτυα Η / Υ με πολυμέσα ) για αμφίδρομη και άμεση επικοινωνία εκπαιδευομένων και εκπαιδευτών

11

12  Απλή πρόσβαση από οπουδήποτε και οποιαδήποτε ώρα  Χρήση και σε συμβατικά περιβάλλοντα εκπαίδευσης  Ευκολία συντήρησης και ενημέρωσης του εκπαιδευτικού υλικού  Χρήση πολυμέσων για αποτελεσματικότερη μετάδοση πληροφοριών  Δυνατότητα επικοινωνίας μαθητών από όλο τον κόσμο  Διαρκής παρακολούθηση της προόδου των εκπαιδευομένων  Δυνατότητα αξιολόγησης των μαθημάτων και εξαγωγής στατιστικών για ερευνητική δραστηριότητα  Στρέφεται κοντά στα ενδιαφέροντα των νέων

13

14  Αδυναμία εκπαιδευομένων να παρακολουθήσουν τα μαθήματα λόγω της απαίτησης για τεχνικές ικανότητες σχετιζόμενες με τους Η / Υ και τις τηλεπικοινωνίες  Αδυναμία εκπαιδευτών να παρέχουν με αποτελεσματικό τρόπο τα μαθήματα λόγω της απαίτησης για τεχνικές ικανότητες σχετιζόμενες με τους Η / Υ και τις τηλ / νίες  Μεγάλος χρόνος προετοιμασίας μαθημάτων ( περίπου 50 φορές μεγαλύτερος σε σχέση με τα συμβατικά μαθήματα )  Ανισότητα όσον αφορά την ευκολία πρόσβασης στα ηλεκτρονικά μαθήματα ( θέματα αποκλεισμού )  Απαίτηση για ειδικές προγραμματιστικές ικανότητες (Dhtml, vrml, java applets, flash)  Τεχνολογικοί περιορισμοί  Απομόνωση των μαθητών και εξάρτησή τους από τα τεχνολογικά μέσα.  Σοβαρές σωματικές βλάβες από την πολύωρη απασχόληση

15

16  ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΟΥ  ΓΑΛΑΡΗ ΜΕΡΟΠΗ


Κατέβασμα ppt "Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google