Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013 ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013 ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

2

3 ΔΑΝΖΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΙΑΤΗ ΜΑΡΙΑ ΑΝΑΤΟΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΚΟΚΟΒΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΖΑΓΚΑΣΒΙΛΙ ΜΗΔΕΙΑ ΚΡΙΑΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

4 Η παχυσαρκία είναι μια χρόνια νόσος κατά την οποία το άτομο συσσωρεύει υπερβολικό λίπος με αποτέλεσμα να θέτει τον εαυτό του και κατ' επέκταση την υγεία του σε μεγάλο κίνδυνο. Οποιοσδή­ποτε με ΔΜΣ 30 ή παραπάνω κατατάσσεται ως παχύσαρκος. Η παχυσαρκία είναι το αποτέλεσμα της αύξησης του μεγέθους ή και του ποσοστού των λιποκυττάρων στο σώμα.

5 Παχυσαρκία μπορούν να προκαλέσουν διάφορες γενετικές διαταραχές σε γονίδια που καθορίζουν την όρεξη και το μεταβολισμό. Έως το 2006 είχαν βρεθεί 41 τέτοιοι γονιδιακοί τύποι, οι οποίοι σε κατάλληλο περιβάλλον οδηγούν σε παχυσαρκίαμεταβολισμό

6  Άπνοια του ύπνου  Καρδιακές παθήσεις  Ασθένειες χοληδόχου κύστης  Ορμονικές διαταραχές  Ουρική αρθρίτιδα  Εγκεφαλικό επεισόδιο  Υπέρταση-Δυσλιπιδαιμια  Διαβήτης τύπου 2  Οστεοαρθρίτιδα  Καρκίνος

7  Αρκετά παιδιά το > γιατί βρίσκουν σε αυτό >. Αυτά τα παιδιά ζουν συνήθως μια ζωή ανιαρή και βαρετή ή αρκετές φορές μια ζωή γεμάτο άγχος ή νιώθουν παραμελημένα. Το παιδί τρώει για να γεμίσει > που νοιώθει μέσα στην ψυχή του!  Ένας μεγάλος αριθμός παχύσαρκων παιδιών έχουν >να τρώνε, γιατί παραδειγματίζονται από τους γονείς τους. Επίσης υπάρχει μια αντίληψη σε πολλούς γονείς, πως το παχύ παιδί είναι υγιές και αυτό τους κάνει να παραταΐζουν τα μικρά τους, συχνά με το ζόρι.  Η έλλειψη άσκησης βοηθάει στην παχυσαρκία. Αυτό φαίνεται όταν π.χ. δύο παιδιά, ενώ τρώνε σχεδόν την ίδια ποιότητα και ποσότητα φαγητού δεν έχουν το ίδιο βάρος. Αυτό γίνεται γιατί υπάρχει διαφορά στο πόσο ασκείται το κάθε παιδί.

8 Οι πιο πολλές προβληματικές καταστάσεις έχουν την αρχή τους στα πρώτα χρόνια του ανθρώπου. Έτσι και η παχυσαρκία μπορεί να φτιάξει τις ρίζες της από τη νηπιακή ή παιδική ηλικία. Για αυτό είναι βοηθητικό να ξέρουν οι γονείς και ιδιαίτερα ή μητέρα > σχετικά με το φαγητό.

9 1.Πρώτα απ’όλα θα βρεθεί η αιτία που προκαλεί στο παιδί το περιττό πάχος -Μήπως το παιδί το ρίχνει στο υπερβολικό φαγητό γιατί κρύβεται πίσω από την πολυφαγία ένα άγχος, ένας φόβος, μια αγωνία ή μια προβληματική κατάσταση ; - Μήπως οι συνήθειες φαγητού στο σπίτι δεν είναι σωστές ; - Μήπως υπάρχει οργανική ή κληρονομική αιτία ; - Μήπως τρώει έξω από το σπίτι πολλές άχρηστες τροφές; - Μήπως δεν κινείται ή δεν ασκείται όσο χρειάζεται ; 2. Αν πίσω από την παχυσαρκία π.χ. κρύβεται ψυχολογικά προβλήματα, θα πρέπει πρώτα να εξομαλύνουμε αυτά και μετά να προχωρήσουμε στη δίαιτα και στη άσκηση 3. Αν στην οικογένεια υπάρχει η > θα πρέπει όλα τα μέλη της οικογένειας ωα αλλάξουν τρόπο ζωής ως προς την ποιότητα και την ποσότητα του φαγητού

10 4.Να ενθαρρύνεται το παιδί στις προσπάθειές του να χάσει βάρος. Να ενθαρρύνεται στην αύξηση των ασκήσεων και αθλοπαιδιών. Ποτέ να μην χρησιμοποιηθεί εκ μέρους των γονιών παράλογη κριτική ή αποδοκιμασία. Αντίθετα, να επιβραβεύουν το παιδί κάθε φορά που χάνει βάρος και να τονίζει πως ο αυτοέλεγχος κι εδώ παίζει σημαντικό ρόλο 5.Να εξηγηθεί στον έφηβο πως το πάχος στην ηλικία του βοηθάει, ώστε να δημιουργηθούν προβλήματα υγείας 6.Εάν δεν τα καταφέρουμε μόνοι μας να βοηθήσουμε το παχύ παιδί μας να χάσει βάρος,καλό θα ήταν να το παροτρύνουμε να ακολουθήσει κάποιο από τα προγράμματα ασκήσεων και διατροφής που κάτω από ιατρική παρακολούθηση βοηθούν τον έφηβο να φθάσει και να διατηρήσει ένα κανονικό βάρος

11 1.Η μητέρα δεν πρέπει να πιέζει το μικρό παιδί να φάει, όταν αυτό δεν πεινάει. 2. Δεν πρέπει να πιστεύει πως το πάχος σημαίνει > και > για το παιδί και να προσπαθεί συνέχεια να το παραταΐζει. 3.Όταν το παιδί είναι μίζερο, γκρινιάρικο ή εκνευρισμένο, να μη χρησιμοποιούμε το φαγητό για να κάνουμε το παιδί να αισθανθεί καλύτερα. 4. Να μην χρησιμοποιούμε συχνά τα γλυκά σαν βραβεία. Με αυτό τον τρόπο το παιδί μαθαίνει πως τα γλυκά είναι η πιο ευχάριστη εμπειρία στη ζωή. 5.Να μην εμποδίζουμε την > στα μικρά παιδιά. Το παιδί χρειάζεται να κινηθεί, να παίξει, να ανακατευθεί στα διάφορα σπορ και αθλοπαιδίες.


Κατέβασμα ppt "2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013 ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google