Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

2 ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Με το τέλος του μαθήματος ο μαθητής/τρια θα είναι ικανός/ή: Να αναλύει τις αξίες και τους κανόνες ηθικής συμπεριφοράς απέναντι στην επιχείρηση/διεύθυνση και στους προϊστάμενους

3 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Οι εργαζόμενοι έχουν υποχρεώσεις απέναντι στους: Πελάτες Συναδέλφους Προϊστάμενους Υφιστάμενους αλλά και απέναντι στην Επιχείρηση *διότι τους παρέχει*  ΕΡΓΑΣΙΑ  ΑΣΦΑΛΕΙΑ  ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΕΛΙΞΗ

4 ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΙΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ:
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΕΡΔΟΣ Άρα κάθε υπάλληλος οφείλει να συμπεριφέρεται με ευπρεπή τρόπο και να υποδηλώνει επαγγελματική αγωγή

5 ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ
ΚΟΙΝΟΙ

6 ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΙ
ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΚΑΚΗΣ ΠΑΡΑ ΚΑΛΗΣ ΦΗΜΗΣ. ΕΝΑΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ. ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΘΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΑΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΠΑΤΑΛΕΣ (ΥΛΙΚΑ, ΡΕΥΜΑ ΚΤΛ) Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ, ΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ. Η ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ

7 ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΚΕΡΔΟΣ ΠΡΟΟΔΟΣ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΚΕΡΔΟΣ ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΗ - ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

8 ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ
Να αποφεύγει να δυσφημεί τη διεύθυνση ή το ξενοδοχείο, στο οποίο εργάζεται ή εργάζονταν προηγουμένως Να δέχεται τις οδηγίες για τα καθήκοντα του προσεκτικά και θετικά, χωρίς παράπονα, έστω και αν μερικές από τις οδηγίες του είναι ήδη γνωστές. Να σέβεται το χρόνο των προϊσταμένων και συναδέλφων του Να αφήνει τα προσωπικά του συμφέροντα μακριά από το χώρο της εργασίας. Να αποτρέπει τους φίλους και συγγενείς του να τηλεφωνούν στην εργασία του, παρά μόνο για λόγους ανάγκης

9 ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ
Να προσέρχεται και να αποχωρεί από την εργασία του στην καθορισμένη από το πρόγραμμά του ώρα. Να τηρεί τους εσωτερικούς κανονισμούς της μονάδας που τον εργοδοτεί. Να είναι ιδιαίτερα συντηρητικός στις φιλικές του σχέσεις με τους πελάτες και των δύο φύλων. Να είναι ευγενικός με όλους και να σέβεται ιδιαίτερα τους προϊσταμένους του. Να φροντίζει έτσι ώστε η συμπεριφορά του να μη γίνεται αιτία για επίπληξη. Να υποστηρίζει πάντοτε τα συμφέροντα και την πολιτική της επιχείρησης

10 ΚΩΛΥΣΙΕΡΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ

11 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ

12 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ
Ένας καλός ξενοδοχοϋπάλληλος πρέπει να έχει άψογη συμπεριφορά προς τους προϊσταμένους του. Όπως μια κοινωνία για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά πρέπει να έχει νόμους που εφαρμόζονται από όλους και αρχές ηθικής και δικαίου, έτσι και μια σοβαρή επιχείρηση για να λειτουργήσει σωστά πρέπει να έχει κανονισμούς που πρέπει να ακολουθούνται από όλους. Πρέπει να εκτελούνται πιστά οι οδηγίες των προϊσταμένων αφού ο κάθε προϊστάμενος αντιπροσωπεύει τη διεύθυνση της επιχείρησης και όχι το άτομό του και τα προσωπικά του συμφέροντα.  Εκτός από τα επαγγελματικά προσόντα που πρέπει να διαθέτουν οι υπάλληλοι πρέπει να έχουν και μερικά άλλα προσόντα όπως:

13 ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΟΠΩΣ: Ικανότητα για συνεργασία,
Ικανότητα για προσαρμοστικότητα, Αίσθημα ευθύνης, Ευσυνειδησία, Πρωτοβουλία, Νομιμοφροσύνη, Ενδιαφέρον, Ζήλο

14 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
Να γράψετε τους κοινούς στόχους του εργοδότη και του προσωπικού σε μια επιχείρηση. Ποιος κατά τη γνώμη σας είναι ο πιο σημαντικός στόχος και γιατί;  Να δώσετε 2 παραδείγματα που δηλώνουν: Α. Συνεργασία  Β. Προσαρμοστικότητα Γ. Αίσθημα ευθύνης Δ. Νομιμοφροσύνη Να εξηγήσετε με δικά σας λόγια τι εννοούμε όταν λέμε ότι ‘‘είναι ευκολότερο μια επιχείρηση να αποκτήσει κακή παρά καλή φήμη’’.


Κατέβασμα ppt "ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google