Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2013 - 2014.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2013 - 2014."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

3 2 Ένα υγιεινό πρωινό θα πρέπει να περιλαμβάνει: Γάλα ή γαλακτοκομικά προϊόντα. Φρούτα και χυμούς φρούτων. Δημητριακά ολικής αλέσεως.

4 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ!!!

5 ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ!!!

6 5 Tα φρούτα και χυμοί των φρούτων είναι πολύ ωφέλιμα για εμάς τα παιδιά!!!

7 Το γάλα και τα γαλακτοκομικά, περιέχουν πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας που μας δίνουν δύναμη. Το γάλα μας δίνει επίσης το ασβέστιο που είναι απαραίτητο για δυνατά κόκαλα και γερά δόντια. Ψωμί και δημητριακά ολικής αλέσεως προσφέρουν τους υδατάνθρακες που μας δίνουν την ενέργεια και φυτικές ίνες για την καλή λειτουργία του εντέρου. Τα φρούτα μας δίνουν τις Βιταμίνες μαζί με τις ίνες του φρούτου που εξασφαλίζουν τη καλή λειτουργία του εντέρου. Ο χυμός πορτοκαλιού μας δίνει την βιταμίνη C η οποία μας προστατεύει από τα κρυολογήματα. ΘΡΕΠΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

8 7 Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ 1. Παιδιά που λαμβάνουν πρωινό έχουν υψηλότερες επιδόσεις στο σχολείο. Παρουσιάζουν χαμηλότερους ρυθμούς κούρασης, αφηρημάδας, και υπερκινητικότητας στο σχολείο. Έχουν καλύτερη συμπεριφορά στην τάξη. Παίρνουν καλύτερους βαθμούς στα γραπτά. Έχουν καλύτερο δείκτη ευφυΐας και ικανότητα μάθησης. ΕΡΕΥΝΕΣ

9 8 Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ Παιδιά που λαμβάνουν πρωινό έχουν λιγότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκα Υπάρχει μεγάλη αύξηση παιδικής παχυσαρκίας στην Ευρώπη τα τελευταία 20 χρόνια. Τα Ελληνόπουλα είναι τα πιο παχύσαρκα παιδιά στην Ευρώπη. Παιδιά που παίρνουν πρωινό έχουν μέχρι και 30% λιγότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκα. ΕΡΕΥΝΕΣ

10 « Το πρωί, όταν ξυπνώ, τρώω πάντα πρωινό γάλα, γιαούρτι ή αυγό, ψωμί και δημητριακό, για να πάω στο σχολείο και να ‘μαι γεμάτος μπρίο». « Αχλάδια, μήλα, μανταρίνια και άλλα φρούτα στα κοφίνια.Αν θες να τρως υγιεινά, φρούτα διάλεξε πολλά».

11 1.1.Χρωματίζουμε" το πιάτο μας με φρούτα και λαχανικά! 2.Μειώνουμε το κορεσμένο λίπος στο κρέας, στο γάλα, στο τυρί, στο γιαούρτι, στα γλυκά! 3 Καταναλώνουμε μέτρια ποσότητα αλκοόλ.(1 ποτό την ημέρα για τις γυναίκες και 2 για τους άντρες) 4 Προτιμούμε ψωμί, δημητριακά, φρυγανιές ολικής άλεσης και πολύσπορα! 5 Πίνουμε άφθονο νερό! "

12 6.Μειώνουμε το αλάτι και τη ζάχαρη! 7Διαβάζουμε τις ετικέτες τροφίμων στην υπεραγορά. 8Επιλέγουμε τον τρόπο που θα μαγειρέψουμε το γεύμα μας (πολλά ψητά, βραστά, φούρνου και λιγότερα τηγανητά)! 9Ξεκινάμε τη μέρα μας με ένα υγιεινό πρωινό! 10Καταναλώνουμε μικρά και συχνά γεύματα (περίπου ανά 2-3 ώρες)! 11Τρώμε μ ό ν ο όταν πεινάμε!

13 Αυτά είχαμε να σας παρουσιάσουμε. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν τόσο εμείς όσο και εσείς, να τα τηρήσουμε για την υγεία μας, που είναι το πολυτιμότερο όλων των αγαθών !!! ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΌΤΙ Η ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΕΥΕΞΙΑ.


Κατέβασμα ppt "Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2013 - 2014."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google