Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εβδομάδα Υγιεινής Διατροφής Από τα παιδιά της Γ’2.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εβδομάδα Υγιεινής Διατροφής Από τα παιδιά της Γ’2."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εβδομάδα Υγιεινής Διατροφής Από τα παιδιά της Γ’2

2 Το πρόγευμα είναι το πιο σπουδαίο γεύμα της ημέρας, γιατί αυτό θα μας χαρίσει την απαραίτητη ενέργεια που χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουμε με ζωντάνια τη μέρα μας. Παιδιά που δεν παίρνουν πρόγευμα αισθάνονται κουρασμένα, νυσταγμένα και δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν το μάθημα. Αντίθετα, τα παιδιά που τρώνε ένα σωστό πρόγευμα έχουν ζωντάνια και όρεξη μέχρι το μεσημέρι.

3 Το πρόγευμα μου μπορεί να αποτελείται από:  1 ποτήρι φρέσκο γάλα + 1 τοστ (ψωμί ολικής αλέσεως) με τυρί + ζαμπόν άπαχο + 1 φρούτο Παναγιώτης Καζαμίας, Σοφία Τσακαλίδου, Γιώργος Γεωργίου ή  1 ποτήρι φρέσκο γάλα φέτες ψωμί με φυτικό βούτυρο και μέλι + 1 φρούτο Αυγουστίνος Ποταμίτης, Αμάντα Τσαγκαρίδου, Αλέξανδρος Βιτόροβικ ή  1 μπολ φρέσκο γάλα με δημητριακά (χωρίς ζάχαρη και σοκολάτα) + 1 φρούτο Χριστόφορος Τσολάκης, Ελίζα Μονιάτη, Αλίκη Πουταχίδου ή  1 ποτήρι φρέσκο γάλα + 1 σάντουιτς (ψωμί ολικής αλέσεως ) με 1 αυγό βραστό, ντομάτα, μαρούλι, αγγουράκι + 1 φρούτο Στέφανος Μιχαηλίδης, Λοΐζος Χαράκης, Έρικα Ιωάννου

4 ή  1 ποτήρι φρέσκο χυμό + 2 φρυγανιές με μαργαρίνη, μέλι και τυρί με χαμηλά λιπαρά Νικόλας Ιωαννίδης, Κυπριανός Ηροδότου, Αντρέας Γλυκύς ή  Γιαούρτι με δημητριακά (χωρίς ζάχαρη και σοκολάτα) + 1 φρούτο Δημητριάνα Λοΐζου, Φραγκίσκος Στυλιανού, Στέφανη Δημοσθένους ή  1 ποτήρι φρέσκο χυμό + 1 σάντουιτς (ψωμί ολικής αλέσεως ) με γαλοπούλα και τυρί με χαμηλά λιπαρά, ντομάτα, μαρούλι, αγγουράκι + 1 φρούτο Ιώ Τζιαμπάζη, Μαρία Αδαμίδου, Σάπα Νασίρι

5 Λέμε Ναι : Στο ψωμί ολικής αλέσεως, στα δημητριακά ολικής αλέσεως, στα φρούτα, στα βραστά αυγά, στους φρουτοχυμούς χωρίς ζάχαρη, στο κρέας με χαμηλά λιπαρά (γαλοπούλα, χαμ), στα τυριά με χαμηλά λιπαρά, στο αποβουτυρωμένο φρέσκο γάλα, στη μαργαρίνη και μέλι, στις φρυγανιές και τα κράκερ. Λέμε Ό χι : Στα τσίπς, στα γαριδάκια, στις σοκολάτες, στα ζαχαρωτά, στα φρουτοποτά με ζάχαρη, στα ολόπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα, στο άσπρο ψωμί, στα αλλαντικά (λουκάνικα, σαλάμι κλπ), στα αλμυρά με σφολιάτα (τυρόπιτες κλπ) και στο βούτυρο.

6  Τρώω όσπρια, ψάρι, κοτόπουλο, λαχανικά, φρούτα πιο συχνά.  Τρώω περισσότερες φυτικές παρά ζωικές τροφές.  Πίνω 3-4 ποτήρια, καθημερινά, αποβουτυρωμένο φρέσκο γάλα.  Πίνω 6-8 ποτήρια νερό καθημερινά.  Δεν τρώω κρέας κάθε μέρα. Προτιμώ το κοτόπουλο και το ψάρι.  Αποφεύγω το βούτυρο, τα ζαχαρωτά και τα τηγανιτά φαγητά.  Δεν πίνω αναψυκτικά. Ένα αναψυκτικό περιέχει περίπου 7 κουταλάκια ζάχαρη.  Προτιμώ τα σπιτικά από τα έτοιμα φαγητά. Μπορώ έτσι να ελέγξω το λίπος και τα αλάτι.  Τρώω με μέτρο.  Είμαι μικρός για αλκοόλ.

7 Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα. Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν. Φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι. Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό. Όποιος δε θέλει να ζυμώσει 10 μέρες κοσκινίζει. Ο νηστικός καρβέλια ονειρεύεται. Και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Νηστικό αρκούδι δε χορεύει. Νηστικό αρκούδι δε χορεύει. Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει. Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες. Αγάλι-αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι. Το πολύ φαΐ ογκώνει και το λίγο θεραπεύει.

8 Α: Αγαπώ την υγιεινή διατροφή! Α λέξανδρος Βιτόροβικ Β: Βάζω πολλά λαχανικά στο πιάτο μου. Φραγκίσκος Στυλιανού Γ: Γαριδάκια και τσιπς δεν είναι καθόλου υγιεινά. Αλίκη Πουταχίδου Δ: Δικαιούμαι υγιεινή τροφή! Δημητριάνα Λοΐζου Ε: Εκατοντάδες φρούτα και λαχανικά τρώω το χρόνο. Στέφανος Μιχαηλίδης Ζ: Ζήτω η καλή διατροφή! Νικόλας Ιωαννίδης Η: Ημερήσια κατανάλωση φρούτων. Σάπα Νασίρι Θ: Θα τρώω πρόγευμα κάθε μέρα. Ελίζα Μονιάτη

9 Ι: Ισορροπημένη διατροφή σημαίνει λίγο απ’ όλα. Αμάντα Τσαγκαρίδου Κ: Καλή διατροφή = Μακροζωία. Παναγιώτης Καζαμίας Λ: Λέω πάντα ΝΑΙ στην υγιεινή διατροφή. Κυπριανός Ηροδότου Μ: Μήλα και άλλα φρούτα να τρώμε πολλά. Αυγουστίνος Ποταμίτης Ν: Νερό πρέπει να πίνουμε άφθονο. Έρικα Ιωάννου Ξ: Ξεκινώ την ημέρα μου με σωστό πρόγευμα. Χριστόφορος Τσολάκης Ο: Όχι, λέω στα αναψυκτικά και ζαχαρωτά. Μαρία Αδαμίδου Π: Παχυσαρκία τέλος με υγιεινή διατροφή. Παναγιώτης Καζαμίας

10 Ρ: Ρόδι και μάγκο, ο αγαπημένος μου χυμός. Αντρέας Γλυκύς Σ: Σωστή διατροφή, σωστή πορεία ζωής! Στέφανη Δημοσθένους Τ: Τρέφομαι σωστά, ζω υγιεινά! Δημητριάνα Λοΐζου Υ: Υπόσχομαι να τρώω σωστά! Σοφία Τσακαλίδου Φ: Φακές, φασόλια και πολλά όσπρια στο πιάτο σας! Γιώργος Γεωργίου Χ: Χαρουπόμελο με αναρή νόστιμο πολύ! Ιώ Τζιαμπάζη Ψ: Ψηφίζω υγιεινή διατροφή! Λοΐζος Χαράκης Ω: Ώρα για υγιεινή διατροφή. Στέφανος Μιχαηλίδης

11

12

13

14

15 Για τις εργασίες αυτές δούλεψαν συλλογικά τα παιδιά της Γ΄ 2: Βιτόροβικ Αλέξανδρος Αδαμίδου Μαρία Γεωργίου Γιώργος Δημοσθένους Στέφανη Γλυκύς Αντρέας Ιωάννου Έρικα Ηροδότου Κυπριανός Λοΐζου Δημητριάνα Ιωαννίδης Νικόλας Μονιάτη Ελίζα Καζαμίας Παναγιώτης Νασίρι Σάπα Μιχαηλίδης Στέφανος Πουταχίδου Αλίκη Ποταμίτης Αυγουστίνος Τζιαμπάζη Ιώ Στυλιανού Φραγκίσκος Τσαγκαρίδου Αμάντα Τσολάκης Χριστόφορος Τσακαλίδου Σοφία Χαράκης Λοΐζος


Κατέβασμα ppt "Εβδομάδα Υγιεινής Διατροφής Από τα παιδιά της Γ’2."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google