Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Πυραμίδα Υγιεινής Διατροφής 3 Βασικές Αρχές  Σωστή ποσότητα τροφών από την κάθε ομάδα καθημερινά  Ποικιλία τροφών από την κάθε ομάδα καθημερινά  Με.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Πυραμίδα Υγιεινής Διατροφής 3 Βασικές Αρχές  Σωστή ποσότητα τροφών από την κάθε ομάδα καθημερινά  Ποικιλία τροφών από την κάθε ομάδα καθημερινά  Με."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Πυραμίδα Υγιεινής Διατροφής 3 Βασικές Αρχές  Σωστή ποσότητα τροφών από την κάθε ομάδα καθημερινά  Ποικιλία τροφών από την κάθε ομάδα καθημερινά  Με μέτρο η κατανάλωση της ζάχαρης και του λίπους

2 2 Ημερήσιες Συνιστώμενες εκατοστιαίες αναλογίες από τα Θρεπτικά Συστατικά  Υδατάνθρακες 55%  Λίπη 30%  Πρωτεϊνες 15%

3 3 Αποτελέσματα έρευνας «Υγεία του Παιδιού» σε παιδιά ηλικίας 6-18 χρονών  25% των παιδιών έχουν βάρος περισσότερο από το κανονικό  10,3% των αγοριών και 9,1% των κοριτσιών είναι παχύσαρκα  10% των παιδιών είναι λιποβαρή  15% των παιδιών έχουν επίπεδο ολικής χοληστερόλης ψηλότερο από το συνιστώμενο (170 – 200 mg/dl)

4 4

5 5 Μεσογειακή Δίαιτα: Χαρακτηριστικά  Πολλά φρούτα, λαχανικά, όσπρια και δημητριακά (καθημερινή κατανάλωση)  Ως το βασικό λίπος το ελαιόλαδο  Κατανάλωση άπαχου κόκκινου κρέατος, μόνο μερικές φορές το μήνα ή λίγο συχνότερα σε μικρές ποσότητες  Μέτρια κατανάλωση άλλων τροφών ζωικής προέλευσης, όπως τα γαλακτοκομικά προϊόντα, με εξαίρεση το τυρί και το γιαούρτι τα οποία μπορούν να καταναλώνονται καθημερινά  Καθημερινή κατανάλωση ψαριού και πουλερικών μερικές φορές τη βδομάδα  Κατανάλωση κρασιού με μέτρο (κυρίως με τα γεύματα)  Συστηματική φυσική άσκηση

6 6 Μεσογειακή διατροφή και Υγεία Βοηθά στην μείωση των πιο κάτω:  Καρδιοπάθειες (έμφραγμα του μυοκαρδίου, στεφανιαία νόσος κτλ)  Διάφορες μορφές καρκίνου  Χαμηλή χοληστερόλη

7 7 Μεσογειακή Δίαιτα και Ελαιόλαδο:  Προστατεύει τον οργανισμό από τη δημιουργία θρομβώσεων.  Ελαττώνει το επίπεδο χοληστερόλης στο αίμα.  Απορροφάται και χωνεύεται πολύ εύκολα.  Βοηθά στην ανάπτυξη των αγγείων και του νευρικού συστήματος.  Δεν αλλοιώνεται με τις συνηθισμένες μεθόδους μαγειρέματος. (περιέχει τη βιταμίνη Ε η οποία είναι αντιοξειδωτική).

8 8

9 9

10 10

11 11

12 12

13 13


Κατέβασμα ppt "1 Πυραμίδα Υγιεινής Διατροφής 3 Βασικές Αρχές  Σωστή ποσότητα τροφών από την κάθε ομάδα καθημερινά  Ποικιλία τροφών από την κάθε ομάδα καθημερινά  Με."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google