Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας

2 EDUCACONSULT Ίδρυση το 1994: διευθυντές Χάνα και Πολ, 3 μέλη μόνιμο προσωπικό, 1 λογιστής, 50 εξωτερικοί εκπαιδευτές 4 γυναίκες, 2 άντρες, ηλικίας Εκπαιδευτές: άντρες και γυναίκες Η Χάνα, ο Πολ και ένα μέλος του μόνιμου προσωπικού έχουν πανεπιστημιακά πτυχία, πτυχία έχουν και όλοι οι εκπαιδευτές Ο πρώτος μεγάλος πελάτης άφησε την εταιρεία το 1998 Κύρια θέματα εκπαίδευσης: διοίκηση προσωπικού και δίκαιο, διοίκηση επιχείρησης, μάρκετιν, πωλήσεις, επικοινωνία, κέντρα αξιολόγησης, εφαρμοσμένη ψυχολογία

3 Παράγοντες και επιπτώσεις του άγχους Μόνο ένας μεγάλος πελάτης (υπαρξιακό άγχος) Αυξημένος φόρτος εργασίας, πολλές ώρες εργασίας, πίεση, πονοκέφαλοι, αλλαγές διαθέσεων, έλλειψη ύπνου Οι εκπαιδευτές δεν εξαρτώνται από την εταιρεία και γι’ αυτό δεν είναι αφοσιωμένοι σ’ αυτήν Συχνές αλλαγές των επιθυμιών των πελατών Λογιστής – θορυβώδες εργασιακό περιβάλλον, πολλές αλλαγές στους φορολογικούς νόμους – νέος χώρος εργασίας Ο λογιστής έφυγε από την εταιρεία το 2001 – εξωτερική ανάθεση Στελέχη επιχείρησης – έλεγχος, επιτάχυνση έργων

4 Ποια είναι τα συν και τα πλην της οργάνωσης της εταιρείας;

5 Μπορείτε να προτείνετε άλλους τρόπους για να μειωθεί το άγχος της γραμματέως Κλερ;

6 Υπάρχει περισσότερο ή λιγότερο άγχος σε μικρά εκπαιδευτικά κέντρα απ’ ότι σε μεγάλα ΚΕΚ;

7 Μέθοδος και εφαρμογή εκτίμησης κινδύνων (1) Διαχείριση κινδύνων = εκτίμηση κινδύνων + μείωση κινδύνων Οι εξωτερικοί ειδικοί βοηθούν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων Μεμονωμένες συνεντεύξεις – 5 καλύτερα και χειρότερα στοιχεία της εργασίας Εντοπισμός των συμπτωμάτων άγχους Εξέταση δεδομένων για τις απουσίες Διοικητική κρίση Απουσία κοινωνικών επαφών εκτός εργασίας, η εταιρεία δεν προσφέρει ελεύθερο χρόνο ή δυνατότητες χαλάρωσης

8 Μέθοδος και εφαρμογή εκτίμησης κινδύνων (2) Θέματα προβληματισμού όπως αναφέρθηκαν από το προσωπικό: μακροχρόνιο ψυχολογικό βάρος, πολλές ώρες εργασίας, πολλές ευθύνες ανά θέση εργασίας, πολύς έλεγχος, κακή οργάνωση, ανεπαρκής εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία, φόβος λάθους, φόβος απώλειας θέσης, μικρός αριθμός μεγάλων πελατών, διαφορετικές απόψεις για την επίλυση των προβλημάτων και των περιστάσεων

9 Εκτίμηση κινδύνων – Σημειώστε παράγοντες άγχους που συνδέονται με το εσωτερικό και το εξωτερικό εργασιακό περιβάλλον όσον αφορά μια ομάδα ή έναν εργαζόμενο.

10 Τι θα προτείνατε για να μειωθεί το άγχος;

11 Ποιος είναι ο στόχος της έρευνας εκτίμησης κινδύνων;

12 Τεχνικές πρόληψης και παρέμβασης (1) Παρακολούθηση της διαχείρισης του άγχους για κάθε περίπτωση –στελέχη και μόνιμο προσωπικό- συζητήσεις με ειδικούς και κατά τις συναντήσεις της επιχείρησης Καθορισμός των ενεργειών που πρέπει να εφαρμοστούν –Στην επιχείρηση (στρατηγική, άμεσα μέτρα) –Από τους εργαζόμενους και τα στελέχη (προσωπική εξέλιξη και αλλαγές) Τεστ υγείας –εργαζόμενοι και στελέχη Ημερίδες –στελέχη, εργαζόμενοι, βασικοί εκπαιδευτές, ειδικοί

13 Τεχνικές πρόληψης και παρέμβασης (2) Στόχος της ημερίδας - καθορισμός του τρόπου διαχείρισης των κρίσεων 3 βασικές αποφάσεις: –Διαχωρισμός του τμήματος πωλήσεων από την οργάνωση της εκπαίδευσης –Πολ πωλήσεις και διευθυντής επιχείρησης), Χάνα (οργανωτικά ζητήματα) –Σύστημα διαχείρισης της ποιότητας κατά ISO 9001 Περιγραφή των διαδικασιών της επιχείρησης, περιγραφή θέσεων εργασίας (στελέχη, εργαζόμενοι, εκπαιδευτές) Μείωση του αριθμού εκπαιδευτών, η Χάνα έγινε εκπαιδεύτρια –Νέο σύστημα αμοιβών (απόδοση εταιρείας και εξέλιξη υπαλλήλων), αξιολόγηση εργασίας Συνεργασία με ειδικό σε ετήσια βάση

14 Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της διοργάνωσης μιας ημερίδας;

15 Ποιοι είναι οι λόγοι εφαρμογής του πρότυπου ποιότητας ISO 9001 σε μια επιχείρηση;

16 Σε τι χρειάζεται η περιγραφή κάθε θέσης εργασίας;

17 Αξιολόγηση της διαδικασίας και εφαρμογής της διαχείρισης κινδύνων (1) Ανατροφοδότηση από τους εργαζόμενους –Νιώθουν ότι η διοίκηση ενδιαφέρεται για τους ίδιους και τα εργασιακά προβλήματά τους –Καλές αντιδράσεις στο αντικειμενικό σύστημα αμοιβών Ανατροφοδότηση από τα στελέχη –Έχουν πολλές πληροφορίες και κίνητρα για να βελτιώσουν την οργάνωση της εργασίας, για να αναπτύξουν κι άλλο την επιχείρηση και για να καταστήσουν τις διαδικασίες της πιο απλές και αποτελεσματικές

18 Αξιολόγηση της διαδικασίας και εφαρμογής διαχείρισης κινδύνων (2) Ανάγκη επέκτασης του συστήματος διαχείρισης κινδύνων – νέος τρόπος διοίκησης της εταιρείας κατάρτισης στο οποίο περιλαμβάνεται και μια πολιτική για την πρόληψη του άγχους Μείωση του φόρτου εργασίας –οι εκπαιδευτές εμπλέκονται περισσότερο στην προετοιμασία των προγραμμάτων, η αμοιβή τους θα αντιστοιχεί με τα αποτελέσματα Θετικά αποτελέσματα στον τομέα των πωλήσεων Αξιολόγηση του συστήματος διαχείρισης των κινδύνων ετησίως

19 Πώς θα αξιολογούσατε το σύστημα ανάλυσης των κινδύνων που χρησιμοποιήθηκε από την EDUCONSULT;

20 Ποια είναι τα πλεονεκτήματα για τη διοίκηση και τους εργαζόμενους του συστήματος πριμ των εργαζομένων που βασίζεται στην αποδοτικότητα της επιχείρησης και στην εξέλιξη των εργαζομένων;

21 Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της συνεργασίας της διοίκησης με έναν εξωτερικό σύμβουλο οργάνωσης;


Κατέβασμα ppt "Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google