Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η τηλεόραση και πως επηρεάζει τη ζωή μας. Τηλεόραση ή Διαδίκτυο; Aν πιστέψουμε στις στατιστικές, η νεολαία εγκαταλείπει την τηλεόραση και στρέφεται στο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η τηλεόραση και πως επηρεάζει τη ζωή μας. Τηλεόραση ή Διαδίκτυο; Aν πιστέψουμε στις στατιστικές, η νεολαία εγκαταλείπει την τηλεόραση και στρέφεται στο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η τηλεόραση και πως επηρεάζει τη ζωή μας

2 Τηλεόραση ή Διαδίκτυο; Aν πιστέψουμε στις στατιστικές, η νεολαία εγκαταλείπει την τηλεόραση και στρέφεται στο διαδίκτυο. Χωρίς να παραγνωρίζουμε τους κινδύνους που κρύβει το τελευταίο για τα νέα παιδιά (εθισμός, άχρηστα παιχνίδια, κ.ά.), κάποιοι λένε πως είναι λιγότερο επιβλαβές από την τηλεόραση. Η τηλεόραση σε καθηλώνει στον καναπέ σου, σε απομονώνει από τους γύρω σου και σε μετατρέπει τελικά σε παθητικό θεατή, πειθήνιο υπήκοο και άκριτο καταναλωτή όσων σου διαφημίζει. Σιγά-σιγά θα συνειδητοποιήσουμε πως όσοι σήμερα δεν έχουν πρόσβαση στην Πληροφορική και στο Διαδίκτυο, αποτελούν τους αναλφάβητους του 21ου αιώνα. Aν πιστέψουμε στις στατιστικές, η νεολαία εγκαταλείπει την τηλεόραση και στρέφεται στο διαδίκτυο. Χωρίς να παραγνωρίζουμε τους κινδύνους που κρύβει το τελευταίο για τα νέα παιδιά (εθισμός, άχρηστα παιχνίδια, κ.ά.), κάποιοι λένε πως είναι λιγότερο επιβλαβές από την τηλεόραση. Η τηλεόραση σε καθηλώνει στον καναπέ σου, σε απομονώνει από τους γύρω σου και σε μετατρέπει τελικά σε παθητικό θεατή, πειθήνιο υπήκοο και άκριτο καταναλωτή όσων σου διαφημίζει. Σιγά-σιγά θα συνειδητοποιήσουμε πως όσοι σήμερα δεν έχουν πρόσβαση στην Πληροφορική και στο Διαδίκτυο, αποτελούν τους αναλφάβητους του 21ου αιώνα.

3 Το Διαδίκτυο στην τηλεόραση Γεγονός είναι ότι το σερφάρισμα στο Ίντερνετ μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασης ολοένα και αυξάνεται στις προτιμήσεις των χρηστών. Σύμφωνα με έρευνα από την αμερικανική Ένωση Αγοραστών Ηλεκτρονικών ειδών αποδεικνύεται ότι οι καταναλωτές επιθυμούν τηλεοράσεις με ενσωματωμένο το λογισμικό για το Διαδίκτυο. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η δυνατότητα να έχεις κάθε στιγμή πρόσβαση στο Ίντερνετ και ταυτόχρονα στα τηλεοπτικά προγράμματα.

4 Η ποιότητα της τηλεόρασης  Πολλοί, θεωρούμε ποιοτικό ένα τηλεοπτικό σταθμό με βάση την ποιοτική στάθμη ορισμένων προγραμμάτων του,δηλαδή, το πόσο πρόχειρα, ή αντίθετα, «καλογυρισμένα» είναι κλπ. Τις τηλεοπτικές ταινίες ή σειρές τις αξιολογούμε ανάλογα με τη δομή του σεναρίου, την πειστικότητα και την υποκριτική δυνατότητα των ηθοποιών. Όμως, όταν η κριτική μας λειτουργεί με αυτή τη λογική, παραβλέπουμε τη συνολική εκροή του τηλεοπτικού προϊόντος ενός σταθμού, δηλαδή το αν μας προσφέρει ποιοτικό τηλεοπτικό προϊόν ή όχι.

5  Για τη δημιουργία ενός ποιοτικού τηλεοπτικού προϊόντος χρειάζεται φαντασία, πρωτοτυπία, τόλμη και θάρρος από τους υπεύθυνους.  Όταν σ' ένα τηλεοπτικό πεδίο επικρατούν συνθήκες έντονου ανταγωνισμού και οι σταθμοί διαγωνίζονται για την εξασφάλιση εσόδων από την ίδια πηγή, που σχεδόν σ' όλες τις περιπτώσεις είναι οι διαφημίσεις, τότε είναι εξαιρετικά δύσκολο για ένα σταθμό να δράσει τολμηρά και ανεπηρέαστα σε σύγκριση με ένα σταθμό που διαθέτει οικονομική ασφάλεια.

6  "Η τηλεόραση είναι μια επικίνδυνη πηγή πληροφοριών, παρουσιάζει ψευδείς και αντιλήψεις, δεν διαθέτει ένα συνεπές σύστημα αξιών, με εξαίρεση τον καταναλωτισμό, και αποτελεί μέσο για τη χειρότερη κοινωνικοποίηση. Η ζημιά που προκαλεί είναι ατομική, κοινωνική, σωματική και διανοητική"( J.Condry, ψυχολόγος, επικοινωνιολόγος).

7 Πού οφείλεται η προσκόλληση μας στην τηλεόραση;  Σύμφωνα με μια μελέτη που έγινε στην Αργεντινή, μια πιθανή ψυχολογική εξήγηση της ανάγκης μας να βρισκόμαστε συνεχώς μπροστά στην τηλεοπτική οθόνη οφείλεται στο γεγονός ότι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης συμβολίζουν μια πηγή ασφάλειας και σιγουριάς, επειδή εξασφαλίζουν στον τηλεθεατή μια έστω έμμεση κοινωνική επαφή με σημαντικές προσωπικότητες,  Η τηλεόραση, από την άλλη, αναπληρώνει τις σχέσεις του τηλεθεατή με πραγματικά πρόσωπα, δηλαδή ικανοποιεί την ανάγκη του να κοινωνικοποιηθεί, χωρίς όμως να τον εκθέτει στα προβλήματα και τους περιορισμούς που θα συνεπάγονταν οι αληθινές σχέσεις με τους συνανθρώπους του.  Η τηλεόραση, από την άλλη, αναπληρώνει τις σχέσεις του τηλεθεατή με πραγματικά πρόσωπα, δηλαδή ικανοποιεί την ανάγκη του να κοινωνικοποιηθεί, χωρίς όμως να τον εκθέτει στα προβλήματα και τους περιορισμούς που θα συνεπάγονταν οι αληθινές σχέσεις με τους συνανθρώπους του.

8 Ο τηλεθεατής, επειδή δεν διαθέτει τον απαιτούμενο χρόνο για να επεξεργαστεί και να αξιολογήσει κάθε είδηση ξεχωριστά, αποκτά την αίσθηση ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα που παρουσιάζεται στην τηλεόραση ανά πάσα στιγμή είναι το μεγαλύτερο και σοβαρότερο του κόσμου. Ο τηλεθεατής, επειδή δεν διαθέτει τον απαιτούμενο χρόνο για να επεξεργαστεί και να αξιολογήσει κάθε είδηση ξεχωριστά, αποκτά την αίσθηση ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα που παρουσιάζεται στην τηλεόραση ανά πάσα στιγμή είναι το μεγαλύτερο και σοβαρότερο του κόσμου.

9 Η τηλεόραση παρουσιάζεται ως «θεραπεία» για τη μοναξιά ενώ η ίδια γεννά μοναξιά, προτείνεται ως θεραπεία για τη βία ενώ η ίδια γεννά βία, ως καταφύγιο από τις καθημερινές απογοητεύσεις ενώ δημιουργεί απογοήτευση. Η τηλεόραση παρουσιάζεται ως «θεραπεία» για τη μοναξιά ενώ η ίδια γεννά μοναξιά, προτείνεται ως θεραπεία για τη βία ενώ η ίδια γεννά βία, ως καταφύγιο από τις καθημερινές απογοητεύσεις ενώ δημιουργεί απογοήτευση.

10 Η οικονομική κρίση φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά στην τηλεόραση  Η έλλειψη χρημάτων συχνά κρατάει τον κόσμο μέσα στο σπίτι και το άγχος της επιβίωσης ευνοεί τις τάσεις φυγής. Αν συνδυάσουμε αυτά τα δυο δεν είναι να απορεί κανείς που από μακριά αυτή η πόλη φαίνεται σαν το τρεμάμενο γαλάζιο φωτάκι της τηλεόρασης...

11 Οι Σαπουνόπερες  Η σαπουνόπερα είναι είδος τηλεοπτικής εκπομπής, που συχνά έχει κοινωνικό-αισθηματικό περιεχόμενο. Η σαπουνόπερα προέρχεται από τις ΗΠΑ. Το όνομά τους προέρχεται από τις αγγλικές λέξεις "soap" που σημαίνει "σαπούνι", καθώς σημαντικός χρηματοδότης των παραγωγών είναι οι διάφορες εταιρείες απορρυπαντικών, και "opera", ειρωνικός τίτλος που προσέδωσαν οι Αμερικανοί δημοσιογράφοι κριτικοί στις σειρές αυτού του είδους. Συνήθως οι πρωταγωνιστές της προέρχονται από διαφορετικές κοινωνικές τάξεις.

12 Οι τηλενουβέλες  Οι πρώτες τηλενουβέλες γυρίστηκαν στην Βραζιλία, τη Κούβα και το Μεξικό στις αρχές τις δεκαετίας του '50 και προβάλλονταν μια ή δύο φορές την εβδομάδα Αν κατά την πλειοψηφία τους οι τηλενουβέλες φαντάζουν ίδιες διαχωρίζονται με βάση την πλοκή τους σε αυτές που έχουν άκρως δραματικό χαρακτήρα, σ’ αυτές που έχουν και μια δόση χιούμορ ή θρίλερ, τις ροζ τηλενουβέλες στις οποίες όλα είναι πλασμένα με βάση την φαντασία αλλά και στις ρεαλιστικές τηλενουβέλες που αντανακλούν επακριβώς την κοινωνική κατάσταση.

13 Οι διαφορές  Σημαντικότερη των διαφορών είναι η χρονική διάρκεια των δύο αυτών ειδών τηλεοπτικού προγράμματος, καθώς οι σαπουνόπερες μπορεί να διαρκέσουν πολλές δεκαετίες, ενώ οι τηλενουβέλες συνήθως ολοκληρώνουν τον κύκλο τους σε 150 επεισόδια.  Οι σαπουνόπερες αφορούν συνήθως τις ζωές δύο πλούσιων οικογενειών και τις σχέσεις μεταξύ τους. Οι τηλενουβέλες συνήθως επικεντρώνονται στην ιστορία μιας φτωχής κοπέλας και ενός πλούσιου νεαρού ή το αντίστροφο, τους οποίους ωστόσο περιτριγυρίζουν διάφοροι δευτερεύοντες χαρακτήρες οι οποίοι παίζουν σημαντικό ρόλο στην εκάστοτε σειρά.  Επιπλέον, λόγω του χαμηλού τους κόστους παραγωγής, οι αμερικανικές σαπουνόπερες σπάνια φιλοξενούν εξωτερικά γυρίσματα σε αντίθεση με τις τηλενουβέλες.

14 Ελληνικές παραγωγές  Οι πιο φημισμένες ελληνικές σαπουνόπερες τη δεκαετία του '90 ήταν οι σειρές του Νίκου Φώσκολου, η Λάμψη και το Καλημέρα Ζωή. Το Mega παράλληλα με τις δικές του σειρές, μετέδιδε τα Φιλοδοξίες και Απαγορευμένη Αγάπη. Το 2003, το Mega ξεκίνησε να προβάλει τη σειρά Βέρα στο δεξί της Έλενας Ακρίτα. Έκτοτε τα κανάλια αναζητούν είτε νέα σενάρια (Κάρμα, Τα μυστικά της Εδέμ), ή αγοράζουν τα δικαιώματα λατινοαμερικάνικων τηλενουβελών, και τα μεταφέρουν στα ελληνικά δεδομένα με Έλληνες ηθοποιούς (Μαρία η άσχημη, Μια στιγμή 2 ζωές, Η ζωή της άλλης).

15 Tα τούρκικα σίριαλ  1) Ενώ κάθε παραγόμενο επεισόδιο κοστίζει ευρώ περίπου, διατίθεται στα ελληνικά κανάλια μόνο προς ευρώ το επεισόδιο! με τον όρο όμως να μην γίνεται μεταγλώττιση, αλλά να ακούγεται στον ελληνικό λαό η τουρκική γλώσσα. ι  2) Έχει υπολογιστεί ότι παίζονται στην ελληνική τηλεόραση συνολικά 8 ώρες το 24ωρο τούρκικα σίριαλ!!!  2) Έχει υπολογιστεί ότι παίζονται στην ελληνική τηλεόραση συνολικά 8 ώρες το 24ωρο τούρκικα σίριαλ!!!  3) Παίζονται στις ώρες μεγάλης τηλεθέασης.  4) Υπολογίστηκε ότι τα παρακολουθούν επί καθημερινής βάσεως Έλληνες.

16  5) Ο Τούρκος υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Αμπντουραχμάν Αρισί ανακοίνωσε την πρόθεση της κυβέρνησης να προωθήσει δωρεάν τουρκικές σειρές σε χώρες του εξωτερικού, εντάσσοντας την ενέργεια αυτή στο γενικότερο πλαίσιο προώθησης της Τουρκίας στο εξωτερικό. Χαρακτηριστικά είπε : «με τις σειρές αυτές μπορούμε να μπούμε σε κάθε σπίτι και να διαδώσουμε την τουρκική κουλτούρα», ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην αύξηση των τουριστών που επισκέπτονται αξιοθέατα της χώρας αφού πρώτα παρακολούθησαν κάποια σειρά.

17 Ιστότοποι  ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ   kinimatografo/#stash.dNDjcPeO.dpuf  :giati-kollisame-me-ta-tourkika- sirial&catid=24620:ellada&Itemid=1035   emid  %CE%BD%CF%8C%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1

18 ΤΕΛΟΣ


Κατέβασμα ppt "Η τηλεόραση και πως επηρεάζει τη ζωή μας. Τηλεόραση ή Διαδίκτυο; Aν πιστέψουμε στις στατιστικές, η νεολαία εγκαταλείπει την τηλεόραση και στρέφεται στο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google