Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επικίνδυνα Επαγγέλματα. Δομή της εισήγησης i.Πολεμικοί Ανταποκριτές ii.Αστροναύτης iii.Ψαράς iv.Saturation diver (δύτης) v.Εργάτες σε πυρηνικά εργοστάσια.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επικίνδυνα Επαγγέλματα. Δομή της εισήγησης i.Πολεμικοί Ανταποκριτές ii.Αστροναύτης iii.Ψαράς iv.Saturation diver (δύτης) v.Εργάτες σε πυρηνικά εργοστάσια."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επικίνδυνα Επαγγέλματα

2 Δομή της εισήγησης i.Πολεμικοί Ανταποκριτές ii.Αστροναύτης iii.Ψαράς iv.Saturation diver (δύτης) v.Εργάτες σε πυρηνικά εργοστάσια vi.Πιλότος vii.Κασκαντέρ viii.Οδηγοί Folmula-1

3 Πολεμικοί Ανταποκριτές i.Είναι δημοσιογράφος ο οποίος καλύπτει ειδήσεις από πρώτο χέρι στις πολεμικές ζώνες. ii.Θεωρείται μια από τις πιο επικίνδυνες μορφές ειδησεογραφίας.

4 Πλεονεκτήματα Μέσω της δουλειάς του έχει τη δυνατότητα να ενημερώνει και να πληροφορεί όλους τους ανθρώπους παγκοσμίως. Έχει την δυνατότητα μέσω εικόνων, βίντεο και "ζωντανών" διασυνδέσεων να ενημερώσει τους ανθρώπους για τις εξελίξεις του πολέμου.

5 Μειονεκτήματα Θέτει σε κίνδυνο τη σωματική του ακεραιότητα αλλά και τη ψυχική του υγεία. Κατά τη διάρκεια του πολέμου βιώνει σκηνές βίας και εγκληματικότητας που μπορεί κατά 99,9% να του δημιουργήσουν ψυχολογικά προβλήματα.

6 Ιστορική Αναδρομή στην εξέλιξη του επαγγέλματος του πολεμικού ανταποκριτή. Θουκυδίδης Το επάγγελμα του πολεμικού ανταποκριτή πρωτοεμφανίζεται στην Αρχαία Ελλάδα την εποχή του Θουκυδίδη. Από το 431 έως το 411 π.Χ. έφερε νέο πνεύμα και νέα μέθοδο στην ιστορική επιστήμη. Συνέγραψε την ιστορία του Πελοποννησιακού πολέμου.

7 Ξενοφών Τα γεγονότα της τελευταίας περιόδου του Πελοποννησιακού πολέμου, από το 411 ως το 404 π.Χ. τα περιέλαβε ο Ξενοφών στο έργο του «Ελληνικά».

8 Willem van de Velde The Battle Αργότερα, το 1653 ο ζωγράφος Willem van de Velde παρατηρούσε την ναυμαχία μεταξύ της Αγγλίας και Ολλανδίας από τη βάρκα του και έτσι ζωγράφισε ένα πίνακα που απεικονίζει αυτή τη ναυμαχία.

9 Sir William Howard Russell Στον Κριμαϊκό πόλεμο, που διήρκησε από το 1853 έως το 1856, ο δημοσιογράφος Sir William Howard Russell αφιέρωσε 22 μήνες γράφοντας για την εφημερίδα The Times τα γεγονότα αυτού του πολέμου.

10 Ferdinando Petruccelli della Gattina Ο Ferdinando Petruccelli della Gattina, Ιταλός ανταποκριτής πήρε μέρος στον Τρίτο Ιταλικό πόλεμο (20 Ιουνίου Αυγούστου 1866). Έγραψε κυρίως για ευρωπαϊκές εφημερίδες όπως την La Presse, Journal des débats, Indépendance Belge και την Daily News.

11 Αστροναύτης Ονομάζεται ένας άνθρωπος που έχει εκπαιδευθεί στα πλαίσια ενός διαστημικού προγράμματος έτσι ώστε να κυβερνά ή να οδηγεί ένα διαστημόπλοιο ή διασ τημικό σταθμό, ή απλώς να αποτελεί μέλος του πληρώματος του.

12 Κίνδυνοι που διατρέχουν σε σχέση με την υγεία τους κατά τη διάρκεια διαστημικών ταξιδιών. i.Ασθένεια αποσυμπίεσης ii.Βαροτραύμα iii.Ανοσοανεπάρκειες iv.Απώλεια μυϊκού και οστικού ιστού v.Διαταραχές ύπνου vi.Καθώς και από τις επιπτώσεις που έχει η έκθεση σε ραδιενεργό ακτινοβολία.

13 National Space and Biomedical Research Institute (NSBRI) i.Μια ποικιλία από μεγάλης κλίμακας ιατρικές μελέτες διεξάγονται πάνω στους αστροναύτες στο διάστημα για την αντιμετώπιση αυτών των θεμάτων. ii.Οι πρωτοποριακές τεχνικές που αναπτύσσονται μπορεί να έχουν χρησιμότητα και πάνω στη Γη.

14 Advanced Diagnostic Ultrasound in Microgravity Study i.Οι αστροναύτες εκτελούν σαρώσεις με υπέρηχους από τη Γη για τη διάγνωση και την πιθανή θεραπεία εκατοντάδων καταστάσεων στο διάστημα. ii.Οι τεχνικές αυτής της μελέτης εφαρμόζονται σήμερα σε τραυματισμούς αθλητών.

15 Ψαράς Εργάζεται σε βάρκα ή ειδικά εξοπλισμένο σκάφος και με διάφορα σύνεργα αλιεύει ψάρια, μαλάκια ή οστρακοειδή, με σκοπό την πώληση τους.

16 Θάνατοι Περισσότεροι από 70 ψαράδες χάνουν καθημερινά τη ζωή τους σε όλο τον κόσμο, στην προσπάθεια τους να εξασφαλίσουν ένα ικανοποιητικό εισόδημα για αυτούς και την οικογένεια τους.

17 Ποσοστό μεγαλύτερο του 97% των 15 εκατομμυρίων ψαράδων, εργάζονται πάνω σε σκάφη μικρότερα των 24 μέτρων. Οι αλιείς εργάζονται στην ανοικτή θάλασσα, όπου παραμένουν καμιά φορά για μεγάλα χρονικά διαστήματα σε αλιευτικά πλοία που δεν εφαρμόζουν τους κανόνες ασφαλείας.

18 Στις ανεπτυγμένες χώρες, η τεχνολογική πρόοδος που έχει επιτευχθεί όσο αφορά την κατασκευή των πλοίων και τις αλιευτικές τεχνικές δεν έχει πάντοτε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Όσο πιο ασφαλή γίνονται τα πλοία, τόσο μεγαλύτερα γίνονται τα ρίσκα που παίρνουν οι ψαράδες, στον αγώνα τους να εξασφαλίσουν μια καλύτερη ψαριά.

19 Saturation diver καλείται να καταδυθεί σε βάθος που φθάνει ως τα 400 μέτρα και να παραμείνει εκεί για πολλές ώρες ή και μέρες αν χρειαστεί προκειμένου να αποπερατώσει την εργασία που έχει αναλάβει.

20 Προσλαμβάνεται από: i.εταιρείες πετρελαιοειδών ii.επιχειρήσεις που έχουν αντικείμενο την ανάσυρση ναυαγίων iii.κρατικούς ερευνητικούς σκοπούς

21 Κατάδυση Αυτού του είδους η κατάδυση δεν είναι δυνατόν να γίνει μόνο με κανονικό οξυγόνο. Η χρήση μειγμάτων ηλίου και άλλων αερίων είναι απαραίτητη για την επιβίωση τους σε τόσο μεγάλο βάθος.

22 Διαμονή Οι δύτες διαμένουν σε ένα ειδικά σχεδιασμένο βαθυσκάφος διαμέτρου 2,10μ., το οποίο τους παρέχει όλες τις διευκολύνσεις που θα είχαν στην επιφάνεια μιας μικρής καμπίνας ενός πλοίου. Η πίεση εντός της «καμπάνας», όπως λέγεται το σκάφος, ρυθμίζεται έτσι ώστε να είναι ίση με αυτήν του συγκεκριμένου βάθους που βρίσκονται.

23 Εργάτες σε πυρηνικά εργοστάσια Δουλεύουν στα πυρηνικά εργοστάσια ρισκάρουν τη ζωή τους καθημερινά δουλεύοντας πυρετωδώς. Κάποιοι από αυτούς χάθηκαν, κάποιοι μπαίνουν σιγά σιγά στο νοσοκομείο Αρκετοί παρατηρητές δηλώνουν πως όλοι όσοι έχουν μείνει στα πυρηνικά εργοστάσια οδεύουν προς το βέβαιο θάνατο.

24 Τσέρνομπιλ Ήταν ξηµερώµατα της 26ης Απριλίου 1986 όταν οι εργαζόμενοι στον πυρηνικό σταθμό «Βλαντιµίρ Ίλιτς Λένιν», στο Τσέρνοµπιλ της Ουκρανίας, άρχισαν τις προγραμματισμένες εργασίες για ένα πείραμα, που σκοπό είχε να ελέγξει τα συστήματα ασφαλείας, αλλά οδήγησε στο μεγαλύτερο πυρηνικό ατύχημα.

25 Θάνατοι Επισήμως, 31 άνθρωποι πέθαναν λίγο μετά την έκρηξη. Όμως, από το 1986 έως σήµερα έχουν χάσει τη ζωή τους περισσότεροι από στρατιώτες και πολίτες από την Ουκρανία, τη Ρωσία, τη Λευκορωσία οι οποίοι εστάλησαν στις εργασίες αποκατάστασης του σταθμού.

26 Σύμφωνα µε τον ΟΗΕ, περίπου 8,4 εκατομμύρια άνθρωποι στις τρεις αυτές χώρες έχουν εκτεθεί στη ραδιενέργεια, από την οποία έχει μολυνθεί έκταση τετραγωνικών χιλιόμετρων, ίση µε τη μισή έκταση της Ιταλίας. Τετρακόσιες χιλιάδες άνθρωποι εγκατέλειψαν τις εστίες τους, αλλά περίπου 6 εκατομμύρια εξακολουθούν να ζουν σε μολυσμένες ζώνες.

27 Πιλότος Χαρακτηριστικά i.υπευθυνότητα ii.πειθαρχία iii.συνέπεια iv.εγρήγορση v.ετοιμότητα vi.ψυχραιμία vii.ψυχοσυναισθηματική σταθερότητα viii.θάρρος ix.αποφασιστικότητα.

28 Το επάγγελμα είναι πολύ δύσκολο και έχει μεγάλες απαιτήσεις. Η ευθύνη που έχει ο πιλότος για να φέρει σε πέρας την αποστολή του με ασφάλεια, είναι πολύ μεγάλη. Για το λόγο αυτό, ο πιλότος βρίσκεται σε συνεχή ένταση καθώς και σωματική και πνευματική εγρήγορση.

29 Συνθήκες που επικρατούν κατά τη διάρκεια της πτήσης i.η ατμοσφαιρική πίεση της καμπίνας ii.οι αυξομειώσεις ύψους και θερμοκρασίας iii.οι συνεχείς κλιματικές αλλαγές iv.διαφορές στην ώρα (ιδιαίτερα στις πτήσεις των μεγάλων αποστάσεων) v.μπορεί να επιβαρύνουν την υγεία τους.

30 Κασκαντέρ Είναι οι αθέατοι σταρ του κινηματογράφου, οι ριψοκίνδυνοι επαγγελματίες που αντικαθιστούν τους ηθοποιούς στις δύσκολες σκηνές. Οι κασκαντέρ ή stuntmen είναι οι «χρυσοί» άνθρωποι του Χόλιγουντ.

31 Διεθνή Σχολή Δράσης i.Πολλοί κασκαντέρ έχουν εκπαιδευτεί στη Διεθνή Σχολή Δράσης (International Stunt School) στην Αμερική. ii.Τα μαθήματα περιλαμβάνουν υποβρύχιες μάχες, πτώσεις από μεγάλο ύψος, πέρασμα μέσα από φωτιές, ξέφρενα κυνηγητά με αυτοκίνητα και μηχανές και πολλές άλλες επικίνδυνες δραστηριότητες.

32 Οδηγοί Formula 1 Η Φόρμουλα 1 είναι το ακριβότερο σπορ στον κόσμο, τόσο όσον αφορά τις επενδύσεις που πρέπει να διενεργήσουν οι ομάδες σε τεχνολογία και οδηγούς, όσο και τα εισιτήρια των θεατών.

33 Θερμοκρασία Φορώντας τα άφλεκτα εσώρουχα και την πυρίμαχη φόρμα του ­ με συνέπεια οι πόροι του δέρματος να μην αναπνέουν ­ ο οδηγός υποφέρει από τρομακτική εφίδρωση. Η θερμοκρασία στο «κόκπιτ» αγγίζει τους 65 βαθμούς Κελσίου αφού, εκτός από τον κινητήρα και τα ψυγεία του λαδιού και του νερού, τα δισκόφρενα «δουλεύουν» σε θερμοκρασία βαθμών Κελσίου!

34 Απώλεια υγρών. Κατά τη διάρκεια της κούρσας ένα σημαντικό μέρος των υγρών συσσωρεύεται στους μυϊκούς ιστούς και έπειτα αποβάλλεται μέσω των νεφρών. Πολλές φορές οι πιλότοι έχει χρειαστεί να ουρήσουν μέσα στο μονοθέσιο...

35 Βιβλιογραφία Πολεμικοί Ανταποκριτές: %CE%B7%CF% Φωτογραφίες από πολεμικούς ανταποκριτές: Ψαράς: Φωτογραφίες από ψαράδες: Εργάτες σε πυρηνικά εργοστάσια:

36 Φωτογραφίες από εργάτες σε πυρηνικά εργοστάσια και Τσέρνομπιλ: Αστροναύτης: Φωτογραφία από αστροναύτη: SATYRATION DIVER(ΔΥΤΗΣ : Φωτογραφίες από SATYRATION DIVER(ΔΥΤΗΣ ΚΟΡΕΣΜΟΥ): Κασκαντέρ: Φωτογραφίες από Κασκαντέρ: Οδηγοί Formula 1: Φωτογραφίες από Formula 1: Πιλότος: Φωτογραφίες από πιλότους:

37 Μαθητές: Μπογιατζής Βασίλης Κουρτίδου Ηρώ Γαϊτανίδου Δήμητρα Γιαννακούλα Ανδριάνα Υπεύθυνος Καθηγητής: Φουτσιτζής Παναγιώτης Τέλος


Κατέβασμα ppt "Επικίνδυνα Επαγγέλματα. Δομή της εισήγησης i.Πολεμικοί Ανταποκριτές ii.Αστροναύτης iii.Ψαράς iv.Saturation diver (δύτης) v.Εργάτες σε πυρηνικά εργοστάσια."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google