Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Το career Path του σύγχρονου Logistician 3o Παγκύπριο Συνέδριο Logistics Μιχάλης Ζιγλής

3 Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Agenda «Να ασχοληθώ με τα Logistics»? «Υπάρχουν δυνατότητες ανέλιξης»? «Τί εφόδια πρέπει να έχω στην αρχή? «Τί πρέπει να κάνω για να αναπτυχθώ»? «Ποιόν κλάδο να προτιμήσω»? «Πώς είναι τα πράγματα στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό? «Πληρώνουν καλά?» 2

4 Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Το ξεκίνημα..... (Η «βρεφική περίοδος»...... 25 με 30 χρονών) •Π•Πιθανές θέσεις (3 rd line management) –L–Logistics supervisor –L–Logistics administrator –L–Logistics coordinator –Υ–Υπεύθυνος διανομών –Υ–Υπεύθυνος Αποθήκης –.–................................... •Μ•Μπείτε στις Αποθήκες με φόρμα..... –Κ–Κάντε picking –Ο–Οδηγείστε κλαρκ –Σ–Σκανάρετε –Μ–Μιλήστε στους ανθρώπους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην δουλειά τους •Α•Ακούστε τους παλιούς.... –Σ–Σεβαστείτε την εμπειρία τους –Κ–Κερδίστε την εκτίμησή τους –Ο–Οι Πανεπιστημιακές σπουδές δεν σας κάνουν αυτόματα «Logistics experts» •Ε•Εισάγετε κάτι νέο –Μ–Μια εβδομαδιαία συνάντηση για να συζητήσετε το οτιδήποτε –Έ–Ένα δείκτη μέτρησης της ημερήσιας/εβδομαδιαίας δουλειάς της Αποθήκης –Ε–Επικοινωνήστε το «νέο» ανοικτά στους ανθρώπους •Κ•Καθορισμός του πλάνου ενεργειών σας μετά το πρώτο τρίμηνο –Δ–Δώστε ένα πλάνο ενεργειών για τις επόμενες 150 ημέρες –Κ–Καθορίστε τους στόχους σας για τον επόμενο χρόνο –Ε–Επικοινωνήστε τα πλάνα σας για τα επόμενα τρία χρόνια –Β–Βάλτε ένα στόχο για το πού θα θέλατε να είστε σε 5 χρόνια •Ο•Οικονομικά?????????????????????????? 3

5 Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Το ξεκίνημα Εφόδια και πρακτικές ικανότητες •Π•Πρακτική σκέψη •Κ•Καλή σχέση με τους αριθμούς •Ι•Ικανότητα να εμπνέεται τους άλλους •Γ•Γρήγορη απόκριση και προσαρμογή σε έκτακτες ανάγκες και αλλαγές •«•«Low profile» με τους ανθρώπους σας •Δ•Διάθεση για εκπαίδευση και εξειδίκευση 4

6 Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Το επόμενο βήμα (Η περίοδος της ωριμότητας 30 - 45 χρονών) •2nd και 1st line management –Προϊστάμενος Διανομών –Προϊστάμενος Αποθήκης –Προϊστάμενος προμηθειών –Προϊστάμενος Αγορών –Logistics Director –Supply Chain Director •Νιώθετε έτοιμοι για κάτι μεγαλύτερο? –Αυτοπεποίθηση –Πρακτική γνώση –Δυνατότητα ελιγμού σε υψηλότερα κλιμάκια •Επικοινωνήστε το στην εταιρία σας. –Υπάρχουν πλάνα ανάπτυξης? –Υπολογίζουν σε εσάς? •Αρπάξτε την πρώτη ευκαιρία –Πίστη στις ικανότητες –Καλοί συνεργάτες •Αναζητήστε στην αγορά μια νέα πρόκληση –Παραμένετε πάντα ενήμεροι για τις εξελίξεις στην αγορά εργασίας και κοντά στα τεκτενόμενα. –Διατηρείτε καλές σχέσεις με τους προμηθευτές και τους συνεργάτες σας 5

7 Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Η περίοδος της ωριμότητας «Πώς θα χτίσω το profile μου?» •Δημιουργήστε ένα ικανό σύνολο άμεσων συνεργατών •Συμμετέχετε σε meetings τα οποία δεν έχουν φαινομενικά Logistics ενδιαφέρον. •Πολλοί εξακολουθούν να απομονώνονται στις «Αποθήκες τους» μακριά από τα Κεντρικά Γραφεία •Προσπαθήστε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον της Διοίκησης με Logistics προτάσεις που «φέρνουν χρήμα». –“Logistics marketing” –Υπηρεσίες παράδοσης –Μείωση αποθεμάτων –Μείωση stock outs –Μείωση ελλειμμάτων ή καταστροφών •Κάντε επεμβάσεις σε θέματα στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρίας –Νέες κατηγορίες προϊόντων –Επέκταση σε νέες αγορές –Παρακολούθηση του ανταγωνισμού σε Logistics θέματα και όχι μόνο –Μιλήστε για μεγαλύτερο margin που μπορεί να έρθει μέσα από Logistics ενέργειες. –Μιλήστε με νούμερα και «τσακωθείτε» για αυτά. –Μιλήστε για νέες τεχνολογίες που θα φέρουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα •Ευελιξία, διάθεση για συνεχή αλλαγή. •Υπομονή να πείσετε για το δίκιο, την αποτελεσματικότητα ή την υπεροχή σας τους ex-patriot συναδέλφους ή προϊστάμενους σας. 6

8 Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Η περίοδος της ωριμότητας «Πώς θα χτίσω το profile μου?» •Μιλήστε για το «Beyond price customer service» –Ταχύτητα παράδοσης στον πελάτη –Ενημέρωση του πελάτη για την παράδοση και την πορεία της παραγγελίες του με την βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας –Εξυπηρέτηση του πελάτη σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος –Καταγραφή και επίλυση παραπόνων του πελάτη –«Δημόσιες σχέσεις» με τον πελάτη και εξύψωση του –Εντυπωσιάστε με την τεχνολογία που έχετε στην διάθεσή σας και μπορείτε να προσφέρετε στον πελάτη 7

9 Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Η περίοδος της ωριμότητας «Η Διοίκηση του προσωπικού κρίσιμος παράγοντας για μια επιτυχημένη καριέρα» •Κάντε το προσωπικό σας «ταγμένο» –Βρεθείτε στο πλάι του στις δύσκολες στιγμές –Ζητήστε και απαιτείστε πράγματα από την Διοίκηση –Επιβραβεύστε και αναγνωρίστε δημόσια τους καλούς –Προβάλετε τις ιδέες τους –Αποκτήστε κοινή γραμμή σ’ αυτά που λένε εκείνοι και εσείς προς τα έξω –Ίση μεταχείριση σε όλους –Μην προσλαμβάνετε συγγενής ή φίλους –Μην «τάζετε» για να γίνει η δουλειά σας και μετά αναιρείτε τα αυτά που έχετε υποσχεθεί –Στηρίξτε τις λάθος αποφάσεις τους. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!! •Αναπτύξτε τους ανθρώπους –Περάστε τους την γνώση σας και τις τεχνικές σας –Ζητήστε σεμινάρια για αυτούς –Αξιολογήστε τους και μιλήστε τους ευθέως για τα πράγματα που σας ενοχλούν στην συνεργασίας σας. –Στείλτε τους σε meetings στην θέση σας και δώστε τους εξουσιοδότηση να πάρουν αποφάσεις για εσάς •«ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΓΚΑ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ» •Οικονομικά????????????????????????? 8

10 Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Η περίοδος της συντήρησης ή του επόμενου μεγάλου βήματος? (45+ χρονών) •Ο•Ο Logistics Director μπορεί να γίνει Γενικός Διευθυντής? •Ο•Ο Logistics Director μπορεί να γίνει ένας άλλος 1 st line Manager? •O•O Logistics Director μπορεί να γίνει Commercial Director? Το σίγουρο είναι ότι ο αποδεδειγμένα επιτυχημένος manager - Logistician μπορεί και πρέπει να λέει παρών σε κάθε αλλαγή του top management. 9

11 Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων For logisticians everywhere: “I have heard of you…that light and understanding and excellent wisdom are found in you…I have heard that you give interpretations and solve problems…you shall be clothed with purple and have a chain of gold about your neck” 10


Κατέβασμα ppt "Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google