Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος 1.10.2014.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος 1.10.2014."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος

2 Είτε νομίζεις ότι θα τα καταφέρεις είτε όχι, έχεις δίκιο. Χένρυ Φορντ

3 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΔΕΑΣ  Τεχνική αξιολόγηση  Εμπορική αξιολόγηση  Οικονομική αξιολόγηση  Αξιολόγηση διοίκησης

4

5 ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Α.  Καινοτομία, όχι “me too”  Συγκριτικά πλεονεκτήματα, στοιχεία και οφέλη  Δυσκολία αντιγραφής  Υψηλή ποιότητα  Θετική αξιολόγηση από τρίτους

6  Δυνατότητα να προσφέρεται το προϊόν ή υπηρεσία με συνέπεια και ακρίβεια  Spin-off, διαφορετικές εφαρμογές  Ασφαλές, ακίνδυνο, αδειοδοτούμενο  Επαναλήψιμο σε μεγάλη κλίμακα

7  Συγκριτικά πλεονεκτήματα  “USP”: Unique Selling Proposition  Διαφοροποίηση σε ποιότητα, καινοτομία, υπηρεσίες  Market Pull ή Market Push;  Απαντά σε προβλήματα των καταναλωτών  Αγορά που ανατέλλει ή που δύει;

8  Σημαντικό market niche  Market plan/στρατηγική  Διαθέσιμα κανάλια διανομής  Δυνατότητα επαναληπτικών πωλήσεων  Εποχικότητα ή συνεχής ζήτηση

9  Ποιότητα: Toyota  Top-of-the-Line εικόνα: Louis Vuitton  Τεχνολογική υπεροχή: Intel  Πρεστίζ: Rolex  Καινοτομία: Apple

10  Διαφορετική γεύση: Mickel  Αξιοπιστία: Νουνου  Εξαιρετική υπηρεσία: Cosmote  Πλήρης γκάμα προϊόντων: Νάκας

11  More for your money: Jumbo  Ειδικά χαρακτηριστικά: Pyrex  Kατασκευαστική τελειότητα: Mercedes  Οικονομία: Σκλαβενίτης  Χρηστικότητα: Google

12  Υψηλή τιμολόγηση λόγω ποιότητας  Ανταγωνιστικό προϊόν λόγω καινοτομίας, όχι τιμής  Μικρή αρχική επένδυση  Μικρά σταθερά έξοδα  Υψηλή προστιθέμενη αξία  Business plan  Καλές χρηματοροές

13  Υψηλή παραγωγικότητα  Μικρή ευθύνη  Οικονομική συμμετοχή των ιδιοκτητών  Η διεύθυνση πληρώνεται για το αποτέλεσμα, όχι τον τίτλο  Υψηλή απόδοση κεφαλαίου (ROI)  Ρεαλιστικές οικονομικές προβλέψεις  Καλά περιθώρια κέρδους και κερδοφορία

14  Εμπειρία στο αντικείμενο  Επιχειρηματική στάση και συμπεριφορά  Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και ενεργητικότητα  Επιχειρηματική εκπαίδευση & εμπειρία στην αγορά  Οραματική ηγεσία που βλέπει τη μεγάλη εικόνα  Ξεκάθαρη και συγκεκριμένη στρατηγική

15  Ομάδα με εμπειρία και βάθος Παραγωγή, οικονομικά, μάρκετινγκ, πωλήσεις, διοίκηση…  Έμπειροι σύμβουλοι και υποστηρικτές Τεχνικοί, λογιστές, δικηγόροι…  Πρόσωπο στην αγορά Διευθυντές, επενδυτές κλπ.

16 Οι καινοτομίες αφορούν:  την επιχειρηματική στρατηγική  την ανάπτυξη νέων προϊόντων  την εταιρική αξία  την εκπαίδευση  τα συστήματα ανθρώπινου δυναμικού  τις δημόσιες σχέσεις

17  τη διαφήμιση και την επικοινωνία  τα προγράμματα επιβράβευσης  το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη χρήση νέων τεχνολογιών  τις επιχειρηματικές διαδικασίες  την οργάνωση.

18  χρόνια– 1970  χρόνια– 1980  5-6 χρόνια– 1990  2-3 χρόνια– 2000  Μερικά προϊόντα έχουν λιγότερο από 1 χρόνο ζωής

19  Χωριστές τσέπες επιχείρησης-επιχειρηματία  Έμφαση στη ρευστότητα  Συνεχής βελτίωση της οργάνωσης  Συνεχής μείωση κόστους  Συνεχής καινοτομία  Εξαγωγές σε χώρες με μεγάλη ανάπτυξη  Επενδύσεις σε μη ρυθμιζόμενες αγορές

20

21


Κατέβασμα ppt "Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος 1.10.2014."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google