Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Επικοινωνία και Προώθηση Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Πληροφορική και Διοίκηση
2
Το προωθητικό Μίγμα Προώθηση Εκθέσεις Διαφήμιση Προώθηση Πωλήσεων
Προσωπικές Πωλήσεις Δημοσιότητα Χορηγία
3
Διαφήμιση και Προσωπικές πωλήσεις
σημαντική όταν Προσωπικές πωλήσεις όταν Αγορά μεγάλη και διασκορπισμένη. Αγοραστής ο καταναλωτής Καταναλωτές Αγορά μικρή και συγκεντρωμένη. Αγοραστές βιομηχανίες ή ενδιάμεσοι Μεγάλος προϋπολογισμός Προϋπολογισμός Προϋπολογισμός περιορισμένος. Συγκεκριμένη ομάδα καταναλωτών Ανταγωνιστές δίνουν έμφαση στην διαφήμιση Ανταγωνισμός Ανταγωνιστές έμφαση στις προσωπικές πωλήσεις Προϊόντα μαζικής κυκλοφορίας, μικρής δαπάνης, μεγάλης συχνότητας αγοράς Προϊόντα Σύνθετα μεγάλης χρονικής διάρκειας και δαπάνης, μικρής συχνότητας αγοράς Μεγάλο εύρος ΜΜΕ ΜΜΕ Δεν υπάρχει ποικιλία ΜΜΕ Self service Σημεία αγοράς Απαίτηση για πληροφόρηση / βοήθεια από πωλητές
4
Διαφορές Διαφήμισης & Προώθησης
Αντικειμενικοί Στόχοι Προωθητικού μίγματος Διαφήμιση Προώθηση των πωλήσεων Δίνεται έμφαση στην αγοραστική συμπεριφορά Έμμεση Δράση Άμεση Δράση Παρουσίαση πληροφόρησης για το προϊόν / υπηρεσία που δεν αναφέρεται στην τιμή Ευρύς σκοπός Στενός σκοπός Χρονικός προσδιορισμός της δραστηριότητας Πριν από την αγορά προϊόντος / υπηρεσίας Κατά την διάρκεια της αγοράς και με την αγορά του προϊόντος
5
Διαφήμιση ή Προώθηση Πωλήσεων;
Έμφαση στην Διαφήμιση Επώνυμο προϊόν υψηλής ποιότητας και τιμής Επώνυμο προϊόν έντονα διαφοροποιημένο Άμεσος ανταγωνιστής αυξάνει το ποσό που διατίθεται για διαφήμιση Έμφαση στην προώθηση πωλήσεων Επώνυμο προϊόν χαμηλής ποιότητας και τιμής Επώνυμο προϊόν αδιαφοροποίητο Άμεσος ανταγωνιστής αυξάνει το ποσό που διατίθεται για την προώθηση των πωλήσεων
6
Κύκλος ζωής προϊόντος, διαφήμιση και προώθηση
Φάσεις κύκλου ζωής Διαφήμιση Προώθηση πωλήσεων 1. Εισαγωγή Υψηλή 2. Ανάπτυξη Ηγέτιδα επιχείρηση Χαμηλή Επιχείρηση που ακολουθεί Διαφοροποιημένο προϊόν 3. Ωριμότητα Υψηλός βαθμός εμπιστοσύνης Χαμηλός βαθμός εμπιστοσύνης του καταναλωτή προς το προϊόν 4. Κάμψη-Υποχώρηση Μηδενική
7
Έλξη και Ώθηση Ώθηση Έλξη Βιομήχανοι Ενδιάμεσοι Τελικοί χρήστες
Δραστηριότητες Μάρκετινγκ Ζήτηση Βιομήχανοι Ενδιάμεσοι Τελικοί χρήστες Ζήτηση Δραστηριότητες Μάρκετινγκ Ζήτηση Βιομήχανοι Ενδιάμεσοι Τελικοί χρήστες Έλξη
8
Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Πολιτική
Ολοκληρωμένη επικοινωνία Ενιαία άποψη για την επικοινωνία του μάρκετινγκ Αιτίες εμφάνισης; Νέα προσέγγιση; Εμπόδια στην εφαρμογή
9
Είδη διαφήμισης Πρωτογενούς ή πρωταρχικής ζήτησης (Primary demand)
Ζήτηση Επωνύμου Προϊόντος (Selective demand advertising) Εμπιστοσύνης– προσήλωσης για το προϊόν (Brand loyalty) Προώθησης των πωλήσεων (Sales promotion) Προβολής του προϊόντος (Display) Από επιχείρηση σε επιχείρηση (Business –to-Business) Λιανοπωλητών (Retail advertising) Επιχείρησης,Οργανισμού, Φορέα (Institutional advertising) Συνδεδεμένη ή Συνεργατική (Cooperative advertising) Πολιτική (Political advertising)
10
Ταξινόμηση Διαφημίσεων
Με βάση το στοχούμενο ακροατήριο Καταναλωτή Επιχειρήσεις Εμπορική Επαγγελματική Αγροτική Με βάση τη γεωγραφική περιοχή Τοπική Περιφερειακή Εθνική Διεθνής Με βάση το επικοινωνιακό μέσο Έντυπη, Τηλεόραση, ραδιόφωνο, Υπαίθρια, Διαφημιστικά φυλλάδια, Διαδίκτυο Με βάση τον επιδιωκόμενο σκοπό Προϊόντος Εμπορική Μη εμπορική Ενέργειας-Δράσης Ενημέρωσης
11
Οικονομική Διάσταση της Διαφήμισης
Διαφήμιση στην Ελλάδα Μη τιμολογιακός ανταγωνισμός Εξαγορές-συγχωνεύσεις Πρωταγωνιστική θέση της τηλεόρασης Η διαφημιστική δαπάνη είναι αγορά χρόνου
12
Πρόγραμμα ΜΚΤ και Διαφήμισης
Πρόγραμμα ΜΚΤ και Διαφήμισης
13
Ικανοποίηση των αναγκών / επιθυμιών πελατών
Μετατροπή ενδιαφέροντος σε πρόθεση αγοράς Δημιουργία δεσμών μεταξύ του προϊόντος και του καταναλωτή – διαμόρφωση υψηλού βαθμού εμπιστοσύνης-προσήλωσης
14
Ανάλυση υπάρχουσας κατάστασης
Τελικοί στόχοι Στρατηγική ΜΚΤ Ανάπτυξη προγράμματος ΜΚΤ Προϊόν – Τιμή – Προωθητικό μίγμα - Διανομή Διαμόρφωση στρατηγικών στόχων Διαμόρφωση τακτικών στόχων Ανάπτυξη Διαφημιστικού Προγράμματος Ανάπτυξη προγράμματος Προώθησης των πωλήσεων
15
Ανάπτυξη Διαφημιστικού
Προγράμματος Ανάπτυξη προγράμματος Προώθησης των πωλήσεων Επιλογή έκκλησης θέματος Επιλογή μέσων προώθησης καταναλωτή Σχέδιο επιλογής ΜΜΕ Επιλογή μέσων προώθησης εμπορίου Ανάπτυξη δημιουργικού τμήματος διαφήμισης Ανάπτυξη χρονοδιαγράμματος
16
Εμπλεκόμενοι Διαφημιζόμενος Διαφημιστικό γραφείο
Διατύπωση συγκεκριμένων στόχων Πληροφορίες για το προϊόν Διαμόρφωση διαφημιστικού προϋπολογισμού Επικοινωνία με το γραφείο Διαφημιστικό γραφείο Μετατροπή στόχων σε μετρήσιμους διαφημιστικούς Δυνατότητα να συγκεντρώνει τις απαραίτητες πληροφορίες Επικοινωνία με την επιχείρηση Ικανότητα στο δημιουργικό Επιλογή κατάλληλου συνδυασμού ΜΜΕ Τεκμηρίωση προτάσεων για την αποτελεσματικότητα του προγράμματος
17
Διαφήμιση να σχετίζεται με τους αντικειμενικούς στόχους του προγράμματος
Διαφήμιση να σχετίζεται με τους μακροχρόνιους στόχους της επιχείρησης Δυνατότητα μέτρησης και αξιολόγησης
18
Στάδια Αντικειμενικοί στόχοι Προϋπολογισμός Περίληψη
Εξειδικευμένοι στόχοι μετρήσιμοι στόχοι Ανάπτυξη περιγράμματος Ανάπτυξη κειμένου Επιλογή ΜΜΕ, χώρου και χρόνου Έλεγχος αποτελεσματικότητας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.