Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ. Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων  Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων “Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ. Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων  Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων “Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ

2 Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων  Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων “Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες που αναγνωρίζουν μια αγορά-στόχο, καθορίζουν τη δυνατότητα αυτής της αγοράς και προετοιμάζουν, επικοινωνούν και επιτυγχάνουν κάποια ικανοποίηση σε αυτήν την αγορά”.  Ανάλυση της αγοράς: Μια διαδικασία αξιολόγησης η οποία περιλαμβάνει την τμηματοποίηση της αγοράς, την έρευνα του μάρκετινγκ και την πρόβλεψη των πωλήσεων.  Μίγμα μάρκετινγκ: Ο συνδυασμός των δραστηριοτήτων σχετικά με το προϊόν, τον καθορισμό της τιμής, την προώθηση και τη διανομή.

3 Δραστηριότητες μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων Επιχειρηματίας Τμηματοποίηση της αγοράς Έρευνα μάρκετινγκ Πρόβλεψη πωλήσεων Αγορά Στόχος Ανάλυση της αγοράς Μίγμα μάρκετινγκ ΕπιχειρηματίαςΑγορά Στόχος Προϊόν Τιμολόγηση Προώθηση Διανομή

4 Έρευνα μάρκετινγκ  Έρευνα μάρκετινγκ είναι η συλλογή, επεξεργασία, αναφορά και ερμηνεία των πληροφοριών της αγοράς.  Ο διευθυντής πρέπει πάντα να συγκρίνει το κόστος της έρευνας μάρκετινγκ με τα αναμενόμενα οφέλη.  Η έρευνα μάρκετινγκ μπορεί να διεξάγεται με περιορισμένους πόρους.  Το Internet είναι ένας εξαιρετικός πόρος για δεδομένα στην έρευνα μάρκετινγκ και οι περισσότερες πληροφορίες παρέχονται δωρεάν.  Ερωτήματα που πρέπει να θέσουν οι επιχειρηματίες πριν επικοινωνήσουν με μια εταιρία ερευνών:  Είναι πραγματικά απαραίτητη η έρευνα;  Τα δεδομένα που θα ληφθούν θα δικαιολογήσουν τη δαπάνη;  Μπορώ να κάνω μόνος μου την έρευνα;

5 Βήματα στη διαδικασία της έρευνας μάρκετινγκ  Αναγνώριση και ορισμός της ανάγκης για πληροφόρηση  Αν η ανάγκη για πληροφόρηση οριστεί σωστά, η έρευνα συγκεντρώνεται στην συγκεκριμένη ανάγκη.  πχ. έρευνα ικανοποίησης των πελατών για τον τρόπο με τον οποίο είχε καθαριστεί το αυτοκίνητο.  Αναζήτηση δευτερογενών δεδομένων  Λιγότερο δαπανηρά από τη συγκέντρωση καινούργιων ή πρωτογενών δεδομένων.  Ο επιχειρηματίας πρέπει να εξαντλήσει τις δευτερογενείς πηγές πριν προβεί στην διαδικασία έρευνας.  Συλλογή πρωτογενών δεδομένων  Όταν δεν επαρκούν τα δευτερογενή δεδομένα.  Μέθοδοι συλλογής πρωτογενών δεδομένων: μέθοδοι παρατήρησης και μέθοδοι ερώτησης.

6 Βήματα στη διαδικασία της έρευνας μάρκετινγκ (συνέχεια)  Μέθοδοι παρατήρησης  Η παρατήρηση – πχ. η μέτρηση των πελατών ενός καταστήματος – διεξάγεται από άτομα ή από μηχανικές συσκευές (βιντεοκάμερες).  Μέθοδοι ερώτησης είναι οι έρευνες και πειραματισμός. Οι έρευνες διεξάγονται:  Μέσω ταχυδρομείου (οι ερωτηθέντες είναι διασκορπισμένοι και χαρακτηρίζονται από χαμηλό ποσοστό ανταπόκρισης).  Μέσω τηλεφώνου (μεγαλύτερο ποσοστό ανταπόκρισης).  Μέσω προσωπικών συνεντεύξεων (είναι δαπανηρές).  Βασικό εργαλείο για την διεξαγωγή της έρευνας είναι το ερωτηματολόγιο. Η σύνταξη του ερωτηματολογίου πρέπει να γίνεται προσεκτικά και να ελέγχεται πριν κυκλοφορήσει στην αγορά.

7 Ερωτηματολόγιο Έρευνας Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ-ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ Εσείς είστε το αφεντικό. Όλοι εμείς εδώ στην Genie Car Wash έχουμε απλά ένα σκοπό..... ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ Ημερομηνία…… Ώρα επίσκεψης…………….. 1.Προσωπικό ευγενικό και έτοιμο να βοηθήσει; Υπεύθυνος σέρβις…………………… Υπεύθυνοι καθαρισμού………………………. Ταμίας… Ολοκλήρωση και επιθεώρηση……………….. Διοίκηση………………………………………… 2.Αισθάνεστε ότι ο χρόνος που χρειάστηκε για να πλυθεί το αυτοκίνητο σας ήταν…. Η σωστή ποσότητα χρόνου………………….. Πολύς χρόνος………………………………..... Όχι αρκετός χρόνος… ΝΑΙΟΧΙ

8 Ερωτηματολόγιο Έρευνας Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (συνέχεια). 3.Πως κρίνετε την εμφάνιση του προσωπικού;….. 4.Παρακαλώ κατατάξτε την ποιότητα της εργασίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σας. Εσωτερικός καθαρισμός………………………….. Ταμπλό……………………………………………... Πόρτες………………………………………………. Τασάκια…………… Παράθυρα………………………………………….. Κονσόλα……………………………………………. 5.Παρακαλώ κατατάξτε την ποιότητα της εργασίας στο εξωτερικό του αυτοκινήτου σας; Λάστιχα και τροχοί………………………….…….. Προφυλακτήρες και χρώμια……………………… Σώμα αυτοκινήτου………………………………… Σχάρα………………………………………………. Εξαιρετική Καλή Μέτρια Φτωχή

9 Ερωτηματολόγιο Έρευνας Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (συνέχεια). 6.Παρακαλώ κατατάξτε τη συνολική εμφάνιση των εγκαταστάσεων μας; Εξωτερικοί κτίριο και χώροι…………………. Εσωτερικό κτίριο…………………………….. Αίθουσες ανάπαυσης……………………….. 7.Παρακαλώ κατατάξτε τη συνολική εντύπωση της εμπειρίας που είχατε όσο ήσασταν στο Genie Car Wash ……………………… Είναι σημαντικό να καθαρίζουμε το αυτοκίνητο σας και να σας ικανοποιούμε. Εάν επιθυμείτε: Το όνομα σας………………………… Διεύθυνση……………………………. Πόλη………………………… Τ.Κ…………… ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

10 Αξιολόγηση της δυναμικότητας της αγοράς Κύρια Στοιχεία της Αγοράς  Αγορά ορίζεται ως μια ομάδα πελατών ή πιθανών πελατών που έχουν αγοραστική δύναμη και ανικανοποίητες ανάγκες.  Συστατικά στοιχεία της έννοιας αγορά:  Μια αγορά πρέπει να έχει αγοραστικές μονάδες ή πελάτες.  Οι πελάτες σε μια αγορά πρέπει να έχουν αγοραστική δύναμη.  Μια αγορά θα πρέπει να περιέχει αγοραστικές μονάδες με ανικανοποίητες ανάγκες.

11 Αξιολόγηση της δυναμικότητας της αγοράς (συνέχεια) Πρόβλεψη των Πωλήσεων  Πρόβλεψη των πωλήσεων είναι η πρόβλεψη της ποσότητας ενός προϊόντος ή μια υπηρεσίας που θα αγοραστεί στην αγορά κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου.  Η πρόβλεψη χρησιμοποιείται περισσότερο από τις μεγάλες επιχειρήσεις παρά από τις μικρομεσαίες.

12 Αξιολόγηση της δυναμικότητας της αγοράς (συνέχεια) Διαστάσεις της Δυσκολίας Πρόβλεψης Καθιερωμένη επιχείρηση Έμπειρος επιχειρηματίας/ Διευθυντής Επιχειρηματίας γνώστης των τεχνικών πρόβλεψης Συνθήκες που κάνουν την πρόβλεψη ευκολότερη Συνθήκες που κάνουν την πρόβλεψη δυσκολότερη Νέα επιχείρηση Περιορισμένη επιχειρημα- τική/ διευθυντική εμπειρία Επιχειρηματίας γνώστης των τεχνικών πρόβλεψης Πρόβλεψη

13 Αξιολόγηση της δυναμικότητας της αγοράς (συνέχεια) Διαδικασία Πρόβλεψης  Ο υπολογισμός της αγοραίας ζήτησης σε συνδυασμό με την πρόβλεψη των πωλήσεων αποτελεί μια πολύπλοκη διαδικασία.  Μέθοδοι πρόβλεψης:  Διαδικασία Ανάλυσης: είναι η μέθοδος πρόβλεψης η οποία ξεκινάει με μια μεταβλητή μακρο-επιπέδου και συνεχίζει συστηματικά με την πρόβλεψη των πωλήσεων.  Διαδικασία Δημιουργίας: είναι η μέθοδος πρόβλεψης στην οποία όλοι οι πιθανοί αγοραστές στις διάφορες υποαγορές αναγνωρίζονται και μετά προστίθεται η υπολογιζόμενη ζήτηση.

14 Το επίσημο πρόγραμμα μάρκετινγκ  Το πρόγραμμα μάρκετινγκ σε κάθε επιχείρηση είναι μοναδικό, αφού η κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική.  Το πρόγραμμα μάρκετινγκ περιλαμβάνει:  Την ανάλυση της αγοράς.  Την ανάλυση του ανταγωνισμού.  Την στρατηγική του μάρκετινγκ.

15 Το επίσημο πρόγραμμα μάρκετινγκ (συνέχεια)  Ανάλυση της αγοράς  Αναφέρει την κατηγορία των πελατών στην οποία απευθύνεται η επιχείρηση.  Περιγράφει το προφίλ του πελάτη της επιχείρησης.  Ανάλυση του Ανταγωνισμού  Προσεκτική μελέτη των ανταγωνιστών.  Σύντομη αναφορά των δυνατών σημείων και αδυναμιών του ανταγωνιστή.  Κατάλογος των σχετικών προϊόντων που έχουν εισέλθει πρόσφατα στην αγορά ή δοκιμάζονται από τον ανταγωνιστή.

16 Το επίσημο πρόγραμμα μάρκετινγκ (συνέχεια)  Στρατηγική μάρκετινγκ. Υπάρχουν τέσσερις τομείς της στρατηγικής μάρκετινγκ:  Οι αποφάσεις του μάρκετινγκ που θα μεταμορφώσουν τη βασική ιδέα για υπηρεσία ή προϊόν σε ένα τελικό προϊόν ή υπηρεσία.  Οι αποφάσεις προώθησης του προϊόντος που θα μεταδώσουν τις απαραίτητες πληροφορίες στις αγορές στόχους.  Οι αποφάσεις που αφορούν τη διανομή του προϊόντος.  Οι αποφάσεις τιμολόγησης οι οποίες θα ορίσουν μια αποδεκτή αξία ανταλλαγής για το τελικό προϊόν.

17 Το επίσημο πρόγραμμα μάρκετινγκ (συνέχεια)  Το τελικό προϊόν/υπηρεσία. Περιλαμβάνει:  Το όνομα του προϊόντος ή της υπηρεσίας και η νομική προστασία του ονόματος.  Η συσκευασία του προϊόντος.  Η εγγύηση του προϊόντος και η επισκευή.  Το πρόγραμμα διανομής. Περιλαμβάνει:  Τους διαμεσολαβητές ως κανάλια διανομής του προϊόντος.  Τη μόνιμη τοποθεσία στην οποία θα λειτουργεί η επιχείρηση.  Τις εξαγωγές (αναφορά των σχετικών νόμων και κανονισμών καθώς και γνώση των τιμών συναλλάγματος και επιλογών διανομής).

18 Το επίσημο πρόγραμμα μάρκετινγκ (συνέχεια)  Το πρόγραμμα τιμολόγησης. Περιλαμβάνει:  Σχέδιο κόστους παραγωγής προϊόντος  Σχέδιο κόστους μάρκετινγκ.  Υπολογισμός νεκρού σημείου για τις εναλλακτικές τιμές (ο καθορισμός της τιμής βάσει αποκλειστικά της ανάλυσης του νεκρού σημείου, αγνοεί τις άλλες απόψεις του καθορισμού της τιμής).  Μελέτη του τρόπου τιμολόγησης του πιο στενού ανταγωνιστή.

19 Το επίσημο πρόγραμμα μάρκετινγκ (συνέχεια)  Το πρόγραμμα προώθησης. Περιλαμβάνει:  Την προσωπική πώληση  Καθορισμός του αριθμού των πωλητών οι οποίοι θα προσληφθούν.  Καθορισμός του τρόπου αποζημίωσης.  Καθορισμός προγραμμάτων εκπαίδευσης των πωλητών.  Την διαφήμιση  Καθορισμός Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης που θα χρησιμοποιηθούν.  Περιγραφή των θεμάτων διαφήμισης.


Κατέβασμα ppt "Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ. Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων  Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων “Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google