Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

« Πρόληψη και διαχείριση ενδοσχολικής βίας με την εφαρμογή του θεσμού των μαθητών διαμεσολαβητών. Η περίπτωση της ηλεκτρονικής βίας (cyberbullying). »

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "« Πρόληψη και διαχείριση ενδοσχολικής βίας με την εφαρμογή του θεσμού των μαθητών διαμεσολαβητών. Η περίπτωση της ηλεκτρονικής βίας (cyberbullying). »"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 « Πρόληψη και διαχείριση ενδοσχολικής βίας με την εφαρμογή του θεσμού των μαθητών διαμεσολαβητών. Η περίπτωση της ηλεκτρονικής βίας (cyberbullying). » Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό Έτος Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας

2 ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Μόδα των Καιρών ή Σύγχρονη Πραγματικότητα;

3 Οι συναντήσεις μας  Βιωματικές ασκήσεις δημιουργίας ομάδας  Βιωματικές δραστηριότητες καλλιέργειας, εμπιστοσύνης, αλληλεγγύης και κουλτούρας μη-βίας

4 Οι συναντήσεις μας  Παιχνίδι με λέξεις  Άσκηση καταιγισμού ιδεών  Προβολή βίντεο  Συζήτηση

5 Η τεχνική της διαμεσολάβησης Διαμεσολάβηση: μία εναλλακτική μέθοδος διαχείρισης και επίλυσης συγκρούσεων μεταξύ μαθητών Η συνάντηση πραγματοποιείται σε ουδέτερο τόπο, ο διαμεσολαβητής ακούει τις δύο πλευρές, και τελικά καταλήγουν σε μία κοινά αποδεκτή επίλυση της διαφοράς Οι αντιμαχόμενες πλευρές απευθύνονται σε ένα τρίτο πρόσωπο για να επιλύσουν τη διαφορά

6 Η τεχνική της διαμεσολάβησης  Ανακοίνωση στην προσευχή  Ανάρτηση ονομάτων διαμεσολαβητών στον πίνακα ανακοινώσεων  Εξάσκηση σε εικονικές καταστάσεις συγκρούσεων  παιχνίδι ρόλων  διαδικτυακά εργαλεία  Προετοιμασία για την αντιμετώπιση πραγματικών καταστάσεων

7 Η τεχνική της διαμεσολάβησης  Προβλήματα  Έλλειψη εμπιστοσύνης  Έλλειψη ωριμότητας  Δυσκολίας αποδοχής

8 Cyberbullying

9

10

11

12 ΣΥΜΦΩΝΙΑΔΙΑΦΩΝΙΑ 1. Η ηλεκτρονική βία περιορίζεται στο Διαδίκτυο χωρίς προεκτάσεις στην πραγματική ζωή. 10,5%79,8% 2. Μου είναι εύκολο να ασκώ βία μέσω Διαδικτύου διότι δε γίνομαι αντιληπτός/ή. 25,0%51,6% 3. Η ενασχόληση με ηλεκτρονικά παιχνίδια που περιέχουν σκηνές βίας οδηγούν σε βίαιη συμπεριφορά. 37,9%46,8% 4. Τα φαινόμενα ηλεκτρονικής βίας έχουν αυξηθεί με την εξάπλωση των social media. 63,7%16,9% 5. Η συμμετοχή σε περιστατικά ηλεκτρονικής βίας είναι συχνότερη στα κορίτσια. 33,9%29,8% 6. Η συμμετοχή σε περιστατικά ηλεκτρονικής βίας έχει αρνητικές επιπτώσεις στη σχολική επίδοση. 54,8%18,5%

13  Αντιμετώπιση 1. Προστατεύομαι μόνος/η στο Διαδίκτυο (π.χ. χρησιμοποιώ φίλτρα, αγνοώ ενοχλητικά μηνύματα, κτλ.) 2.Γονείς 3.Συνήγορος του παιδιού 4.Καθηγητές / διευθύντρια 5.Μαθητές-διαμεσολαβητές 6.Σχετικές τηλεφωνικές γραμμές 7.15μελές Cyberbullying

14  Συνεργαστήκαμε • Μωραΐτη Βαλεντίνη (Γ 2 ) • Παπαδή Ελένη (Γ 2 ) • Τίτα Μαρία (Γ 2 ) • Τσελέπη Σουσσάνα (Γ 2 ) • Τσαλκιτζίδου Σοφία (Γ 2 ) • Χριστακάκη Παρασκευή (Β 1 )  Εκπαιδευτικοί • Κουκουρίκου Στυλιανή, ΠΕ19 • Μούζουρα Ελένη, ΠΕ02  Guests • Πασατά Δάφνη (Β 2 ) • Πασατά Γιώτα (Β 2 ) • Ταουσιάνη Γεωργία (Β 2 ) • Τέγου Ευγενία (Β 2 )


Κατέβασμα ppt "« Πρόληψη και διαχείριση ενδοσχολικής βίας με την εφαρμογή του θεσμού των μαθητών διαμεσολαβητών. Η περίπτωση της ηλεκτρονικής βίας (cyberbullying). »"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google