Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Επιστημονική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Επιστημονική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική Υπεύθυνη προγράμματος Γιασεμή - Όλγα Σαραφίδου « Δίκτυο Σχολείων Έρευνας »

2 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Ένα χρόνιο πρόβλημα της εκπαίδευσης: το χάσμα μεταξύ έρευνας και πράξης Ο χώρος της παραγωγής νέας γνώσης και αυτός της εκπαιδευτικής πράξης είναι ασύνδετοι και δεν αλληλοτροφοδοτούνται Επιπτώσεις:  Η θεματολογία της εκπαιδευτικής έρευνας δεν προσανατολίζεται επαρκώς στις ανάγκες των σχολείων  Εκπαιδευτικοί και σχολεία βασίζουν τις αποφάσεις τους για αλλαγές και καινοτομίες περισσότερο στην εμπειρία παρά στις ενδείξεις της σύγχρονης έρευνας  Η δημιουργία και διατήρηση ερευνητικής κουλτούρας στα σχολεία είναι δυσχερής έως ανύπαρκτη

3 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – πρωτοβουλία του ΠΤΔΕ για άνοιγμά του στην εκπαιδευτική κοινότητα της περιφέρειας Θεσσαλίας με τη δημιουργία και υποστήριξη Δια-σχολικών κοινοτήτων διερεύνησης Το πρόγραμμα «Δίκτυο Σχολείων Έρευνας»

4 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ να φέρει σε επαφή πανεπιστημιακούς ερευνητές και εκπαιδευτικούς της πράξης για την από κοινού διεξαγωγή ερευνών, που οι εκπαιδευτικοί θεωρούν χρήσιμες Ειδικότερα:  να δημιουργηθεί ένα μοντέλο συνεργασίας μεταξύ σχολείων και πανεπιστημίου που βασίζεται στην αλληλεπίδραση έρευνας και πράξης  τα σχολεία να αξιοποιήσουν την ερευνητική εμπειρία των πανεπιστημιακών για να μπεί η έρευνα στην ‘καρδιά’ του σχολείου (research engaged schools)  η ακαδημαϊκή έρευνα να συντονιστεί με τις ανάγκες των εκπαιδευτικών

5 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – η φάση: δημιουργία κοινής ατζέντας ερευνητικών θεματικών Έναρξη του διαλόγου  1η Ημερίδα (Απρίλιος 2013) «Διευρύνοντας τους ορίζοντες: Έρευνα και Σχολείο»  Πρόσκληση σε όλα τα Δημοτικά σχολεία της περιφέρειας Θεσσαλίας  Συμμετοχή, από όλους τους νομούς, 200 Εκπαιδευτικών, Δ/ντών σχολείων, Σχολικών Συμβούλων και μελών του Πανεπιστημίου

6 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – η φάση: Προκρινόμενα θέματα  Ανάρτηση του καταλόγου προτεινόμενων ερευνητικών θεματικών και των εισηγήσεων στο διαδίκτυο  Ψηφοφορία (πρόσκληση προς όλα τα σχολεία) ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΑΝ 1. Οι σχολικές εργασίες για το σπίτι 2. Σχέσεις σχολείου - οικογένειας / Συνεργασία εκπαιδευτικών - γονέων 3. Ερευνητικές παρεμβάσεις για τη διδασκαλία / παραγωγή γραπτού λόγου 4. Διαφοροποιημένη διδασκαλία και ένταξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην τυπική τάξη / μέθοδος project 5. Διαχείριση επιθετικότητας και προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολικό πλαίσιο 6. Επίλυση ανοιχτών προβλημάτων, συνεργατικά, σε περιβάλλον Η / Υ και επίδραση εναλλακτικών διδακτικών μεθόδων στη μαθησιακή διαδικασία

7 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – η φάση: Συγκρότηση μεικτών ερευνητικών ομάδων  Δηλώσεις συμμετοχής σε ερευνητική ομάδα (Ιούνιος 2013)  δημιουργία πλατφόρμας διαδικτυακής επικοινωνίας Οι εκπαιδευτικοί που δήλωσαν συμμετοχή στο Δίκτυο προέρχονται από 40 διαφορετικά σχολεία Κάθε ερευνητική ομάδα συντονίζεται από μέλη ΔΕΠ του τμήματος και περιλαμβάνει κατά μέσο όρο 10 εκπαιδευτικούς και 1 Σχολικό Σύμβουλο. Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη διαδικασία εμπλοκής με την έρευνα και πώς αυτή επηρεάζει όλα τα εμπλεκόμενα μέλη καθώς και τα σχολεία

8 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – η φάση: Σχεδιασμός ερευνών Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων ξεκινούν να σχεδιάσουν την έρευνά τους σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς και με την υποστήριξη των σχολικών συμβούλων  Αναρτήσεις υλικού  Συναντήσεις και διαδικτυακές συζητήσεις

9 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – η φάση: Υλοποίηση Το «Δίκτυο Σχολείων Έρευνας» είναι πλέον πραγματικότητα 2η Ημερίδα (Δεκέμβριος 2013) «Τα σχολεία πρωταγωνιστές στην έρευνα: μια καινοτόμος σύμπραξη» Θα παρουσιαστούν οι διαδικασίες εργασίας των διαφόρων ομάδων ο σχεδιασμός των ερευνών και η πορεία υλοποίησής τους


Κατέβασμα ppt "Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Επιστημονική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google