Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Κινητήρια Δύναμη για την Ανάπτυξη της Κρήτης Ο Ρόλος των Κρητών της Διασποράς Νίκος Ε. Σκουλάς.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Κινητήρια Δύναμη για την Ανάπτυξη της Κρήτης Ο Ρόλος των Κρητών της Διασποράς Νίκος Ε. Σκουλάς."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Κινητήρια Δύναμη για την Ανάπτυξη της Κρήτης Ο Ρόλος των Κρητών της Διασποράς Νίκος Ε. Σκουλάς

3 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ  Κινητήρια δύναμη της οικονομίας  Όχι Αυτόνομος ή αυτοτελής κλάδος  Σε αλληλεξάρτηση με τους άλλους κλάδους της οικονομίας, με τους οποίους αποτελεί  Ενιαίο παραγωγικό σύμπλεγμα.

4

5 ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ  Εκατό χρόνια μετά την αποτίναξη του τουρκικού ζυγού και  την Ένωση με τη Μητέρα Ελλάδα,  Η Κρήτη διέρχεται τη δεινότερη οικονομική και κοινωνική κρίση στην ιστορία της

6 Τις Πταίει;  Πολλοί ανεύθυνοι και ιδιοτελείς πολιτικοί και συνδικαλιστές  Ανίκανη και διεφθαρμένη Δημόσια Διοίκηση  Και εμείς οι ίδιοι οι Πολίτες ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΟΛΟΙ ΦΤΑΙΜΕ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ

7 Και τώρα, Τι πρέπει να κάνουμε;  Εκ των πραγμάτων, είμαστε υποχρεωμένοι να αλλάξουμε νοοτροπία και πρακτικές  Να πάψουμε να συμβάλλουμε ή να ανεχόμαστε όσα μας οδήγησαν εδώ  Αλλιώς, το μέλλον μας και των παιδιών μας προοιωνίζεται ζοφερό

8 Η Ανταγωνιστικότητα του τουρισμού στην Κρήτη  Απώλεια ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος  Μειονεκτούμε στη σχέση αξίας/τιμής  Φθηνότεροι μεσογειακοί προορισμοί στο παραθεριστικό μοντέλο μαζικού τουρισμού

9 Ζητούμενο… Σταδιακή αλλά σύντομη μετάβαση από:  τον μαζικό, παραθεριστικό και επομένως εποχικό τουρισμό (leisure tourism)  στον θεματικό τουρισμό (activity oriented tourism). Σε μια εμπλουτισμένη, ποιοτική προσφορά που ικανοποιεί ποικίλα ενδιαφέροντα, 12 μήνες το χρόνο

10 Αναγκαίες Προϋποθέσεις Μέτρα πολιτικής που θα ενθαρρύνουν:  Ποιοτικές ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις  Βελτιωμένες ειδικές τουριστικές υποδομές και γενικές υποδομές και Προγράμματα απασχόλησης του ελεύθερου χρόνου των φιλοξενούμενων τουριστών

11

12

13

14 Η προσφορά νέων προγραμμάτων και υπηρεσιών που θα προσελκύει τον επιλεκτικό, απαιτητικό και εύπορο τουρίστα, που αναζητά ψυχαγωγία, άθληση, ανάπαυση, περιπέτεια και άλλες δραστηριότητες, είναι ο μόνος τρόπος για να διασφαλισθεί η αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης των τουριστών και, κατά συνέπεια, η οικονομική απόδοση του τομέα. Προγράμματα για τον ελεύθερο χρόνο

15 Απολαμβάνει μεγάλης αναγνώρισης διεθνώς, αλλά στην Κρήτη όχι αρκετά! Παρέχει όμως μια μοναδική ευκαιρία για την ανάδειξη και προώθηση των προϊόντων που την υποστηρίζουν ΚΡΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ και ΚΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

16

17 Χρειάζεται Επίσης • Τουριστική παιδεία και συνείδηση για ολόκληρη την ελληνική κοινωνία • Εκ βάθρων αναδιοργάνωση της τουριστικής εκπαίδευσης • Σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας • Δημιουργία πανεπιστημιακών σχολών για τον τουρισμό • Εποπτεία και έλεγχος των μη κρατικών σχολών • Ουσιαστική δια βίου κατάρτιση των εργαζομένων στον τουρισμό

18 Για μας τους Κρήτες • Η Προστασία του Περιβάλλοντος • της Πολιτιστικής μας κληρονομιάς και της σύγχρονης πολιτιστικής μας παραγωγής ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ

19 Αγροκτηνοτροφική παραγωγή και Τουρισμός • Το καθεστώς των επιδοτήσεων • Δίκτυα μεταφορών • Επιτροπή Ανταγωνισμού • Δομές και πρακτικές στην οργάνωση των Παραγωγών Παράγοντες που επηρεάζουν, είναι:

20 Αναγκαίες Ενέργειες:  Παραγωγή και τυποποίηση ποιοτικών και επώνυμων προϊόντων (ονομασίας προελεύσεως, γεωγραφικής ένδειξης, βιολογικά προϊόντα, κ.λπ.)  Οργάνωση Ομάδων Παραγωγών με σύγχρονες μεθόδους, επαγγελματικά στελέχη και σύγχρονο marketing  Τοπικές συνεργασίες μεταξύ τουριστικών επιχειρηματιών, παραγωγών και τυποποιητών σε μορφές cluster  Εξωστρεφές και δυναμικό διεθνές marketing με ευαισθησία και συνέπεια στον πελάτη

21 Ελληνικά ή Εισαγόμενα;  Ό,τι δικό μας καταναλώνουμε δεν το εισάγουμε  Προστατεύουμε τους Κρήτες παραγωγούς, τυποποιητές, βιοτέχνες και καταστηματάρχες  Υποστηρίζουμε τους Κρήτες εργαζόμενους καταπολεμώντας την ανεργία

22 Ο ρόλος των Κρητών της Διασποράς  Τις παρέες και τις κοινωνικές συναναστροφές  Τις οργανωμένες δομές τους  Εστιατόρια, ταβέρνες και άλλους χώρους μαζικής εστίασης  Τους επιχειρηματίες (Εισαγωγείς, διακινητές και λιανεμπόρους)  Και όλες τις επαφές τους, προτρέποντάς τους να κάνουν διακοπές στην Κρήτη Oι Κρήτες όπου γης μπορούν να συμβάλουν αποτελεσματικά, αξιοποιώντας…

23 Συμπερασματικά Η συνταγή για την έξοδο από την κρίση και την πορεία προς την ανάπτυξη και την ευημερία, δεν μπορεί παρά να είναι: Φυγή προς το μέλλον με εφαλτήριο τον αρμονικό συνδυασμό, του τουρισμού, της παραγωγής - αγροτικής και κτηνοτροφικής – της τυποποίησης, της κρητικής διατροφής, της κρητικής κουζίνας και του σύγχρονου marketing, για την καθιέρωση του brand «Κρήτη». Σ’ αυτή την πορεία, η συμβολή των Κρητών της Διασποράς μπορεί να είναι ανεκτίμητης αξίας.

24 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Κινητήρια Δύναμη για την Ανάπτυξη της Κρήτης Ο Ρόλος των Κρητών της Διασποράς Νίκος Ε. Σκουλάς

25


Κατέβασμα ppt "ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Κινητήρια Δύναμη για την Ανάπτυξη της Κρήτης Ο Ρόλος των Κρητών της Διασποράς Νίκος Ε. Σκουλάς."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google