Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας βάλουν σε τροχιά ανάπτυξης αν τα αξιοποιήσουμε συστηματικά και λειτουργήσουμε συλλογικά

2 2 Γιατί είστε εδώ;  Διότι το έργο σας εκεί έξω μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματικό αν έχετε ενημέρωση για αυτά που κάνουμε εμείς εδώ μέσα  Διότι περνάτε μηνύματα με κάθε τι που κάνετε  Διότι μπορείτε να μας μάθετε πράγματα που δεν ξέρουμε  Διότι θέλουμε να γίνετε μέρος μιας συμμαχίας που θα αλλάξει τον τρόπο που αξιοποιούμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα –Υπουργεία –Φορείς –Τοπική Αυτοδιοίκηση –Εθελοντές –Ιδιώτες

3 3 Πως θα βγούμε από την κρίση; 1.Παίρνοντας άμεσα μέτρα στήριξης της Ελληνικής οικονομίας 1.Ενισχύοντας της αξιοπιστία της Ελλάδας στο εξωτερικό 1.Αλλάζοντας το κράτος και τις δομές του 1.Αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας για να δημιουργήσουμε ανάπτυξη και θέσεις εργασίας Ενέργεια Πολιτισμός Περιβάλλον Ανθρώπινο δυναμικό 2.Απελευθερώνοντας τις δημιουργικές δυνάμεις της χώρας

4 4 Οι στόχοι μας  Κοινωνική και οικονομική ευημερία  Αναδιανομή του πλούτου υπέρ των παραγωγικών δυνάμεων της χώρας  Κοινωνική προστασία των αδύναμων στρωμάτων  Ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη  Προστασία και ανάδειξη του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου

5 5 Με τι πόρους θα πετύχουμε τον στόχο μας; •Πλούτος υπάρχει - έστω και αν δεν υπάρχουν λεφτά •Πρόγραμμα υπάρχει - έστω και αν επισκιάστηκε από το μνημόνιο • Άνθρωποι υπάρχουν - όμως πρέπει να μάθουμε να δουλεύουμε συλλογικά •Διάθεση υπάρχει - όμως χρειάζεται ενίσχυση η αισιοδοξία μας

6 6 Ο ρόλος του Πολιτισμού και του Τουρισμού μαζί •Η Ελληνική Ταυτότητα - Δεν αλλάζουμε το ποιοι ήμαστε αλλά ποια στοιχεία της ταυτότητάς μας αναδεικνύουμε και προβάλουμε •Οι Ελληνικές Αξίες - Επιστροφή στις ρίζες μας –Ο Άνθρωπος –Η Ελευθερία και η Δημοκρατία –Το Μέτρο –Το Φιλότιμο και η Λεβεντιά –Η Φιλοξενία και η Προσφορά •Ο Τόπος μας - Κάθε τι που μας κάνει ιδιαίτερους –Η Πολιτιστική Κληρονομιά και η Νέα Δημιουργία –Το φυσικό και δομημένο Περιβάλλον –Το Ελληνικό τραπέζι - τα προϊόντα της Ελληνικής γης και θάλασσας

7 7 Στόχος για τον Τουρισμό Τουρισμός όλο τον χρόνο, σε όλη την Ελλάδα, από όλο τον κόσμο •«Όλο τον χρόνο» διότι αυξάνει τα έσοδα και τις ποιοτικές θέσεις εργασίας •«Σε όλη την Ελλάδα» διότι διασφαλίζει ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη •«Από όλο τον κόσμο» διότι περιορίζει το επιχειρηματικό ρίσκο

8 8 Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε Τα 3 «π» που θα αλλάξουν τον Τουρισμό στην Ελλάδα: I.Προβολή και Προώθηση I.Περιουσία και Επενδύσεις I.Ποιότητα και Διαφάνεια

9 9 Ι. Προβολή και Προώθηση - Στρατηγική ανά χώρα 1.Νέα μέσα –Διαδίκτυο visitgreece.gr –Fam trips –You in Greece –Συμμαχία για την Ελλάδα –Ειδικό υλικό για tour operators και τουριστικά γραφεία –Κοινωνικά μέσα (Youtube, Facebook, Flikr) –Πληροφοριακό υλικό για μνημεία και δράσεις –Γραφεία εξωτερικού 1.Νέα προϊόντα –Athens Every Week –Θεσσαλονίκη Σταυροδρόμι Πολιτισμών –Ελληνικές Εμπειρίες για τους 9 κλάδους του τουρισμού

10 10 ΙΙ. Περιουσία και Επενδύσεις 1.Ενίσχυση Επιχειρήσεων Τουρισμού  Μείωση του ΦΠΑ στο 6,5%  Ενίσχυση απασχόλησης μέσω του ΟΑΕΔ 2.Υποδομή - Αξιοποίηση περιουσίας  Αναβάθμιση υπηρεσιών στους αρχαιολογικούς χώρους και στα μουσεία  Συνεδριακός τουρισμός Αθήνας  Αποκέντρωση και αξιοποίηση περιουσίας από Καλλικρατικές περιφέρειες 3. Θεσμοθέτηση  Κρουαζιέρα (άρση καμποτάζ)  Νέες μορφές τουρισμού (υπαίθρου, ιαματικός, καταδυτικός, τουριστική κατοικία)  Απόσυρση 4. Προσέλκυση νέων επενδύσεων  Νέος αναπτυξιακός νόμος  Ειδικό χωροταξικό τουρισμού  Μείωση γραφειοκρατίας αδειοδότησης - Fast track για στρατηγικές επενδύσεις  Ειδικά προγράμματα ΕΣΠΑ

11 11 ΙΙΙ. Ποιότητα και πιστοποίηση (2011) •Νέα στρατηγική, κριτήρια και δομές που θα ενισχύσουν –Εκπαίδευση και Κατάρτιση –Αδειοδότηση –Πιστοποίηση και αστεροποίηση

12 12 Πως δουλεύουμε; Όλοι μαζί (ο τουρισμός είναι Εθνική υπόθεση) –Υπουργεία (Οικονομικών, Ανάπτυξης, Θαλασσίων Υποθέσεων, Εργασίας, ΥΠΕΚΑ, Αγροτικής Ανάπτυξης) –Φορείς (ΣΕΤΕ, ΠΟΞ, ΞΕΕ, ΞΕΕ Αττικής και Θεσσαλονίκης, HATTA, HAPCO) –ΟΤΑ και Περιφέρειες –Μεταφορικές εταιρίες –Εργαζόμενοι του κλάδου –Εθελοντές («Συμμαχία για την Ελλάδα»)

13 13 Πως μπορείτε να βοηθήσετε; 1.Μοιραστείτε μαζί μας τις γνώσεις σας 1.Στοιχεία που γνωρίζετε για τις αγορές σας 2.Στατιστικά στοιχεία που ανακοινώνονται από φορείς στις χώρες σας 2.Δημιουργήστε πολλαπλασιαστές  Δημιουργήστε σχέσεις με μέσα και παράγοντες του τουρισμού  Δημιουργήστε σχέσεις με διαμορφωτές κοινής γνώμης  Μεταφέρετε καλές ειδήσεις 3.Εξειδικεύστε και προωθήστε την δουλειά που κάνουμε  Διαδώστε την ιστοσελίδα μας www.visitgreece.grwww.visitgreece.gr  Διαδώστε το newsletter μας που έχουμε στο visitgreece  Διαδώστε το www.my-greece.grwww.my-greece.gr  Κάντε προτάσεις για famtrips  Διοργανώστε δράσεις που προβάλουν την Ελλάδα  Αξιοποιήστε τα νέα προιόντα προβολής (Athens Every Week, Θεσσαλονίκη Σταυροδρόμι)  Οργανώστε δράσεις και media events γύρω από Ελληνικά θέματα ανάλογα με την αγορά στην οποία βρίσκεστε (Έτος Ελύτη, Φεστιβάλ Αθηνών, Special Olympics, κρουαζιέρα, πολιτιστικός τουρισμός)  Διαδώστε τα press kit - ζητήστε μας αντίτυπα  Ενεργοποιήστε του Έλληνες του εξωτερικού


Κατέβασμα ppt "1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google