Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ : ΠΙΓΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Κοινωνική Λειτουργός Επιστημονική Συνεργάτιδα του Προγράμματος ΑΡΙΑΔΝΗ Για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ : ΠΙΓΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Κοινωνική Λειτουργός Επιστημονική Συνεργάτιδα του Προγράμματος ΑΡΙΑΔΝΗ Για την ασφάλεια στο διαδίκτυο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ : ΠΙΓΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Κοινωνική Λειτουργός Επιστημονική Συνεργάτιδα του Προγράμματος ΑΡΙΑΔΝΗ Για την ασφάλεια στο διαδίκτυο Ά ΚΕΔΔΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Νοεμβρίου 2013

2  Μάθηση  Άμεση επικοινωνία  Διασκέδαση  Εξ αποστάσεων εργασία  Συναλλαγή με το δημόσιο  Ηλεκτρονικές αγορές Το διαδίκτυο είναι χρήσιμο εργαλείο γιατί μας προσφέρει: Έργο των μαθητών του 8 ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης

3  Κλοπή προσωπικών δεδομένων  Cyberbullying –Ηλεκτρονική παρενόχληση  Grooming- αποπλάνηση  Εθισμός /εξάρτηση

4  Το Facebook ξεκίνησε στις 4/2/2004 από το φοιτητή Mark Zuckerberg. Κατά τον ιδρυτή του, στόχος του είναι να δώσει τη δύναμη στους χρήστες του να μοιραστούν κοινές εμπειρίες και έναν κόσμο ανοιχτό και συνδεδεμένο.  Σήμερα έχει πάνω από 500 εκ. ενεργούς χρήστες παγκοσμίως που το χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν και να μοιραστούν πληροφορίες με άλλα πρόσωπα.

5  Πόσους φίλους έχει το παιδί σας στο facebook;  Από αυτούς πόσους γνωρίζει στον πραγματικό κόσμο;  Πόσοι από αυτούς θα μπορούσαν να είναι ληστές, κακοποιοί;  Πως είναι σίγουρο ότι αυτός που μιλάει είναι αυτός που του λέει

6 Ποιος είναι ο Γιάννης Μαυρογιάννης;

7 Είναι βασικό να γνωρίζουμε πως μπορούμε οποιαδήποτε στιγμή να διαγράψουμε κάποιο «φίλο» από την λίστα μας, χωρίς μάλιστα το άτομο αυτό να ενημερωθεί για αυτό.

8 Υπάρχει η δυνατότητα αποθήκευσης των συνομιλιών:  Μέθοδος 1 – Αποθήκευση της συζήτησης Πηγαίνετε στο Μενού «Φάκελος». Εάν έχετε αγγλικό μενού, τότε κάντε κλικ στο «File». Επιλέξτε «Αποθήκευση ως». Εάν έχετε αγγλικό μενού, επιλέξτε «Save as».  Μέθοδος 2 – Αντιγραφή της συζήτησης Επιλέξτε το κείμενο της συζήτησης, πατώντας συγχρόνως τα πλήκτρα CTRL + C. Πηγαίνετε σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου (π.χ. Word), και δημιουργήστε ένα νέο αρχείο. Πατήστε συγχρόνως τα πλήκτρα CTRL + V για να αντιγράψετε τη συζήτηση. Σώστε το αρχείο που δημιουργήσατε ή εκτυπώστε το.  Μέθοδος 3 – Εκτύπωση της οθόνης Πατήστε το πλήκτρο «PrtScn» στο πληκτρολόγιο σας (δηλαδή «Print Screen»). Ανοίξτε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου ή επεξεργασίας γραφικών και εικόνων. Πατήστε συγχρόνως CTRL + V για να αντιγράψετε την οθόνη. Σώστε το αρχείο που δημιουργήσατε ή εκτυπώστε το.

9  Περνάει καλά !!!!  Βελτίωνει τον οπτικοκινητικό συντονισμό (συντονισμό των χεριών με τα μάτια).  Αυξάνει την ικανότητα αντίληψης και εντοπισμού ακόμη και των πιο μικρών διαφορών στην αντίθεση (contrast) και την φωτεινότητα της οθόνης.  Αυξάνει την διακριτική ικανότητα των αποχρώσεων του γκρι.

10  Είναι εθιστικά  Απομακρύνουν από το πραγματικό κοινωνικό περιβάλλον  ‘’Τρώνε’’ όλο τον ελεύθερο χρόνο  Προκαλούν πονοκεφάλους - μειώνουν τον ύπνο και πέφτει η σχολική επίδοση  Αμελείται η προσωπική υγιεινή  Απομακρύνουν τα παιδιά από τους ανθρώπους που αγαπούν  Χάνουν την ευχαρίστηση για άλλα ενδιαφέροντα.

11  Εξασφαλίζουμε ότι δεν δίνουν προσωπικές πληροφορίες στους διαδικτυακούς συμπαίκτες τους.  Δεν τους συναντούν στον φυσικό κόσμο.  Μας Αναφέρουν συμπεριφορές που τους ενοχλούν.  Διασφαλίζουμε τα παιδιά μας από ακατάλληλα παιχνίδια με το σύστημα «PEGI- Pan European Game»

12

13

14

15 Φωτογραφία και διαδίκτυο με ασφάλεια  Πόσο μπορεί να μείνει μια φωτογραφία στο διαδίκτυο ;  Πόσοι μπορούν να τη δουν;  Πόσοι μπορούν να την – παραποιήσουν ;  Τι αναγνωρίζεται από την φωτογραφία που «ανέβασε»;  Είναι μόνος /η  Τι πληροφορίες δίνει και τι σχόλια κάνει ;  Απαγορεύονται φωτογραφίες σε….

16 Ορίζεται, όπως και σε κάθε άλλη μορφή εξάρτησης, ως απώλεια ελέγχου

17  Μείωση της λειτουργικότητας του ατόμου,  παραμέληση προσωπικής φροντίδας και υγιεινής,  απώλεια ύπνου,  ενδοοικογενειακές συγκρούσεις, και συνέχιση της χρήσης ακόμη και μετά τη συνειδητοποίηση της μειωμένης λειτουργικότητας,  o χρήστης λέει ψέματα σε κοντινά πρόσωπα σχετικά με το χρόνο ενασχόλησης στο διαδίκτυο.

18  Αδιαφορία για πράγματα που τον / την ευχαριστούσαν.  Πονοκέφαλοι – ημικρανίες  Μυοσκελετικές παθήσεις  Διατροφικές διαταραχές  Ξηρότητα οφθαλμών  Κατάθλιψη, χαμηλή αυτοεκτίμηση, αυτοκτονικός ιδεασμός  Διαταραχές του ύπνου και αλλαγή των συνηθειών ύπνου

19 τι κάνω, ως γονιός, για να βοηθήσω το παιδί μου να αποφύγει την πιθανότητα εξάρτησης;

20 τα παιδιά έρχονται σε επαφή με το διαδίκτυο μέσα από:  Σχολείο  Σπίτι  Φίλους  Βιβλιοθήκες  Κέντρα νεότητας  Internet caf é  Συσκευές κινητής τηλεφωνίας

21  Συζητήστε με τα παιδιά από μικρή ηλικία για το διαδίκτυο και τους κανόνες ασφαλούς χρήσης  Συζητήστε με τα παιδιά για τα οφέλη και τους κινδύνους του διαδικτύου  Αφιερώστε χρόνο για να μάθετε πώς δουλεύει το διαδίκτυο.  Διερευνήστε τα chat rooms στα οποία το παιδί είναι μέλος

22  Καθορίστε κανόνες για τη χρήση του διαδικτύου όπως κάνετε και για τις υπόλοιπες συμπεριφορές του παιδιού.  Μάθετε στο παιδί να παίρνει σωστές αποφάσεις και αυξήστε την περιοχές υπευθυνότητας καθώς το παιδί μεγαλώνει

23 › Μην απαγορεύετε κάτι έτσι απλά αλλά εξηγήστε τους λόγους › Προβληματιστείτε γιατί το παιδί εστιάζει όλη την ύπαρξη του σε φανταστικούς κόσμους και δε βρίσκει νόημα στην καθημερινή ζωή ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟΥ /11

24

25 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟΥ /11

26 Σας ευχαριστώ /11 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟΥ


Κατέβασμα ppt "ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ : ΠΙΓΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Κοινωνική Λειτουργός Επιστημονική Συνεργάτιδα του Προγράμματος ΑΡΙΑΔΝΗ Για την ασφάλεια στο διαδίκτυο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google