Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ Ηλεκτρονικά και διαδικτυακά παιχνίδια: Διασκέδαση και μάθηση, ή απειλή για την υγιή κοινωνική μας ζωή; Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1

2 Η ΙΣΤΟΡΙΑ Ο Ευθύμης είναι ένα παιδί της Έκτης Δημοτικού που του αρέσει πολύ το παιχνίδι. Του αρέσει να παίζει ποδόσφαιρο, καράτε και ξιφομαχία. Έχει τόσα πολλά ενδιαφέροντα. Όμως, δεν πάει να παίξει ποδόσφαιρο με τους φίλους του, γιατί κουράζεται να τρέχει και δεν του αρέσει καθόλου να ιδρώνει και να πέφτει. Όσο για το καράτε και την ξιφομαχία, σιγά μην τρέχει σε αθλητικούς συλλόγους. Γιατί να πρέπει να βγαίνει έξω από το σπίτι του, να τρέχει, να ιδρώνει, να προσπαθεί; Αφού μπορεί να ασχολείται με όλα αυτά από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του, στη ζεστασιά του σπιτιού του και στην ησυχία του δωματίου του. Έτσι μπορεί να επιλέξει να είναι όποιος αθλητής θέλει: Ο Ρονάλντο, ο Σουμάχερ κλπ. Δεν χρειάζεται να απολογείται στους φίλους του, στους γονείς του ή στον προπονητή του κάθε φορά που χάνει. Και επίσης, μπορεί να παίζει με άτομα από όλο το κόσμο και για όσες ώρες θέλει.

3 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ (1) Οι φίλοι που γνωρίζει ο Ευθύμης μέσω του υπολογιστή και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών είναι πραγματικοί του φίλοι; Οι πολλές ώρες παιχνίδι στον υπολογιστή κάνει καλό στην υγεία μας; Μήπως τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μας απομακρύνουν από την άθληση και την καλή διατροφή; Μήπως τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μας απομακρύνουν από τους φίλους και την οικογένειά μας;

4 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ (2) Μήπως η πολύωρη ενασχόληση με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μας αποσπά την προσοχή από τα μαθήματά μας; Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μόνο κακό μας κάνουν; Τι πρέπει να προσέχουμε όταν επιλέγουμε και όταν παίζουμε κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι; Ποιοι είναι οι χρυσοί κανόνες για την σωστή χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών;

5 Τι μας προσφέρουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια;
Είναι διασκεδαστικά. Κάποια είναι εκπαιδευτικά. Κάνεις φίλους. Περνάς ευχάριστα την ώρα σου. Κάποια είναι δημιουργικά. Μπορούν να ενισχύσουν τις κοινωνικές δεξιότητες και τη μάθηση.

6 Κίνδυνοι από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (1)
Χάνεις φίλους σου. Στέρησε το παιχνίδι στην φύση Κάνεις ηλεκτρονικούς φίλους που δεν είναι πραγματικοί φίλοι Μέσα από ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορεί να σε πλησιάσουν άγνωστα άτομα που θέλουν να σου κάνουν κακό . Τσακωμούς με φίλους και γονείς.

7 Κίνδυνοι από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (2)
Μπορούν να σου προκαλέσουν πονοκέφαλο, πόνο στα μάτια. Απομόνωση από τον πραγματικό κόσμο. Δεν κινείσε και παχαίνεις. Δεν γυμνάζεσαι. Χαμηλή επίδοση στο σχολείο Η έκθεσή σε υλικό με ανάρμοστο περιεχόμενο, όπως σκηνές βίας.

8 Γιατί κάποιος εθίζεται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια; (1)
Γιατί κάποιος εθίζεται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια; (1) Γιατί φοβάται να παίξει κάποιο παιχνίδι στην πραγματικότητα, για να μην χάσει και τον κοροϊδεύουν. Επειδή τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι φανταστικά και πολύ διασκεδαστικά. Επειδή τα ηλεκτρονικά παιχνίδια προσφέρουν απολαύσεις που δεν είναι δυνατές και προσιτές να γίνουν στην ζωή. Γιατί οι γονείς του δεν έχουν χρόνο να απασχοληθούν μαζί του.

9 Γιατί κάποιος εθίζεται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια; (2)
Γιατί κάποιος εθίζεται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια; (2) Γιατί του αρέσει να περνάνε χρόνο στο υπολογιστή κάνοντας πράγματα που δεν μπορεί να κάνει στην πραγματική ζωή ή βαριέται να βγαίνει από το σπίτι του και να ασχοληθεί με κάτι άλλο. Γιατί δεν έχει το κίνητρο να αθληθεί ή να κάνει κάτι ψυχαγωγικό. Εξαιτίας ενός ειδώλου που έχει και έχει προσκολληθεί σε αυτό (π.χ. Spiderman) Γιατί τον αφήνουν οι γονείς τους να παίζει πολλές ώρες για να μην τους ενοχλεί.

10 Σημάδια εθισμού (1) Το ηλεκτρονικό παιχνίδι και πώς θα περάσεις τις πίστες είναι το μοναδικό πράγμα που απασχολεί τη σκέψη σου. Πέφτει η επίδοση σου στα μαθήματα του σχολείου. Απομάκρυνση και τσακωμοί με τους γονείς και τους φίλους. Αίσθημα μοναξιάς Ξεσπάσματα θυμού και νεύρα

11 Σημάδια εθισμού (2) Όταν γυρνάς από το σχολείο πηγαίνεις αμέσως στον ηλεκτρονικό υπολογιστή Ξεχνάς να φας και να πλυθείς γιατί είσαι αφοσιωμένος στο ηλεκτρονικό παιχνίδι. Δεν πηγαίνεις σε άλλες δραστηριότητες μονό και μονό για να περάσεις διαφορές πίστες ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

12 Πώς πρέπει να διαλέγουμε ηλεκτρονικά παιχνίδια;
Προτιμάμε παιχνίδια που απευθύνονται σε παιδιά της ηλικίας μας. Επιλέγουμε παιχνίδια με κατάλληλο περιεχόμενο. Επιλέγουμε εκπαιδευτικά και δημιουργικά παιχνίδια, παιχνίδια στρατηγικής και ανάπτυξης δεξιοτήτων. Συμβουλευόμαστε το σύστημα PEGI.

13 Το σύστημα PEGI Χρησιμοποιεί σύμβολα-ετικέτες που αφορούν:
Χρησιμοποιεί σύμβολα-ετικέτες που αφορούν: τις ηλικιακές ομάδες στις οποίες απευθύνεται το παιχνίδι Το περιεχόμενο των ηλεκτρονικών κατασκευών

14 PEGI: Ηλικιακή κατάταξη
Η ετικέτα που αναφέρεται στην ηλικία δεν δηλώνει την δυσκολία και την πολυπλοκότητα του παιχνιδιού, αλλά δηλώνει για ποιες ηλικίες είναι ασφαλές το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό παιχνίδι.

15 PEGI: Χαρακτηρισμός περιεχομένου
: το παιχνίδι περιέχει βία. : το παιχνίδι έχει αναφορές στα ναρκωτικά. : στο παιχνίδι γίνεται χρήση χυδαίων εκφράσεων. : το παιχνίδι μπορεί να προκαλεί φόβο. : το παιχνίδι έχει γυμνές εικόνες ή/και σεξουαλικές αναφορές. : το παιχνίδι ενθαρρύνει τις διακρίσεις. : το παιχνίδι προτρέπει τον τζόγο.

16 PEGI ONLINE Όσα διαδικτυακά παιχνίδια έχουν το εικονίδιο PEGI online σημαίνει ότι πληρούν τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από των Κώδικα ασφαλείας του PEGI online.

17 ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (1)
Να μην παίζουμε συνέχεια ηλεκτρονικά παιχνίδια και να ψάχνουμε και για άλλα ενδιαφέροντα. Να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στις ώρες που αφιερώνουμε στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και στις παρέες και δραστηριότητες που κάνουμε με τους φίλους μας. Να συμβουλευόμαστε το σύστημα PEGI και τους γονείς μας για την καταλληλότητα των παιχνιδιών. Να μην μιλάμε σε αγνώστους στα chat των παιχνιδιών.

18 ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (2)
Να μην παίζουμε με άγνωστους διαδικτυακούς φίλους. Να μην αποκαλύπτουμε προσωπικά στοιχεία σε αγνώστους. Να μην μπαίνουμε σε άγνωστα προφίλ και σελίδες με ηλεκτρονικά παιχνίδια. Να ενημερώνουμε τους γονείς μας ή/ και τους δασκάλους μας για οποιοδήποτε περίεργο, προσβλητικό ή ενοχλητικό γεγονός συμβεί παίζοντας κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι.

19 ΑΦΙΣΕΣ

20

21

22

23

24

25 ΚΟΜΙΚΣ

26

27 ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!
Η Μαριάννα και ο Γιάννος χρησιμοποίησαν το Μιcrowords Pro και το ταλέντο τους στον προγραμματισμό και έφτιαξαν ένα παιχνίδι γνώσεων σχετικό με την σωστή χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στη Logo. Για να το παίξετε κάντε κλικ στην εικόνα. Θα πρέπει να έχετε κατεβάσει πρώτα στον Υπολογιστή σας το MicroWorls Web Player (Ίσως να παίζει μόνο σε Internet Explorer) ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!


Κατέβασμα ppt "Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google