Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. Ο όρος ροκ στη μουσική, χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα είδη που προέκυψαν από την εξέλιξη του είδους.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. Ο όρος ροκ στη μουσική, χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα είδη που προέκυψαν από την εξέλιξη του είδους."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

2

3 Ο όρος ροκ στη μουσική, χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα είδη που προέκυψαν από την εξέλιξη του είδους του rock and roll. Ο όρος ροκ στη μουσική, χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα είδη που προέκυψαν από την εξέλιξη του είδους του rock and roll.

4 Συνεισφορά στον ήχο που πρωτοχαρακτηρίστη- κε ροκ, θεωρείται ότι είχε και η country μουσική, η οποία είχε στοιχεία μπλουζ

5 Η μουσική ροκ στο σύνολό της, αποτελεί ένα είδος δημοφιλούς μουσικής που χαρακτηρίζεται συνήθως από έντονο ρυθμό και από ευδιάκριτη, χαρακτηριστική μελωδία και φωνητικών.

6 Συνοδεύεται συνήθως από ηλεκτρικές κιθάρες, ηλεκτρικό μπάσο και ντραμς. Πολλές φορές χρησιμοποιούνται και πληκτροφόρα όργανα, όπως πιάνο ή συνθεσάιζερ.

7 Εμφανίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1950 στην Αμερική και είχε ως βάση την τεχνοτροπία του Rhythm and Blues και το ρυθμό του rock and roll των αφροαμερικάνικων κοινοτήτων των Ηνωμένων Πολιτειών, καθώς και το rockabilly.

8 Είδη: • Alternative rock • Art rock • Beat music • Britpop • Detroit rock • Emo • British rock • Experimental rock • Group Sounds • Grunge • Christian rock • Desert rock • Folk rock • Garage rock • Glam rock • Hard rock • Instrumental rock • Indie rock • Krautrock • Post-rock • Power pop • Soft rock • Punk rock • Southern rock • Progressive rock • Country rock • Surf

9 PINK FLOYD

10

11 Έχουν ξεχωρίσει τόσο για τις πρωτοποριακές για την εποχή συνθέσεις τους, όσο και για τους νεωτεριστικούς και συγκινησιακά φορτισμένους στίχους τους, τα ευφάνταστα εξώφυλλά τους, τις πειραματικές ενορχηστρώσεις και ηχογραφήσεις και τις θεαματικές συναυλίες τους.

12

13

14 Το 1985 (λίγο μετά τον δίσκο The Final Cut) ο μπασίστας και τραγουδιστής του γκρουπ Ρότζερ Γουότερς (Roger Waters) αποχώρησε από το συγκρότημα. δικαστικά κυνήγησε τους υπόλοιπους όταν αυτοί συνέχισαν τους δίσκους και τις συναυλίες διατηρώντας το όνομα Pink Floyd. Τελικά επήλθε εξωδικαστικός συμβιβασμός, ο οποίος τους επέτρεψε να χρησιμοποιούν το όνομα και τα περισσότερα τραγούδια.

15

16 Το δισκογραφικά κύκνειο άσμα του συγκροτήματος έρχεται το 1994 με το The Division Bell,δίσκος που γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία και τραγουδήθηκε μεταξύ άλλων στην μετέπειτα σειρά περιοδειών η οποία είχε ως αποτέλεσμα και την μαγνητοσκόπηση ενός μουσικού DVD, με τίτλο Pulse από τις συναυλίες που έδωσε το συγκρότημα στο Ερλς Κόρτ (Earls Court) του Λονδίνου το 1994.

17 Έντεκα χρόνια μετά, το συγκρότημα επανενώθηκε (δηλαδή επέστρεψε προσωρινά ο Γουότερς) στη μεγαλύτερη σε όγκο συναυλία τους που έγινε στο Λονδίνο στις 2 Ιουλίου 2005 (London Live 8 concert). Σε συνέντευξη του Γκίλμορ στην ιταλική εφημερίδα La Repubblica, δήλωσε ότι το γκρουπ δεν θα ξανακυκλοφορήσει νέο υλικό παρόλο που ορισμένοι από τα μέλη του σκοπεύουν να ακολουθήσουν σόλο πορεία ή ακόμα και να συνεργαστούν μεταξύ τους σε επόμενες δουλειές τους. Από τότε κάνουν όλοι συναυλίες μόνοι τους ή με κάποιο άλλο μέλος. Η πιθανότητα άλλης επανένωσης είναι αμφίβολη, μετά τον θάνατο του Ράιτ από καρκίνο στις 15 Σεπτεμβρίου 2008.

18 ΑΛΜΠΟΥΜ

19 Another Brick in the Wall

20 Το τραγούδι αυτό κυκλοφόρησε με το δίσκο The Wall. Είναι τρία διαφορετικά τραγούδια, έχουν τον ίδια τίτλο γιατί έχουν το ίδιο βασικό θέμα. Αυτή η ομάδα διαρκεί συνολικά 8:34 λεπτά.

21

22 Σε μικρό χρονικό διάστημα βγήκε πρώτο στα charts σε όλο τον κόσμο. Το τραγούδι έχει ισχυρά τύμπανα, μια γραμμή του μπάσου και διακριτικά μέρη κιθάρας στο παρασκήνιο με μια ομαλή, σόλο κιθάρα. Έχει και ρυθμό ντίσκο και συνοδεύεται από σχολική χορωδία.

23 Τα μηνύματα είναι πολλά και σημαντικά. Να υπάρχει : • Καλή και σωστή εκπαίδευση • Δημιουργική επικοινωνία μεταξύ δασκάλων-μαθητών •Ελευθερία έκφρασης και σκέψης Να μην υπάρχει: 1.Τυποποιημένη εκπαίδευση 2.Αυστηρότητα ακραία 3.Έχθρα και αποξένωση δασκάλων-μαθητών Όταν το ακούω αυτό το τραγούδι, νιώθω έτοιμος να παλέψω για τα παραπάνω μηνύματα. Σαν να παίρνω μια δύναμη να αγωνιστώ και εγώ για την εκπαίδευση. Τα μηνύματα είναι πολλά και σημαντικά. Να υπάρχει : • Καλή και σωστή εκπαίδευση • Δημιουργική επικοινωνία μεταξύ δασκάλων-μαθητών •Ελευθερία έκφρασης και σκέψης Να μην υπάρχει: 1.Τυποποιημένη εκπαίδευση 2.Αυστηρότητα ακραία 3.Έχθρα και αποξένωση δασκάλων-μαθητών Όταν το ακούω αυτό το τραγούδι, νιώθω έτοιμος να παλέψω για τα παραπάνω μηνύματα. Σαν να παίρνω μια δύναμη να αγωνιστώ και εγώ για την εκπαίδευση.

24 ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΔΑΣ Τάξη:Β1


Κατέβασμα ppt "ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. Ο όρος ροκ στη μουσική, χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα είδη που προέκυψαν από την εξέλιξη του είδους."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google