Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεPlutus Xenakis Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης Μ1112 1
2
Βαθμίδα Εκπαίδευσης : Γ ’ Λυκείου Γνωστικό Αντικείμενο : Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Έννοιες που διαπραγματεύεται : Επιλογή, Δομή Επιλογής, Εντολή, Αλγόριθμος, Διαγράμματα Ροής 2
3
Οι μαθητές με το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας να είναι σε θέση : - Να περιγράφουν τις δομές επιλογής ( Απλή, Πολλαπλή, Εμφωλευμένη ) και τη σημασία τους. - Να αναγνωρίζουν την ανάγκη χρήσης μιας τέτοιας δομής σε έναν Αλγόριθμο / Πρόγραμμα. - Να χρησιμοποιούν τις δομές σε αλγόριθμους ( Ψευδογλώσσα ) για την επίλυση προβλημάτων. 3
4
Να επιτευχθούν οι διδακτικοί στόχοι που αναφέρονται παραπάνω Να μπορούν οι μαθητές να υλοποιήσουν προγράμματα με τη χρήση της δομής επιλογής Να μπορούν να αναγνωρίζουν λάθη σε προγράμματα που χρησιμοποιούν δομή επιλογής 4
5
Προσαρμοστικό Εκπαιδευτικό Περιβάλλον για Κατανόηση και Μάθηση από Κείμενα Πληροφορικής με Δραστηριότητες Προσαρμόζεται στο μαθησιακό στυλ του εκπαιδευόμενου και στο γνωστικό του υπόβαθρο Μοντέλο Κατανόησης Κειμένου Kintsch 5
6
Ανίχνευση μαθησιακού στυλ εκπαιδευόμενου Ανιχνευση γνωστικού υποβάθρου εκπαιδευόμενου Προσαρμογή του υλικού στα παραπάνω χαρακτηριστικά Δραστηριότητες Ανατροφοδότηση 6
7
Συνοχή του κειμένου : O βαθμός στον οποίον οι έννοιες, οι ιδέες και οι σχέσεις μέσα σε ένα κείμενο είναι ξεκάθαρες Συνεκτικότητα του κειμένου : Η οικοδόμηση της συνοχής του κειμένου από τον αναγνώστη Τέσσερις εκδόσεις κειμένου με διαφορετική τοπική και συνολική συνοχή (lg, Lg, l g, LG) 7
8
Συγκλίνον : Το ενεργό μαθησιακό στυλ Αποκλίνον : Το στοχαστικό μαθησιακό στυλ Αφομοιωτικό : Το θεωρητικό μαθησιακό στυλ Προσαρμοστικό : Το πειραματιζόμενο μαθησιακό στυλ 8
9
Πληροφοριακή : Ο εκπαιδευόμενος ενημερώνεται για το ποιες απαντήσεις ήταν σωστές και ποιες όχι Διδακτική ή καθοδηγητική : Ο εκπαιδευόμενος ενημερώνεται για το ποσοστό επιτυχίας του. Ταυτόχρονα, μαθαίνει και από τα λάθη του. Αναστοχαστική : Ο εκπαιδευόμενος καλείται να ξανασκεφτεί την απάντησή του. 9
10
Ο εκπαιδευόμενος απαντάει σε ερωτήσεις για να προσδιοριστεί το γνωστικό του υπόβαθρο στο μαθησιακό στόχο που έχει επιλέξει Ερωτήσεις ανίχνευσης πρότερης γνώσης Δραστηριότητα ταξινόμησης 10
11
Μετά την ολοκλήρωση του ερωτηματολογίου το ALMA μας δίνει το ποσοστό επιτυχίας, ποιες ερωτήσεις ήταν λάθος και ποιά μορφή κειμένου μας προτείνει. 11
12
LG: Μέγιστη συνάφεια σε τοπικό και συνολικό επίπεδο Lg: Μέγιστη συνάφεια σε τοπικό και ελάχιστη σε συνολικό επίπεδο lG: Ελάχιστη συνάφεια σε τοπικό και μέγιστη σε συνολικό επίπεδο lg: Ελάχιστη συνάφεια σε τοπικό και συνολικό επίπεδο 12
13
Ανάλογα με το μαθησιακό στυλ του εκαιδευόμενου το ALMA εμφανίζει μια προτεινόμενη διαδρομή ( εξατομίκευση ): Παρέχεται ευχέρεια αλλαγής διαδρομής για διαφορετική σειρά εκτέλεσης δραστηριοτήτων. 13
14
Τα διαφορετικά είδη δραστηριοτήτων βοηθούν τον εκπαιδευόμενο στην καλύτερη κατανόηση της ύλης. Ποικίλουν ως προς : Το είδος ( ανοιχτού / κλειστού τύπου ) Τα επίπεδα κατανόησης, στα οποία αντιστοιχούν Τη δυσκολία Το τμήμα του εγκεφάλου που ενεργοποιούν ( μνήμη, κριτική σκέψη ) 14
15
Οι ίδιες ερωτήσεις Ο εκπαιδευόμενος ενημερώνεται για το γνωστικό του υπόβαθρο ( αρχική ταξινόμηση ) Ο εκπαιδευόμενος διαπιστώνει αν βελτιώθηκε – έλεγχος προόδου ( τελική ταξινόμηση ) 15
16
16
17
Παρακινεί τον εκπαιδευόμενο να αναλάβει έναν ενεργό ρόλο και μέσου πειραματισμού να κατασκευάσει τις δικές του εσωτερικές αναπαραστάσεις. Στόχος της δραστηριότητας είναι ο μαθητής, να έρθει σε επαφή με ένα πραγματικό περιβάλλον προγραμματισμού έτσι ώστε να προσομοιώσει μια εφαρμογή αγοραπωλησίας λογοτύπων και μελωδιών σε μια εταιρία κινητής τηλεφωνίας. http://www.pseudoglossa.gr/ http://www.pseudoglossa.gr/ 17
18
Σαφείς οδηγίες όπως : Α ) Επισκεφτείτε τον δικτυακό τόπο http://www.pseudoglossa.gr/ http://www.pseudoglossa.gr/ Β ) Εισάγετε τον αλγόριθμο που νομίζετε ότι πρέπει να εκτελεστεί ώστε καλύπτει την απαίτηση του παραπάνω προβλήματος. Γ ) πατήστε το κουμπί εκτέλεση και δοκιμάστε να το τρέξετε δίνοντας όλες τις πιθανές τιμές που θα μπορούσε να δώσει κάποιος. 18
19
19
20
Στόχος παρατήρηση και αναστοχασμός Περιλαμβάνει : Τίτλος Γενικός Διδακτικός Στόχος Προσδοκώμενα αποτελέσματα Προαπαιτούμενες γνώσεις Περιγραφή προβλήματος Λύση προβλήματος Επεξηγήσεις στη λύση του προβλήματος Ερωτήσεις 20
21
21
22
Στόχος είναι η καλύτερη κατανόηση της ύλης και η εξαγωγή συμπερασμάτων από τον εκπαιδευόμενο. 22
23
Στόχος είναι η κατανόηση των βασικών εννοιών του μαθησιακού στόχου. 23
24
Απαιτείται σύνδεση 2 ή περισσότερων σημείων του κειμένου Ο εκπαιδευόμενος μπορεί να βγάλει συμπεράσματα σχετικά με την ύλη 24
25
Για να απαντηθούν οι ερωτήσεις αυτές, απαιτείται σύνδεση της πληροφορίας του κειμένου και της πληροφορίας του γνωστικού υπόβαθρου. π. χ. Σε περίπτωση που σε μια δομή σύνθετης επιλογής είναι αληθής παραπάνω από μία συνθήκη, τότε θα εκτελεστούν όλα τα μέρη εντολών που περιέχονται στις συνθήκες αυτές. 25
26
26
27
Μελετάται ένα συγκεκριμένο πρόβλημα Ο εκπαιδευόμενος δεν καλείται να λύσει εξ ολοκλήρου το πρόβλημα Μέσα από τις απαντήσεις των ερωτήσεων βρίσκει τη σωστή απάντηση για το πρόβλημα Οι ερωτήσεις βοηθούν στην καλύτερη εμπέδωση της λύσης 27
28
28
29
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας ! 29
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.