Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑιγιδιος Ιωάννου Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Διαδικασίες και Εργαλεία
2
ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΤΗΣ ΑΕΕ
Οι βασικές διαδικασίες υλοποίησης της ΑΕΕ στα σχολεία κατά το πρώτο στάδιο της εφαρμογής είναι οι ακόλουθες δύο: Η διαδικασία της γενικής εκτίμησης της εικόνας του σχολείου μέσα από τη διερεύνηση επιλεγμένων τομέων του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο. Η ετήσια έκθεση Αξιολόγησης
3
Το πρώτο στάδιο της ΑΕΕ στα σχολεία της Προσχολικής Εκπαίδευσης ολοκληρώνεται με τη σύνταξη:
α) Της Έκθεσης Γενικής Εκτίμησης της Εικόνας του Σχολείου, στην οποία περιλαμβάνεται η καταγραφή της διαδικασίας που ακολουθήθηκε, οι αιτιολογημένες τελικές θέσεις με έμφαση στα σημεία υπεροχής και στις αδυναμίες του σχολείου, β) Της Έκθεσης Διερεύνησης των τομέων στην οποία περιλαμβάνεται η περιγραφή των διαδικασιών της διερεύνησης και η διατύπωση των συμπερασμάτων από την αξιολόγησή τους.
4
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ταυτότητα του σχολείου Γενικά χαρακτηριστικά του σχολείου Γενικά χαρακτηριστικά του μαθητικού δυναμικού Γενικά χαρακτηριστικά του ανθρώπινου δυναμικού Κοινωνικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά των μαθητών και του σχολείου Κοινωνικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά του μαθητικού δυναμικού Κοινωνικό πλαίσιο του σχολείου
5
1ο ΠΕΔΙΟ : ΜΕΣΑ-ΠΟΡΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΔΕΙΚΤΕΣ 1.1. Χώροι του σχολείου
ΤΟΜΕΙΣ ΔΕΙΚΤΕΣ 1.1. Χώροι του σχολείου Α. Υλικοτεχνική υποδομή Εξοπλισμός-Διαθέσιμα μέσα του σχολείου Β. Οικονομικοί πόροι Στελέχωση Νηπ/γείου Γ. Ανθρώπινο δυναμικό
6
2ο ΠΕΔΙΟ : ΗΓΕΣΙΑ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
2ο ΠΕΔΙΟ : ΗΓΕΣΙΑ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΜΕΙΣ ΔΕΙΚΤΕΣ Α. Οργάνωση του σχολείου Οργάνωση και εφαρμογή συντονισμός σχολ. ζωής Β. Διοίκηση του σχολείου Διαχείριση και αξιοποίηση μέσων και πόρων Γ. Αξιοποίηση μέσων-πόρων του σχολείου Αξιοποίηση, υποστήριξη & ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού
7
3ο ΠΕΔΙΟ : ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΤΟΜΕΙΣ ΔΕΙΚΤΕΣ 3.1. Σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών Σχέσεις μεταξύ εκπ/κών- Α. Κλίμα και σχέσεις στο σχολείο μαθητών Σχέσεις μεταξύ των μαθητών 3.3. Σχέσεις μεταξύ σχολείου – γονέων 3.4. Σχέσεις μεταξύ σχολείου – φορέων
8
4ο ΠΕΔΙΟ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
4ο ΠΕΔΙΟ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΜΕΙΣ ΔΕΙΚΤΕΣ Α. Εφαρμογή του Προγράμματος Σπουδών Ανάπτυξη ικανοτήτων των μαθητών Β. Ποιότητα της διδασκαλίας Ανάπτυξη και εφαρμογή διδακτικών πρακτικών Γ. Οργάνωση της τάξης Ανάπτυξη και εφαρμογή παιδαγωγικών πρακτικών & πρακτικών αξιολόγησης Δ. Εκπαιδευτικές δραστηριότητες Ανάπτυξη και εφαρμογή εκπ/κών δραστηριοτήτων & παρεμβάσεων Ε. Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Υποστήριξη της επιστημονικής & παιδαγωγικής κατάρτισης & εξέλιξης των εκπ/κών
9
5ο ΠΕΔΙΟ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
5ο ΠΕΔΙΟ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΜΕΙΣ ΔΕΙΚΤΕΣ Α. Φοίτηση και διαρροή Παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών και της σχολικής διαρροής Β. Εκπαιδευτικά επιτεύγματα Εξέλιξη και πρόοδος των μαθητών των μαθητών Γ. Ατομική και κοινωνική Ενισχυτικές, υποστηρικτικές ανάπτυξη των μαθητών & αντισταθμιστικές παρεμβάσεις
10
ΚΥΡΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.