Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΗΛΙΔΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΗΛΙΔΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΗΛΙΔΗΣ

2 ΣΤΟΧΟΣ : Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ  Της δυνατότητας υ π οβολής π αρα π όνων και καταγγελιών  Της ενασχόλησης των νοσοκομείων με τα π αρά π ονα  Ότι γίνονται ενέργειες αντιμετώ π ισης  Ότι ενημερώνεται ο π ολίτης  Ενιαίων κανόνων αντιμετώ π ισης  Ενημέρωσης διοικήσεων και υ π ουργείου  Στατιστική ε π εξεργασία

3 ΔΥΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ 1. Έντυ π ο υ π οβολής π αρα π όνων και καταγγελιών 2. Κανονισμός διαχείρισης π αρα π όνων & καταγγελιών

4 ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

5 Α΄ ΜΕΡΟΣ : Υ π οβολή π αρα π όνου Β΄ ΜΕΡΟΣ : Διαχείριση π αρα π όνου - ενέργειες

6 ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Μεθοδολογική εκκρεμότητα : Κατάρτιση μοντέλου στατιστικής ε π εξεργασίας

7

8

9 ΤΙ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ  Που υ π οβάλλονται τα π αρά π ονα  Πώς υ π οβάλλονται  Ποιος τα χειρίζεται  Πώς τα χειρίζεται  Τι ενέργειες γίνονται  Ποιος κάνει τι  Ποιος ε π ο π τεύει  Ε π εξεργασία των στοιχείων  Αναφορά στις διοικήσεις


Κατέβασμα ppt "ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΗΛΙΔΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google