Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΜελέτη Αυγερινός Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΗΛΙΔΗΣ
2
ΣΤΟΧΟΣ : Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ Της δυνατότητας υ π οβολής π αρα π όνων και καταγγελιών Της ενασχόλησης των νοσοκομείων με τα π αρά π ονα Ότι γίνονται ενέργειες αντιμετώ π ισης Ότι ενημερώνεται ο π ολίτης Ενιαίων κανόνων αντιμετώ π ισης Ενημέρωσης διοικήσεων και υ π ουργείου Στατιστική ε π εξεργασία
3
ΔΥΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ 1. Έντυ π ο υ π οβολής π αρα π όνων και καταγγελιών 2. Κανονισμός διαχείρισης π αρα π όνων & καταγγελιών
4
ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
5
Α΄ ΜΕΡΟΣ : Υ π οβολή π αρα π όνου Β΄ ΜΕΡΟΣ : Διαχείριση π αρα π όνου - ενέργειες
6
ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Μεθοδολογική εκκρεμότητα : Κατάρτιση μοντέλου στατιστικής ε π εξεργασίας
9
ΤΙ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ Που υ π οβάλλονται τα π αρά π ονα Πώς υ π οβάλλονται Ποιος τα χειρίζεται Πώς τα χειρίζεται Τι ενέργειες γίνονται Ποιος κάνει τι Ποιος ε π ο π τεύει Ε π εξεργασία των στοιχείων Αναφορά στις διοικήσεις
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.