Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
Δημοσίευσεodysseasl cisco Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
2
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ Α.Π.Σ. ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑ.Λ. ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.Σ. (ΣΚΟΠΟΙ – ΣΤΟΧΟΙ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠ/ΚΟΥ) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΕΠΙΛΟΓΟΣ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
3
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
4
ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ :
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ : ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΔΙΚΤΥΩΝ - ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
5
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ Α.Π.Σ. ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑ.Λ. ΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ι.Ε.Π./ΥΠ.Π.Ε.Θ.) ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ Α.Π.Σ. ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
6
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.Σ. (ΣΚΟΠΟΙ – ΣΤΟΧΟΙ) ΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Α.Π.Σ. (ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ) ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ – (ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ - ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ - ΤΕΧΝΙΚΟΙ) ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
7
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠ/ΚΟΥ) ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
8
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ) ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ (στόχοι-σχολ. απαιτήσεις) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 1 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2 - ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
9
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Κοινωνικού Εποικοδομισμού (Vygotskii L.S., 1978) Κονστρουκτιβισμού (constructivism - Bruner J. 1973) ΟμαδοΣυνεργατική (Oortwijn et.al, 2008) Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
10
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ ΤΟ Δ ΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ Είναι το σύνολο των και το σύνολο των συμπεριφορών του μαθητή που αναμένονται από τον/την εκπαιδευτικό συμπεριφορών του/της εκπαιδευτικού που αναμένονται από τον μαθητή Σύστημα αμοιβαίων υποχρεώσεων Σύνολο υπονοούμενων κανόνων Συμφωνία/καθορισμός αντίστοιχων ρόλων σε σχέση με τη γνώση μέσα στην τάξη : του Μαθητή του Εκπαιδευτικού Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
11
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Α.Π.Σ. ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
12
http://blogs.sch.gr/levantis/ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ :
Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
13
Ευχαριστούμε για την Προσοχή σας!
Απορίες - Συζήτηση Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “Τεχν. Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού-Λογισμικού”
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.