ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Χρύσα Παπαλεξοπούλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Ισορροπημένη διατροφή
Ο Gerhard από την Γερμανία, ο Franchua από την Γαλλία, ο Mario από την Ιταλία,
«De l’ Angelo». Οι τρόποι προώθησης της επιχείρησής μας θα είναι :  Internet( facebook, twitter, site )  Φυλλάδια  Εγκαίνια  Αφίσες.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Αναψυκτικά Απορ/κα Πιάτων Απορ/κα πλυντηρίου Απορ/κα χεριού
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Διαφημιστικό Κείμενο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ Β΄ΤΜΗΜΑ 2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Εργασία για το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας Από τη μαθήτρια: Λιάνα Ιβάντσικ!!!
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Προώθηση / Επικοινωνία
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
Ο Gerhard από την Γερμανία, ο Francois από την Γαλλία, ο Mario από την Ιταλία, και ο Johan από την Ολλανδία, ευχαριστούν.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Ο σκοπός της και οι επιπτώσεις της στην καθημερινή μας ζωή
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
4/23/2018 Όνομα προϊόντος Τίτλος παρουσίασης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Καθηγήτρια : Νάνου Χρύσα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α3 11ου ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Σχολ
Ακόμη και ο Θεός έχει ανάγκη διαφημίσεως γι’ αυτό χτυπούν οι καμπάνες
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
Γεύση και Ζωή.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
Φορολογικη λογιστικη ι
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Χρύσα Παπαλεξοπούλου

Διαφήμιση είναι η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Η διαφήμιση μπορεί να κάνει επίκληση στο συναίσθημα για να συνδέσει τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε επίκληση στη λογική όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ  Αποτελεί μια μορφή επικοινωνίας για ένα προϊόν/ιδέα/αγαθό, έχει σαφή σχεδιασμό, είναι αισθητικά ελκυστική και έχει ευφυές περιεχόμενο που στοχεύει να πείσει το στόχο της να καταλήξει σε μια απόφαση επιθυμητή για το διαφημιζόμενο. Σκοπός της διαφήμισης είναι να αυξήσει τις πωλήσεις ενός προϊόντος ή να το κάνει αποδεκτό από όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό ατόμων αναφερόμενη στα θετικά στοιχεία του προβαλλόμενου/είδους/προσώπου/ιδέας/αγαθού/υπ ηρεσίας/φορέα.

Η διαφημιςη μπορει να χρηςιμοποιηςει αρκετα μεςα για να επιτυχει την αποςτολη της . Καποια απο αυτα ειναι η τηλεοραςη, ο τυπος , το ραδιοφωνο, οι αφιςες και πολλα αλλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Καθημερινά εκτός από την κοινωνία και την τεχνολογία εξελίσσεται και η διαφήμιση, η οποία αποτυπώνει και πολλά χαρακτηριστικά που προδίδουν την ημερομηνία δημιουργίας της, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στο σύγχρονο κοινό.

Η διαφήμιση για τους φυσικούς χυμούς «ΕΨΑ» ωθεί το προϊόν τονίζοντας την αγνότητα των συστατικών της

Η «ΜΠΙΡΑΛ» διαφημίζει το αρωματώδες αναψυκτικό και δελεάζει τον αποδέκτη συγκρίνοντάς το με τη γλυκιά γεύση του νέκταρ.

Τα μακαρόνια «ΑΒΕΖ» δελεάζουν τα μικρά παιδιά βάζοντας δύο από τους αγαπημένους τους χαρακτήρες να μοχθούν να αποκτήσουν το προϊόν

Το ρόφημα σοκολάτας «ΙΟΝ» αποπλανεί με το άρωμά του την πρωταγωνίστρια της διαφήμισης κάνοντάς μας να ανυπομονούμε να το γευτούμε.

Η διαφήμιση της σοκολάτας «ΙΟΝ» σε δελεάζει δείχνοντάς σου την ενέργεια που μπορεί να σου προσφέρει και να σε κάνει ακόμη πρωταθλητή

Η διαφήμιση των μακαρονιών «ΜΙΣΚΟ» απεικονίζει το πόσο ‘ωραία είναι η ζωή’ όταν έχεις ένα ζεστό πιάτο από αυτά.

Τα μπιςκοτα «Παπαδοπουλου» διαφημιζουν την νοςτιμια τους με ενα παιδακι που λαχταρα να τα αποκτηςει

Η «Coca Cola » διαφημίζει το αναψυκτικό της με μικρούς και μεγάλους να το αναζητούν και να το απολαμβάνουν με όλη τους τη ψυχή.

Τα τσιγάρα «Lucky Strike» με την διαφήμισή τους δείχνουν πώς το όνομά τους αντιπροσωπεύει το προϊόν βάζοντας την πρωταγωνίστρια να ενθουσιάζεται με την καινούρια της ψαριά.

Η οδοντόκρεμα «Colgate » παρακινεί τους αποδέκτες της διαφήμισης να την αγοράσουν με το οικονομικό της μέγεθος και τη διαφορά που θα χαρακτηρίσει το χαμόγελό τους πολύ σύντομα μετά τη χρήση.

Το ξυραφάκι «Gillette» διαφημίζει το πόσο ασφαλές και εύκολο είναι το ξύρισμα απεικονίζοντας ένα μωρό να ξυρίζεται

Το ούζο «υπάρχω» φέρει το πρόσωπο του Στέλιου Καζαντζίδη του τραγουδιστή που στην εποχή του είχε κατακτήσει τις καρδιές πολλών ανθρώπων, αφού τα τραγούδια του άγγιζαν την ψυχή τους

Η μπύρα «ΦΙΞ» σε κάνει να νιώθεις καλύτερα από την πρώτη κιόλας γουλιά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Οι σύγχρονες διαφημίσεις όμως είναι πιο ευφυείς και ευρηματικές μιας και σε δελεάζουν με διάφορους τρόπους. Χρησιμοποιούν ζωντανά χρώματα που επιδρούν στην ψυχολογία , διάσημους καλλιτέχνες όπως και διάφορες θεματολογίες που σαγηνεύουν την όραση και πείθουν τον καθένα από εμάς να πέσουμε θύματά τους και να υποκύψουμε στον πειρασμό να αποκτήσουμε το προϊόν που διαφημίζεται.

Ο Σάκης Ρουβάς διαφημίζει τις τσίχλες «Trident» αφήνοντας πίσω του εκατοντάδες θαυμάστριες να κάνουν το προϊόν ανάρπαστο.

Η Katy Perry τρελαίνεται με τις καινούργιες, αυθεντικές γεύσεις «Popchps». Τίποτα το ψεύτικο με αυτά.

Η Julia Roberts διαφημίζει το άρωμα «Lancôme» και πολλές γυναίκες δείχνουν εμπιστοσύνη στις επιλογές της ηθοποιού στηρίζοντάς το.

Ο David Beckam διαφημίζει μάρκα εσωρούχων πετυχαίνοντας μεγάλες πωλήσεις, κερδίζοντας παράλληλα αντρικό αλλά και γυναικείο καταναλωτικό κοινό .

Ο Leonardo DiCaprio διαφημίζει το ουίσκι “Jim Beam” και όλοι το προτιμούν

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Η διαφήμιση πάντα έπαιζε σημαντικό ρόλο στην πώληση και προώθηση των προϊόντων. Μέσω αυτής οι εταιρίες σημείωναν σημαντικά κέρδη… Οι πωλήσεις δεν θα ήταν οι ίδιες χωρίς αυτές αλλά ούτε και η κατανάλωση των προϊόντων…