3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A bit of Greece.
Advertisements

Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Το προφίλ •Ιστοσελίδα με ειδήσεις από τον χώρο των Games. •Μέχρι το καλοκαίρι του 2007 ήταν γνωστός ως Ήταν ο 1ος ραδιοφωνικός σταθμός.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Marketing ( newsletters)
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΖΕΡΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 1 Sportsite WorldCup2006 •Το site έχει ως στόχο την ενημέρωση των φιλάθλων σχετικά με το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου.
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Δ.Π.Θ. Συνδέοντας έγγραφα - 1 Συνδέοντας έγγραφα Μια σύνδεση στο Web (link) αποτελείται από δύο μέρη : Aυτό που βλέπουμε στη σελίδα και λέγεται άγκυρα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EMGOLDEX Γιάννης Διβράμης Paramarketing Blog
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Εισαγωγή στο Blackboard
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ (web tools) + ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΘΗΣΗΣ (PLN) Άννα Βαρνά
Μιχάλης Λαμπρινός Ανάπτυξη Πληροφοριακών Συστημάτων 8ο Εξάμηνο - Τμήμα Οργάνωσης και Διοιήκησης Επιχειρήσεων.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Εισαγωγή στο Blackboard
Ημερίδα «Τρόποι Χρηματοδότησης ΜΚΟ
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
Προσομοίωση Δικτύων 3η Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη σύνθετων τοπολογιών.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
Διάχυση μηνύματος μέσω Ηλεκτρονικών Ψηφοφοριών Νικόλαος Γ. Αντιμησιάρης 1.
Αρχαιολογία Βάση των pps και της μέχρι τώρα λειτουργείας του site αλλαγές και βελτιώσεις.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ BSc ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
3-month Marketing Plan Summer Spring Goals & Evaluation Website Ετοιμάσαμε το υλικό και μένει η υλοποίηση Survey Θα τρέξει το καλοκαίρι που είναι.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Συναδάκης Άγγελος Χρήση Internet και Social Media στην αναζήτηση εργασίας.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Creativity, innovation and change...in class.
Proposal.
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
Επιλογή Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου
Υπηρεσίες Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή e-shop
Social Media Apostolos Sinioris.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Social Media | Job Search
“Going Glocal” is a sequence of data-driven decisions
Εφαρμογές ιστού και δημιουργία ιστοσελίδων
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
TABLE OF CONTENTS About the CTA Buttons ………………………………………… 3 How to Use HEX Colors ……………………….……………… 5 How to Use the CTAs …………………………………………… Customizable.
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3-month Marketing Plan

Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare etc) Ενημερώνουμε με newsletter ότι το site άλλαξε

Segmentation Active Freelance Agent Non active Freelance Agent Leads Όσοι κατέβασαν ebook/demo Έχουν offer & κάναμε παρουσίαση Potential πελάτες

Blog 1 post every Thursday alternate content according segmentationContent: Tips for optimum use Tips for optimum use Why InsMan is the best, useful tools Why InsMan is the best, useful tools CRM through InsMan CRM through InsMan Tips for working better Tips for working better Not through InsMan, tips to increase productivity etc. Not through InsMan, tips to increase productivity etc. Events Events Statistics, reviews and predict future tendencies Statistics, reviews and predict future tendencies Post Kripotos/Tsigos/clients Post Kripotos/Tsigos/clients

Blog Θέματα πριν από το πρώτο newsletter (Μάρτιος & ½ Απριλίου). Τα θέματα θα έχουν βασικότερο στόχο υπάρχοντες πελάτες. Direct ασφάλειες- Γιατί δεν θα αντικαταστήσουν τον ασφαλιστή Γέφυρες Insurance Manager Σχολιασμός είδησης ή κάποιας μελέτης Εργαλεία του Insurance Manager/ Βέλτιστη χρήση Τips για ασφαλιστές

Blog Θέματα μετά το πρώτο newsletter (½ Απριλίου & Μάιος). Τα θέματα θα έχουν στόχο την προσέλκυση leads και νέων πελατών. Σχολιασμός ειδήσεων ή κάποιας μελέτης post by Kripotos/eBook Γιατί το InsMan/Τι προσφέρουμε Τips για ασφαλιστές CRM μέσα από το InsMan Γενικά tips για καλύτερη δουλειά

Newsletter (1 κάθε μήνα) Ανάλογα με τη κατηγορία πελατών προωθούμε το θέμα που ενδιαφέρει περισσότερο. 1 newsletter γύρω στις 15 Απριλίου και ένα τέλος Μαΐου.

Offer (1 κάθε δίμηνο – υπενθύμιση 15 μέρες πριν τη λήξη) Ανάλογα με τους πελάτες θα διαμορφώνουμε και αντίστοιχη προσφορά με ισχύ 2 μήνες. Ήδη ετοιμάζουμε για τους ανενεργούς πελάτες Αφού βγάλουμε τις γέφυρες με τη Blue Byte θα τρέξουμε άλλη για προσέγγιση των χρηστών της της Blue Byte.

Γέφυρες Blue Byte Να έχουμε συλλέξει στοιχεία Στέλνουμε προσφορά σε πελάτες που χρησιμοποιούν το Blue Byte Να δούμε κατά πόσο θα το δημοσιοποιήσουμε.

Internet Marketing Google Adwords SEO PPC Social Media * Ανάλογα το budget και αφού ολοκληρωθεί το site

Social Media Facebook App να δημιουργήσουμε μια εφαρμογή (να δούμε τι θα μπορούσε να είναι), που θα απευθύνεται σε ασφαλιστές. Upload υλικό και ενδιαφέρουσες ειδήσεις. Group στο fb, όπου όταν κάποιος γίνει μέλος θα μπει σε κλήρωση για το πρόγραμμα δωρεάν (ή κάποιο δέλεαρ για προσέγγιση) Ίσως αν ζητούσαμε και για να λαμβάνει υλικό * Έτσι θα γίνει κι ένα πρώτο ξεκαθάρισμα στη σελίδα, μόνο ασφαλιστές θα ενδιαφέρονται γι αυτά

Έρευνα Να φτιάξουμε μια έρευνα για να δούμε τις ανάγκες των ασφαλιστών και κατά πόσο καλύπτονται από το InsMan, τι βελτιώσεις θέλουν κ.λπ. Ένα παράθυρο θα εμφανίζεται στους χρήστες του προγράμματος, αν θέλουν να απαντήσουν σε ερωτήσεις Εναλλακτικά, με ένα τους παραπέμπουμε στο αντίστοιχο link

Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων Survey Μακροπρόθεσμα, αφού έχουμε κάνει ότι μας ζητήθηκε (υπολογίζουμε για Σεπτέμβριο) Google Analytics

Άλλες τεχνικές με το InsMan II Εκπαιδευτικοί Φορείς Κάθε νέος ασφαλιστής μαθαίνει για το InsMan Κοινωνικό προφίλ Εξωστρέφεια Συνεντεύξεις Κρυπωτός σε σχετικά sites και περιοδικά Δελτία τύπου και πιο δυνατό marketing με το που γίνει το release Διοργάνωση Event Έκδοση ebook