ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ: Μπάντιος Ευστάθιος Μασσαρά Αντριάννα Μπαλτιμάς Διονύσιος Μπαρμπούνη Γεωργία Υπεύθυνοι Καθηγητές: Λουκοπούλου Νεκταρία Γκουντάνης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

“ The European teenagers between culinary tradition and fast food ”
Προσωπικές δεξιότητες
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Ισορροπημένη διατροφή
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου)
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΛΛΗ -ΨΥΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Διατροφή και υγεία «Οι κακοί ζουν για να τρώνε και να πίνουν, ενώ οι καλοί τρώνε και πίνουν για να ζήσουν» ΣΩΚΡΑΤΗΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Project με θέμα: Υγιεινή διατροφή, Αθλητισμός και παχυσαρκία
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Μεσογειακή Διατροφή Εκδήλωση «Μεσογειακό γεύμα»
Ομάδα εργασίας ( ΚΙΤΡΙΝΗ ) : Δημήτρης Γ. Βασίλης Κ. Μαρία Γ. Νεκταρία Λ. Συντονιστές καθηγητές : Καραΐσκου Ελισάβετ, Πιτσιλαδής Βασίλης.
Γιατί πάχυναν τα Ελληνόπουλα; Τ. Μπακάλη Υπεύθ. Αγωγής Υγείας Β/θμια Διεύθυνση Δ΄Αθήνας.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
μια σύμπραξη του 1 ου Γυμνασίου Μουζακίου, του 2 ου Γυμνασίου Περαίας Θεσσαλονίκης & του 18 ου Γυμνασίου Αθηνών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ… ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Ως παχύσαρκο χαρακτηρίζεται το άτομο που έχει αυξημένο σωματικό βάρος και συγκεκριμένα κατά ένα ποσοστό μεγαλύτερο του % από αυτό που θα έπρεπε.
2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΤΡΩΝΕ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΝΕΟΙ;.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Εισηγητής Πύργος Γεώργιος Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Όπως όλοι ξέρουμε, πολλοί άνθρωποι έχουν πρόβλημα με την υγεία τους. Έχετε σκεφτεί τι φταίει γι' αυτό; Μερικές φορές δεν έχουμε καλή διάθεση.
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Ομάδα 1 ΡΟΥΣΣΟΥ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ.
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Επιμέλεια παρουσίασης Καλοδήμου Ιωάννα
Τροφή και τρόφιμα.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
ΔΙΑΤΡΟΦΗ 3 ος Διαγωνισμός Έφηβου Μεσσήνιου Καταναλωτή.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους θεωρεία & Άσκηση Πράξης ΕΞΑΜΗΝΟ Γ’
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΤΣΕΚΟΥΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΡΟΥΠΑ.
Πρωτογενείς φορείς Κοινωνικοποίησης
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.  Η λέξη «κοινωνικοποίηση» εμφανίζεται στις αρχές του 20ου αιώνα από τον Εμίλ Ντιρκέμ, θεμελιωτή της σύγχρονης κοινωνιολογίας.
Διατροφή και Υγεία Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου) Δημοτικό Σχολείο Πολιχνίτου - Κέντρο Υγείας Πολιχνίτου - Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων.
Κατερίνα Τσιαδήμου Αρετή Παρδή Διονύσης Καραγιάννης Ζωή Γκιόζη
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
Παχυσαρκία.
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΘΛΗΤΩΝ Συνέντευξη από τους γυμναστές: Δ.Τάκο και Δ.Μαρκάκη
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ εργασια στο μαθημα της οικιακησ οικονομιασ τμημα : α1 δημητρα βλαχιωτη ολγα βογκλη σοφια ανδρικοπουλου δημητρα δενδρινελλη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ: Μπάντιος Ευστάθιος Μασσαρά Αντριάννα Μπαλτιμάς Διονύσιος Μπαρμπούνη Γεωργία Υπεύθυνοι Καθηγητές: Λουκοπούλου Νεκταρία Γκουντάνης Δημήτρης

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ Περιεχόμενα : 1) Συνθήκες ο ικογενειακού τ ρα π εζιού. 2) Οφέλη ο ικογενειακού τ ρα π εζιού. 3 ) Ο ι π αράγοντες π ου ε π ηρεάζουν τ ην δ ιατροφή. 4) Ερωτηματολόγιο. 5) Α π οτελέσματα ε ρωτηματολογίου. 6) Π ηγές

Συνθήκες οικογενειακού τραπεζιού Πολλοί άνθρωποι σήμερα τρώνε μονοί τους, λόγω της καθημερινής τους ρουτίνας και το γρήγορο ρυθμό ζωής. Συχνά άνθρωποι καταβροχθίζουν φαγητά πλούσια σε λιπαρά και ζάχαρη. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι υπάρχουν περισσότερα fast food εστιατόρια και υπηρεσίες delivery. Οι παραπάνω παράγοντες έχουν σχεδόν αφανίσει το θεσμό του οικογενειακού τραπεζιού. Σήμερα οι περισσότεροι επηρεασμένοι από δυτικά πρότυπα,προτιμούν να περνάνε ώρες ατελείωτες μπροστά στην τηλεόραση τσιμπολογώντας αναίσθητα. Η έλλειψη από τους παραδοσιακούς θεσμούς του τραπεζιού της οικογένειας έχουν προκαλέσει στους ανθρώπους μια αίσθηση απομάκρυνσης και αποστασιοποίησης.

ΟΦΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΟΥ Αντίθετα όσοι γευματίζουν μαζί με τους γονείς τους έστω μια Κυριακή θα έχουν παρατηρήσει τα προνόμια του οικογενειακού τραπεζιού.Τα παιδιά καθώς έχουν την ανάγκη προστασίας και την ύπαρξη της οικογένειας πρέπει να έρχονται καθημερινά σε επαφή με τα μέλη της οικογένειας τους ένας από τους τρόπους για να επιτευχθεί αυτό είναι το οικογενειακό τραπέζι.

  Μέσα από αυτό τα παιδιά θα έχουν ιδιαιτέρα οφέλη θα κοινωνικοποιηθούν σωστά μέσα από ένα περιβάλλον στήριξης και εμπιστοσύνης στον εαυτό τους.   θα πάρουν τις κατάλληλες βάσεις για μελλοντικές θετικές διαπροσωπικές σχέσεις και σωστές προσωπικότητες.

 Επίσης θα υιοθετήσουν πιο υγιείς διατροφικές συνήθειες.  Τα παιδιά μαθαίνουν να τρώνε λαχανικά και να δοκιμάζουν νέες τροφές.

 χαμηλότερα ποσοστά παραβατικών ποσοστών, όπως το κάπνισμα, το αλκοόλ και τα ναρκωτικά.

ΠΠΠΠρέπει να διατηρήσουν την παράδοση καθώς τα οφέλη αφορούν όλους μας. Το οικογενειακό τραπέζι θα πρέπει να είναι μια απολαυστική εμπειρία χωρίς οι άνθρωποι να εστιάζουν σε αυτό που βρίσκεται μέσα στο πιάτο, αλλά στους ανθρώπους που βρίσκονται γύρω μας.

ΣΣΣΣύμφωνα με έρευνες, τα άτομα που συμμετέχουν στο οικογενειακό τραπέζι έχουν καλύτερη υγειά καθώς έχουν μικρότερη πιθανότητα να παρουσιάσουν κατάθλιψη, τάσεις αυτοκτονίας ή κάποια διατροφική διαταραχή αργότερα. Ακόμη έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο και λιγότερο άγχος. Όσον αναφορά τους μεγαλύτερους το οικογενειακό τραπέζι μπορεί να αποτελέσει ένα περιβάλλον χαλάρωσης μετά την δουλειά. Επιπλέον είναι ένας τρόπος για εξοικονόμηση χρημάτων.

  Το οικογενειακό τραπέζι είναι η μοναδική ίσως στιγμή της ημέρας, όπου όλα τα μέλη της οικογένειας βρίσκονται μαζί. Πνιγμένοι μέσα σε λογαριασμούς και δουλειές, δεν έχουμε καταλάβει ότι έχουμε > όλα τα γεύματα της ημέρας.   Το οικογενειακό γεύμα αποτελεί την τέλεια ευκαιρία να έρθουν τα παιδιά σε επαφή, με νέες γεύσεις και να διευρύνουν τα γούστα τους.

ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ. ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.  Όλοι γνωρίζουν ότι μια σωστή και υγιεινή διατροφή είναι απαραίτητη προϋπόθεση για σωστή ανάπτυξη αλλά και πρόληψη εναντία σε πολλές παθήσεις. Η ενεργεία, οι οργανικές και οι ανόργανες ουσίες για τον σχηματισμό των συστατικών σώματος και την διατήρηση της λειτουργίας τους δεν επαρκούν.  Κάποτε η τροφή ήταν απαραίτητη για την επιβίωση του ανθρώπινου είδος.Στις μέρες μας όμως η τροφή είναι κυρίως για τους περισσότερους θέμα απόλαυσης. Στις σύγχρονες κοινωνίες οι παράγοντες που επηρεάζουν την τροφή είναι:  κοινωνικοί,  περιβαλλοντικοί,  ψυχολογικοί και  θρησκευτικοί – πολιτισμικοί.

 Είναι ακόμα γνωστό ότι η πτώση της θερμοκρασίας και του περιβάλλοντος προκαλεί αύξηση του αισθήματος της πεινάς αλλά και του μεταβολισμού σε αντίθεση με την αύξηση της θερμοκρασίας το καλοκαίρι μειώνει την όρεξη αλλά και τον μεταβολισμό μας. Εκτός από γενετικούς παράγοντες υπάρχουν και οι περιβαλλοντικοί.  Ο άνθρωπος επηρεάζεται από το τι μπορεί να βρει άμεσα στο περιβάλλον που ζει. Έτσι η διαθεσιμότητα των τροφίμων εξαρτάται από το κλίμα, την γεωμορφολογία ενός τόπου, την μεταφορά και την εμπορία των τροφίμων, την βιομηχανία, την πολιτική αλλά και την οικονομία του κράτους. Επίσης οι κλιματολογικές συνθήκες, η ποιότητα του εδάφους, η ανεπαρκής καλλιέργειες αλλά και τα τεχνολογικά μέσα επηρεάζουν την γεωργική παραγωγή, επομένως τις διατροφικές συνήθειες. Η οικονομική κατάσταση μιας χώρας επηρεάζει άμεσα τη διατροφική κατάσταση του λαού της.

 Κάποιος έχει μια διατροφή πολύ καλύτερη (υγιεινή ) από κάποιον άλλον ο οποίος λόγω οικονομικής στενότητας καταφεύγει στα τυποποιημένα προϊόντα ( πίτσες, κονσέρβα, έτοιμα γεύματα για ζέσταμα και προτηγανισμένα ).Η κάθε θρησκεία έχει τη δική της φιλοσοφία και μέρος αυτής είναι η διατροφή.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ  Στην ερώτηση πόσο συχνά τρως μαζί με την οικογένεια σου ΄΄ 33 μαθητές απάντησαν κάθε μέρα με 66 % 33 μαθητές απάντησαν κάθε μέρα με 66 % 16 μαθητές απάντησαν ΄΄ μερικές φορές με 32% 1 μαθητής απάντησε ΄΄ποτε΄΄ με 2 %  Στην ερώτηση “Ποια κατά την γνώμη σου είναι τα πολλαπλά οφέλη του οικογενειακού τραπεζιού’’ 40 μαθητές απάντησαν και τα έξι δηλαδή α ) κάλυψη της ανάγκης για προστασία από την οικογένεια α ) κάλυψη της ανάγκης για προστασία από την οικογένεια β ) κοινωνικοποίηση γ ) αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στον εαυτό δ ) χαμηλότερα ποσοστά παραβατικών συμπεριφορών δ ) χαμηλότερα ποσοστά παραβατικών συμπεριφορών ε ) χαμηλά ποσοστά παχυσαρκίας στ ) αποφυγή της αίσθησης της μοναξιάς με 75 % 3 μαθητές απάντησαν το ‘ε’ και το στ ΄΄ με 12 % 5 μαθητές απάντησαν το ‘γ’ και το στ ‘’ με 23 %  Στην ερώτηση “ Είστε ευχαριστημένοι με τις διατροφικές συνήθειες ;’’ 49 μαθητές απάντησαν ‘’ΝΑΙ’ με 98 % 1 μαθητής απάντησε ‘’ΟΧΙ’’ ΜΕ 2% Συμπερασματικά τα αποτελέσματα του ερωτηματολόγιου ήταν κοντά σε αυτά τα συμπεράσματα που είχαμε βγάλει από σίγουρες πηγές από το διαδίκτυο.

Πηγές  /   