Η επανάσταση του Bebop Στις αρχές του 1940 ένας άνεμος αλλαγής έπνεε στη Jazz. Τη στιγμή που η εποχή του Swing ήταν σε πλήρη άνθιση, μια μουσική επανάσταση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΑΟ - ΜΟΥΣΙΚΟΣ Καρατζαφέρης Ευστάθιος Αλέξανδρος.
Advertisements

ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
E M I N E M. EMINEM Το πραγματικό του όνομα είναι Marshall Bruce Mathers γεννήθηκε στις 17 Οκτωβρίου του Ασχολείται κυρίως με την rap μουσική. Μερικά.
Παραδοσιακοί Χοροί της Μακεδονίας
THE BLUES.
Σχέδια μαθημάτων μουσικής
Διερευνητική εργασία (Project) Β’Λυκείου σχολικό έτος
JAZZ ΜΟΥΣΙΚΗ Ηλιάνα Πατσιαούρα Γ’2.
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Λεωνίδα Καβάκος Ένας σπουδαίος έλληνας βιολιστής.
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ.
Amelie Amelie.
Τζαζ μουσικη project 1. Τζαζ μουσικη project 1.
Ιδεολογία τ ης …. Μουσικά στοιχεία της House Η House χαρακτηρίζεται από τα υψηλής συχνότητας beats. Όταν πρωτοεμφανίστηκε τα beats δεν ήταν τόσο υψηλά.Το.
Πώς περνούν τον ελεύθερό τους χρόνο οι μαθητές του σχολείου μας.
Ερευνητική Εργασία Θέμα: Μουσική Σχολικό Έτος
Εργασία στην Πληροφορική
Εκπαιδευτικο προγραμμα Συμφωνικησ Ορχηστρασ Κυπρου 20 Νοεμβριου, 2014
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΟΝΟΜΑ: ΡΟΔΟΥΛΑ ΖΑΜΠΑ.
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
Σχέδιο μαθήματος “Γιάννη μου το μαντήλι σου» (Παραδοσιακό Ηπείρου) Τσερπέ Γεωργία Μαρία Δρ. ιστ. Μουσικολόγος Σχ. Σύμβουλος μουσικών ΠΕ16 Κεντρικής.
« Για δες που τα όργανα ζωντανεύουν…»
Για δες που τα όργανα μιλούν
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ “ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ’’ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ : ΡΗΓΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ : ΣΑΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – ΡΗΓΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΤΑΞΗ ΤΑΞΗ : ΑΥ1456 ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΜΗΜΑ.
Το Χιπ- Χοπ δεν είναι ένας είδος μουσικής ή ένα είδος χορού, αλλά μία κουλτούρα που αποτελείται από 4 στοιχεία: 1) Ο στίχος 2)O χορός - γνωστός ως Μπρέικ.
Παραδοσιακή μουσική Λέσβου Χριστίνα Δρόσου. Ιστορία της μουσικής της Λέσβου-Επιρροές Η κύρια επιρροή της μουσικής της Λέσβου βρίσκετε ανατολικά στην Μ.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡΟΣ ΚΟΛΛΑΤΟΥ ΣΤΑΥΡΙΑΝΑ ΜΑΝΕΣΗ ΜΥΡΤΩ ΤΖΟΥΒΑΡΑΣ ΣΤΑΘΗΣ
Ο αγαπημένος μας τραγουδιστής
ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΜΟΝΤΕΡΝΟΣ ΧΟΡΟΣ(HIP-HOP)
Τα ΠΛΗΚΤΡΑ του πιανου Όταν το πιάνο εφευρέθηκε ως ένα μουσικό όργανο, είχε εντελώς διαφορετική όψη από ότι στις μέρες μας. Έβλεπες μόνον άσπρα πλήκτρα.
Μουσική Ε'2 Ελευθερία-Φαίδρα Ποπ Ποπ ονομάζεται ένα είδος μουσικής. Ο όρος Ποπ προέρχεται από τον αγγλικό όρο popular, που σημαίνει δημοφιλής. Τα κύρια.
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
HIP HOP  ΜΑΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΝΟΥΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΟΛΥΖΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ  ΤΣΙΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
Η εποχή του Swing Η Jazz γινεται ο θεμέλιος λίθος της Pop κουλτούρας Από το1935 και μέχρι το1946, η jazz, η το swing όπως επικράτησε να ονομάζεται, ήταν.
1η Επιστημονική- Παιδαγωγική Συνάντηση Εκπ/κων Α/θμιας & Β/θμιας εκπ/σης Θέμα: “Νέο σχολείο & Νέο Πρόγραμμα Σπουδών Μουσικής – Τρόποι υλοποίησής.
Ρυθμική γυμναστική Κωνσταντίνα Μάστορα ΓΠ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ● ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ! ● 1 ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ● 2 ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ(2-6)ΑΤΟΜΑ.
Ίρις Φουσέκη - Ιάκωβος Χάλκα Τάξη Α΄ γυμνασίου Τμήμα Α4 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Όταν στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ξεκίνησα τα πρώτα μου ταξίδια στην Ευρώπη, ένα από τα κατά την γνώμη μου πιο ενδιαφέροντα αξιοθέατα.
Cool Jazz Στις αρχές της δεκαετίας του 1950, οι μουσικοί της jazz δημιούργησαν μια λιγότερο ξέφρενη, εκλεπτυσμένη και ατμοσφαιρική προσέγγιση στον αυτοσχεδιασμό,
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑ 40’Σ Το βινύλιο. Οι πρώτοι δίσκοι γραμμοφώνου κατασκευάστηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα, από ανθεκτικό σκληρό λάστιχο με διάμετρο περίπου.
Η ιστορία του πιάνου ξεκινάει στην Padua της Ιταλίας το 1709, στο κατάστημα ενός κατασκευαστή τσέμπαλου, του Bartolomeo di Francesco Cristofori ( ).
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Αρχαίο Ελληνικό θέατρο
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
House Music και η Electro .
Σκηνική μουσική - Η όπερα
Αναστάσης Παπαϊωάννου Σταύρος Χαραλαμπόπoυλος
ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΙΔΗ.
ΜΟΥΣΙΚΟΣ.
ΟΡΧΗΣΤΡΑ κ.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα ΙΧ. Αερόφωνα ΙΙ..
Το οργανολόγιο της Συμφωνικής ορχήστρας ανά περίοδο.
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Ελμπαχλαουάν Μαρουσώ,Δαρλής Μιχάλης,Καραγιάννη Λίνα,Καβέτσος Γιάννης
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η επανάσταση του Bebop Στις αρχές του 1940 ένας άνεμος αλλαγής έπνεε στη Jazz. Τη στιγμή που η εποχή του Swing ήταν σε πλήρη άνθιση, μια μουσική επανάσταση πρωτοεμφανιζόταν στο Χάρλεμ. Ο όρος Μπι-Μποπ δεν έχει κανένα νόημα και απλά αναφέρεται στους τονισμούς των μουσικών φράσεων. Ο όρος αυτός δημιουργήθηκε λίγο αργότερα και οι μουσικοί την εποχή εκείνη θεωρούσαν απλά ότι έπαιζαν σύγχρονη Jazz. Η έλευση του Bop ήταν για πολλούς μια αντανάκλαση των κοινωνικών αλλαγών που είχαν ξεκινήσει στην Αμερική. Βραδυνά Jam Sessions Πειραματισμός και αλληλεγγύη μεταξύ των νέων μουσικών. Γρήγορες ταχύτητες, ρυθμική πολυπλοκότητα Έφερε αντιδράσεις ακόμη και μέσα στην μαύρη Jazz κοινότητα. Το Bop δεν χορευόταν και ήταν πολύ δύσκολο στο άκουσμα. Άλλαξε τη Jazz από χορευτική σε ακουστική μουσική δωματίου. Το Bop δημιούργησε ένα εντελώς νέο μουσικό λεξιλόγιο αφήνoντας πίσω τα κλισέ του Swing. Η επιρροή του Bop είναι εμφανής ακόμη και σήμερα. Δεν υπάρχει μουσικός της Jazz που να μην ασχολείται σε κάποιο βαθμό μαζί του, ενώ για πολλούς η ικανότητα εκτέλεσης κομματιών στο στιλ του Be Bop αποτελεί δείγμα αυξημένης δεξιοτεχνίας αλλά και μουσικής ωριμότητας. To Bop εκτός από μουσικο-κοινωνική επανάσταση θεωρείται και η απαρχή της σύγχρονης Jazz. Η αντίδραση των νέων ταλαντούχων μαύρων μουσικών ενάντια στο λευκό κατεστημένο του Swing, δημιούργησε μια νέα αντι- κουλτούρα. Το ντύσιμο, η διάλεκτος και ο τρόπος ζωής ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της.

Minton’s, Clark Monroe’s, και η “52 nd Street” Τα πιο διάσημα Jam Sessions γίνονταν στο Minton’s Playhouse, το οποίο άνοιξε στο Χάρλεμ Η house band περιελάμβανε τον πιανίστα Thelonious Monk και τον ντάμμερ Kenny Clarke. Άλλα διάσημα clubs στο Χάρλεμ για να ακούσει κάποιος bebop ήταν τα Clark Monroe’s Uptown House και το The Heatwave όπου επίσης γίνονταν jam sessions πολύ συχνά. Η ρατσιστική ένταση στο Χάρλεμ είχε αρχίσει να χειροτερεύει και όταν πλέον το Savoy Ballroom ένας από τους πιο εμβληματικούς χώρους διασκέδασης έκλεισε από την αστυνομία, η Bop σκηνή άρχισε σιγά σιγά να μετακομίζει προς το κέντρο του Manhattan και συγκεκριμένα στην 52 nd Street.

“The Street”– μια λίστα με μερικά από τα clubs The Onyx – όπου ο Dizzy Gillespie και ο Oscar Pettiford έφεραν το πρώτο bebop group να παίξει μακριά από το Harlem το Νοέμβρη του The Downbeat – όπου ο Coleman Hawkins έπαιξε για πολλά βράδια το1944. The Famous Door – όπου ο Count Basie εμφανίστηκε το καλοκαίρι του Jimmy Ryan's – γνωστό για το Dixieland πρόγραμμα του. The Yacht Club, Τhe Spotlight, το Three Deuces και το Flamingo Club.

Διαφορές μεταξύ BeBop και Swing Μια από τις πιο εμφανείς διαφορές είναι το μέγεθος της ορχήστρας. Αντί για πολυμελή σχήματα τα γκρουπ της Bop περιελάμβαναν συνήθως πέντε μουσικούς – Τρομπέτα, Σαξόφωνο, Πιάνο, Μπάσο και Ντραμς. Μια άλλη σημαντική διαφορά ήταν η μη χρησιμοποίηση γραπτών ενορχηστρώσεων. Μια απλή μελωδία ακολουθούνταν από εκτενή σόλος. Τα Tempos ήταν επίτηδες πολύ γρήγορα ή πάρα πολύ αργά και απέτρεπαν το χορό. Οι μελωδίες ήταν πολύπλοκες, απρόβλεπτες και ηχούσαν περίεργα στους μη μυημένους. Ο ρυθμός ήταν επίσης πολύπλοκος και γεμάτος συγκοπές. Η αρμονία άλλαζε πολύ συχνά σε «πραγματικό χρόνο» από τους αυτοσχεδιαστές και διακρινόταν από την τάση για «διαφωνία». Οι μουσικοί έδιναν μεγαλύτερη σημασία στους αυτοσχεδιασμούς παρά στην εκτέλεση των κυρίως θεμάτων. Το ρεπερτόριο της Bop αποτελούσαν κυρίως πρωτότυπες μελωδίες οι οποίες υποκαθιστούσαν τις μελωδίες γνωστών τραγουδιών. Έτσι μπορούσαν οι μουσικοί να έχουν τον έλεγχο των καλλιτεχνικών δικαιωμάτων.