ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
4-3 ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
Advertisements

ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Πώς να καθαρίσετε το Air Condition σας…
Προϊόντα περιποίησης και συντήρησης νυχιών
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
Παθήσεις του ματιού και η διόρθωση τους
ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΤΥΛ ΚΤΕΝΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
Στεγνη περιποιηση του χεριου
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
Test διάθλαση, φακοί.
ΛουΣιμο (Σε διαφορετικεΣ περιπτωΣειΣ ,διαδικαΣια,προϊοντα)
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ Ι ΜΑΘΗΜΑ 9.
Οι σταγόνες φτάνουν ως το φρύδι και στη συνέχεια κυλάνε στο πλάι χωρίς να μπούνε στο μάτι μου.
Μπάνιο.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
KOM 201(1η-2η εβδ) ΣΤΗΦΑΡΙΣΜΑ ή ΜΟΡΤΑΝΣΑΖ
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΧΕΙΛΗ - ΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΘΕΣΗ: ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΥΠΤΙΑ ΘΕΣΗ. Ο ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙ Η ΤΗΝ ΑΚΡΗ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
Σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού κομμωτικής
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΕΠΙΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ 28/04/2014.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΕΡΑΤΟΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ. ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΩΣ ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΘΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΡΙΧΕΣ, Η ΜΟΝΙΜΗ.
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
 Πρόλογος  Κλασσικό ψηλό χτένισμα  Μοντέρνο ψηλό χτένισμα  Χτενίσματα με κότσους  Εικόνες: 1.Χτενίσματα με κότσους 2.Νυφικά χτενίσματα με κότσους.
Η βάρκα σε λειτουργία.
Ηλεκτρικές δυναμικές γραμμές
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Βρίσκω το εμβαδό τριγώνου
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!.
Φωλιά με χελιδόνι Υλικά: - χαρτόνι κανσόν μαύρο -χαρτόνι οντουλέ καφέ -πισινέτζα -άχυρο -κορδέλα κίτρινη, πορτοκαλί, φούξια ή ό, τι άλλο.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΘΗΜΑ 7

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΒΑΦΗ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ. ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΛΑΜΠΟΥΝ. ΑΝ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΚΟΥΡΕΣ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΗΜΙΤΕΛΕΣ. ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ.

ΣΧΗΜΑΤΑ ΦΡΥΔΙΩΝ Η ΑΝΟΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΟΙΓΕΙ, ΕΠΙΜΗΚΥΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΧΑΡΙΖΕΙ ΠΙΟ ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΨΗ Η ΚΑΘΟΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΕΝΕΥΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΛΥΠΗΜΕΝΗ ΟΨΗ Η ΚΑΜΠΥΛΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΠΑΛΗ Η ΕΥΘΕΙΑ, ΓΩΝΙΩΔΗΣ ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΚΛΗΡΗ, ΑΠΟΤΟΜΗ ΚΑΙ ΑΓΡΙΑ

ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΙΔΑΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΦΑΡΔΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ, ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΣΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΘΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΗΣ ΙΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΜΥΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ. ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΤΡΟΠΟ:

ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΦΡΥΔΙΩΝ 1. ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΡΙΖΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ, ΤΟΠΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΤΟ ΠΤΕΡΥΓΙΟ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ, ΚΑΘΕΤΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ. ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ. ΟΤΑΝ Η ΜΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΑΡΔΙΑ, Η ΡΙΖΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ. 2. ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΤΟ ΠΤΕΡΥΓΙΟ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΦΡΥΔΙΩΝ 3. ΤΟ ΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ.

ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΑΦΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. ΣΧΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ: ΤΟ ΟΒΑΛ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΑΛΛΑ ΚΥΜΑΤΙΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΤΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ ΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΨΗΛΟ ΤΟΞΟ ΦΡΥΔΙΑ

ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΑΦΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΣΤΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΛΕΠΤΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΑΦΡΥ ΚΥΜΑΤΙΣΜΟ ΦΡΥΔΙΑ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΦΑΡΔΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΕΝΤΟΝΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΦΡΥΔΙΑ ΣΗΚΩΜΕΝΑ ΨΗΛΑ, ΚΑΜΠΥΛΑ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΩΣ ΓΩΝΙΩΔΗ, ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΤΗ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Ο ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΑΙΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΜΠΙΔΑΚΙ.

ΒΑΨΙΜΟ ΦΡΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΙΟ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟ. ΔΙΝΟΥΜΕ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΕΩΣ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΦΥΣΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΑΡΚΕΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ

ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΦΕΣ ΟΞΕΙΔΩΣΗΣ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΦΕΣ ΟΞΕΙΔΩΣΗΣ. ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΦΕΣ ΟΞΕΙΔΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΝΕΕΣ ΤΡΙΧΕΣ. ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ. ΕΑΝ Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΤΕ Ο ΚΟΜΜΩΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ: ΝΑ ΒΑΨΕΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΚΟΥΡΕΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΕΣ ΝΑ ΜΗ ΒΑΨΕΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΑ

ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΕΞΗΣ: ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΑΔΙΑΒΡΟΧΗ ΡΟΜΠΑ ΒΑΦΗ ΓΙΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΕΤ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΡΕΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΦΥΛΛΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΒΑΜΒΑΚΙ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑ ΤΖΕΛ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΔΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΒΑΦΗΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ 1. ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ 2. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΧΥ ΣΤΡΩΜΑ ΚΡΕΜΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ 3. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΦΥΛΛΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΠΡΩΧΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ 4. Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ

5. ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΙΝΕΛΟ, ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΦΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΜΕ ΑΝΑΛΑΦΡΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ. ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΡΑΣΕΙ ΓΙΑ 10’. 6. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΒΡΕΓΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΒΑΜΒΑΚΙ ΚΑΙ ΠΙΕΖΟΝΤΑΣ ΕΛΑΦΡΑ, ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΜΒΑΚΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ. 7. ΜΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΒΑΜΒΑΚΙ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΜΒΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΘΑΡΟ. 8. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΖΕΛ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ ΒΑΦΗΣ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΚΑΘΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΦΗΣ.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΒΑΦΗΣ ΦΡΥΔΙΩΝ 1. ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ. 2. ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΦΗΣ. 3. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. 4. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΠΟΙΚΙΛΛΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ. 5. ΜΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΒΑΜΒΑΚΙ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΦΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. 6. ΕΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ, ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΡΙΒΟΝΤΑΣ ΑΠΑΛΑ. 7. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΚΡΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. ΕΑΝ ΒΑΦΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ, ΞΕΚΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ. ΣΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΒΑΦΗΣ, ΞΕΚΙΝΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ, ΑΦΟΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΗΣ ΒΑΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ.

ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΟΙ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΙΟ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ. ΦΟΡΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ, ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, ΤΗ ΣΑΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΙ. ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΑΧΗ, ΜΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΤΡΙΧΕΣ, ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ Ή ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΕΙΡΑ. ΟΙ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΑΝΩ, ΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ.

ΟΙ ΚΟΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΣ Ή ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΟΙ ΚΟΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΣ Ή ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ. ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΟΤΑΝ Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΣΤΙΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ, Η ΚΟΛΛΑ ΣΚΛΗΡΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΟΛΛΑΣ,ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΣΙΜΠΙΔΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ. ΟΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ. Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΓΙΑ 2’ ΠΕΡΙΠΟΥ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, Ο ΚΟΜΜΩΤΗΣ ΧΤΕΝΙΖΕΙ ΤΙΣ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΧΤΕΝΑΚΙ.