Προσωπικό μάρκετινγκ…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αιτήσεις και Συνεντεύξεις για Απασχόληση
Advertisements

Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
“Μένω Ελλάδα” τρόποι και μυστικά στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα Παπαχατζής Κωνσταντίνος Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού Εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Π.Κ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Στέλλα-Μαρία Βασιλείου Λειτουργός Πανεπιστημίου Γραφείο Διεθνών Σχέσεων και Προβολής Τομέας Διεθνών Σχέσεων ΥΕΔΣ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
«Πως Επιλέγω το Μεταπτυχιακό που μου ταιριάζει: Κριτήρια & Μηχανισμοί» «Τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας» Λένα Κυριάκου Εργασιακή.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Γραφείο Διασύνδεσης Βιογραφικό Σημείωμα
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Secretarial Duties I.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
Βιογραφικό – Εύρεση Εργασίας Κ. Αλεξανδρής Επικ. Καθηγητής ΑΠΘ.
Η ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (COVER LETTER)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΤΣΑΚΝΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ Οικονομικός Διευθυντής
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Εισηγητές: Βαλεντίνα Τουμάνιου Ζαχαρίας Ιωάννου Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014.
Σύνταξη Βιογραφικού Σημειώματος Session 3.2. Δημιουργία προσωπικού φακέλου n 1. Βιογραφικό Σημείωμα - Απαραίτητο για το «κυνήγι» της εργασίας n 2. Τεκμηρίωση.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Το νο1 site για την εργασία στην Ελλάδα «Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας» Φάνης Ρήγας, kariera.gr.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ' αυτό μένειν” «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ»
Δημιουργήστε το μέλλον της σταδιοδρομίας σας
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προσωπικό μάρκετινγκ… Διαμόρφωση Βιογραφικού Προετοιμασία για τη Συνέντευξη

Αυτογνωσία – Μελέτη του εργασιακού περιβάλλοντος: ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ (ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ) (ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ) ΠΩΣ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΞΩ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ Ποια καριέρα επιθυμώ και μπορώ να κάνω; Τι προσόντα ζητά η σημερινή αγορά εργασίας; Πώς να δημιουργήσω ευκαιρίες για τον εαυτό μου; Τι τιμή να ζητήσω για τις υπηρεσίες μου;

ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕΣΑ Τα βασικότερα μέσα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προκειμένου να πουλήσετε τις υπηρεσίες σας είναι: Η έρευνα, για τον εντοπισμό της εργασίας που επιθυμείτε να κάνετε Το βιογραφικό σημείωμα Οι πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία που επιθυμείτε να σας προσλάβει και Η προετοιμασία σας για μία επιτυχημένη συνέντευξη

Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Οι βασικοί τρόποι για την εξεύρεση εργασίας είναι: 1. Η επικοινωνία με φίλους, συγγενείς που ίσως να γνωρίζουν μία επ/ση που να έχει κάποια κενή θέση 2. Η ανταπόκριση σε καταχωρήσεις εφημερίδων & επαγγελματικών περιοδικών 3. Γράφοντας κατευθείαν σε επ/σεις που πιθανόν να έχουν κάποια κενή θέση 4. Αναζήτηση εργασίας μέσω του ΟΑΕΔ 5. Επικοινωνία με το γραφείο σταδιοδρομίας & διασύνδεσης του Πανεπιστημίου (http://career.duth.gr/cms/)

Το Βιογραφικό Ο σκοπός του βιογραφικού είναι να υποκινήσει το ενδιαφέρον του αναγνώστη για να επιτευχθεί μία συνέντευξη. Ένα βιογραφικό σημείωμα είναι ένα εργαλείο προώθησης, που χρησιμοποιείται για να πουλήσετε τις υπηρεσίες σας. Είναι μία προβολή των ικανοτήτων σας και των προσόντων σας. Ένα αποτελεσματικό βιογραφικό σχεδιάζεται αν έχετε στο μυαλό σας μία συγκεκριμένη εργασία. Τονίστε τα σημεία του βιογραφικού σας που σχετίζονται με κάθε εργασία. Απλό και ευκολοδιάβαστο

Βιογραφικό… σημαντικό: όλα από τα πιο πρόσφατα στα πιο παλιά Βιογραφικό… σημαντικό: όλα από τα πιο πρόσφατα στα πιο παλιά Προσωπικά στοιχεία και στοιχεία επικοινωνίας Σπουδές Πτυχία. Από τα πιο πρόσφατα στα πιο παλιά. Αριστερά ημερομηνίες και δεξιά τίτλοι και απαραίτητες επεξηγήσεις Προσωπικά στοιχεία: Ονοματεπώνυμο, Όνομα Πατρός/μητρός, Α.Δ.Τ., Ημερομηνία γέννησης, τόπος γέννησης, Διεύθυνση, Τηλέφωνο, e-mail, προσωπική σελίδα Σπουδές: Π.χ. φοιτητές στο 4ο έτος Σχολείο κλπ.

Βιογραφικό… Γλώσσες (επίπεδο) Υπολογιστές Σεμινάρια (ώρες) Συνέδρια: συμμετοχή Παρουσιάσεις: προφορικές ή αναρτημένες: ονοματεπώνυμα συγγραφέων, έτος, τίτλος εργασίας, συνέδριο που παρουσιάστηκε, τόπος και ημερομηνία διεξαγωγής Δημοσιεύσεις: Ονοματεπώνυμα συγγραφέων, έτος, τίτλος εργασίας, περιοδικό που δημοσιεύθηκε, τόμος, τεύχος, σελίδες

Βιογραφικό… Εργασιακή εμπειρία Εθελοντική εργασία Αθλητική εμπειρία Τίτλος ή και επεξήγηση όπου χρειάζεται Πάντα από την πιο πρόσφατη στην πιο παλιά Ξεχωριστό σημείο η προϋπηρεσία στο ίδιο αντικείμενο που αφορά η θέση Εθελοντική εργασία Αθλητική εμπειρία Αθλητικές διακρίσεις

Βιογραφικό… Ενώσεις που ανήκετε Εμπειρίες Ενδιαφέροντα Αποδεικτικά στοιχεία Συνοδευτικό γράμμα με επεξηγήσεις και για πια θέση ενδιαφέρεστε Συστατικές επιστολές –ιδίως αν αιτούνται

Η συνέντευξη… Ο βασικός σκοπός της συνέντευξης είναι να αποφασίσει ο εργοδότης ποιος από τους υποψήφιους είναι ο καταλληλότερος για τη συγκεκριμένη θέση. Είναι και μίας ευκαιρία για τους υποψηφίους να γνωρίσουν από κοντά την εταιρεία, να μάθουν ποια είναι η φύση της εργασίας & τι εξέλιξη θα έχουν μέσα στην εταιρεία.

ΕΡΕΥΝΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Οι ελάχιστες πληροφορίες που πρέπει να έχει κάθε υποψήφιος για την επιχείρηση είναι: Την ταυτότητα της επ/σης: όνομα, διεύθυνση, κλπ. Τι είδους επ/χη είναι: δημόσια, ιδιωτική, μη κερδοσκοπική Με τι ασχολείται η επ/ση; Η βασική της δραστηριότητα είναι η παραγωγή προϊόντων, οι πωλήσεις, η παροχή υπηρεσιών, και τα τρία; Ποια είναι η οικονομική της κατάσταση; Ποιοι είναι το ιστορικό της ανάπτυξής της; Τι φήμη έχει στον κλάδο της; Σε ποιον ανήκει η επ/ση & ποιος τη διευθύνει; Τα ονόματα αυτών που θα πάρουν τη συνέντευξη (;;;)

ΤΥΠΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια σχετικά με την επαγγελματική σας σταδιοδρομία; Γιατί πιστεύετε ότι θα σας αρέσει να εργάζεστε στη δική μας επ/ση; Ποιες είναι οι προηγούμενες εργασίες σας; Πώς τις βρήκατε; Γιατί σταματήσατε να δουλεύετε στην προηγούμενη εταιρεία/οργανισμό; Τι προσόντα έχετε που σας κάνουν να αισθάνεστε ότι θα είστε επιτυχής στον τομέα σας; Τι μισθό περιμένετε να πάρετε; Εάν είχατε τη δυνατότητα να ξαναρχίσετε τα σπουδές σας, τι θα σπουδάζατε; Ποιες είναι οι μεγαλύτερές σας αδυναμίες; Ποια είναι τα ενδιαφέροντά σας εκτός εργασίας; Τι γνωρίζετε για την επ/χή μας; κ.α.

Απαντήσεις σε «επικίνδυνες» ερωτήσεις: Γιατί φύγατε από την προηγούμενη εργασία σας; Προσοχή: η απάντηση θα πρέπει να προδιαθέτει αποκλειστικά θετικά το συνομιλητή –χωρίς κανένα αρνητικό σχόλιο ή υπαινιγμό Ολοκλήρωσα τη δουλειά που είχα αναλάβει να κάνω και θεώρησα ότι είναι ώρα να προχωρήσω με κάτι διαφορετικό Η δουλειά μου ήταν πολύ καλή και η σχέση μου τόσο με τους εργοδότες όσο και με τους συναδέλφους παραπάνω από ικανοποιητική, ένιωσα, όμως, ότι δε θα καταφέρω να αναπτύξω ή να εξελίξω όλες τις δυνατότητες που έχω. Νομίζω ότι μπορώ να πετύχω κάτι τέτοιο εδώ….

Σε περίπτωση απόλυσης… μην το κρύψετε! Η διοίκηση άλλαξε τον προγραμματισμό και τους στόχους της με αποτέλεσμα να μη θεωρείται πλέον απαραίτητη η παρουσία μου εκεί Ανέλαβε τη διαχείριση μία νέα διοικούσα αρχή και λογικά προσέγγισε νέους ανθρώπους που η εξ αρχής εκπαίδευσή τους θα οριοθετούσε την επίτευξη των νέων στόχων ….

2. Ποιες είναι οι βασικές αδυναμίες σας;;;; Να είστε ειλικρινείς, να επικεντρωθείτε σε ό,τι μπορεί να επηρεάσει την εργασία και να τονίσετε τη διάθεσή σας να προσπαθήσετε για το καλύτερο και κυρίως για την προσωπική σας εξέλιξη Παρουσιάζω κάποια δυσκολία στην παρουσίαση και προφορική ή γραπτή επικοινωνία, ενώ παράλληλα η ορθογραφία μου είναι αρκετά προβληματική.. Έχω ήδη ξεκινήσει τη μελέτη λογοτεχνίας με στόχο την όσο το δυνατό βελτίωση, Κάποιες φορές παρουσιάζω αδυναμία συγκέντρωσης. Έχω αντιληφθεί αυτό το μειονέκτημά μου εδώ και αρκετό καιρό και μέσα από την προσπάθειά μου να το αντιμετωπίσω έχω πετύχει σημαντική εξέλιξη τα τελευταία δύο χρόνια

3. Γιατί να επιλέξουμε εσάς; Όταν απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση επικεντρωθείτε σε τρία σημεία: 1. στο κίνητρό σας, 2. στο ενδιαφέρον σας και 3. στην αξία που μπορεί να φέρετε στην εταιρεία Το συγκεκριμένο πόστο/εργασιακά καθήκοντα φαίνονται τόσο ενδιαφέροντα ώστε ενισχύουν τη διάθεσή μου για δουλειά και με κινητοποιούν να δημιουργήσω και να αποδώσω Πιστεύω ότι κάποιος με τη δική μου προϋπηρεσία/δυνατότητες θα συμβάλει στην πιο έγκαιρη και αποτελεσματική επίτευξη των στόχων του οργανισμού σας. Το γεγονός ότι μ’ ενδιαφέρει τόσο το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας θα μου δώσει το κίνητρο να γίνω ιδιαιτέρως αποδοτικός και αποτελεσματικός βοηθώντας την εταιρεία στην επίτευξη των παρόντων και μελλοντικών της στόχων.

4. Ποιο μηνιαίο (ή ετήσιο) εισόδημα θεωρείτε κατάλληλο για εσάς; 4. Ποιο μηνιαίο (ή ετήσιο) εισόδημα θεωρείτε κατάλληλο για εσάς; Καλό θα ήταν να αποφύγετε το νούμερο.. Τονίστε ότι το εισόδημα έχει τη σημασία του αλλά δευτερεύουσα αν δεν υπάρχει αντιστοιχία με το ενδιαφέρον και την εξέλιξη στην εργασία. Ο λόγος που επέλεξα να έρθω στη συγκεκριμένη συνέντευξη είναι ότι η θέση εργασίας που προσφέρεται με ενδιαφέρει ιδιαιτέρως. Αυτή μου η διάθεση σε συνδυασμό με τα προσόντα που έχω και αναμένεται να αναπτύξω χάρη στην επαγγελματική μου εμπειρία μαζί σας, είμαι σίγουρος ότι θα επιφέρουν το μισθό που προσδοκώ Αν επιμείνουν:… στην προηγούμενη εργασία μου λάμβανα 1000ευρώ το μήνα. Φυσικά και θα πρέπει να σας αποδείξω τις ικανότητές μου αλλά είμαι σίγουρος ότι οι ικανότητές μου και η αποτελεσματικότητά μου θα φέρουν στην εταιρεία σας κέρδος μεγαλύτερο από τη μηνιαία αποζημίωσή μου.

5. Πού βλέπετε τον εαυτό σας σε 5 χρόνια από σήμερα; 5. Πού βλέπετε τον εαυτό σας σε 5 χρόνια από σήμερα; Καλό θα είναι να συνδέσετε την απάντησή σας με τη θέση που προσφέρει η επιχείρηση Ως υπεύθυνος του fitness πιστεύω ότι θα έχω καταφέρει να προσφέρω ποιοτικότερες υπηρεσίες στους πελάτες της επιχείρησής σας ώστε με τη δια στόματος επικοινωνία να αυξηθούν οι πωλήσεις Καλό θα ήταν η απάντησή σας να μην περιλαμβάνει προσωπικούς στόχους: π.χ. να έχω αποκτήσει την πείρα ώστε να κάνω το δικό μου γυμναστήριο!

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ Όταν η περίπτωση είναι κατάλληλη, να θέτετε ερωτήσεις κατά τη διάρκεια της συνέντευξης. Π.χ.: Τι ποσοστό από τις πωλήσεις δαπανά για έρευνα η επιχείρησή σας; Πόσα νέα προϊόντα έχει εισαγάγει στην αγορά τα τελευταία χρόνια, Τι συνέβη με αυτόν που είχε προηγουμένως τη θέση; Ποια είναι η κύρια ομάδα στόχος σας; Σας ενδιαφέρει η καινοτομία στο χώρο του fitness ή επιμένετε στις παραδοσιακές μεθόδους άσκησης; κ.α.

Λόγοι που ένας υποψήφιος δεν προσλαμβάνεται: Φτωχή εμφάνιση Αδυναμία να δώσει σωστές πληροφορίες για τον εαυτό του Έλλειψη ενδιαφέροντος & ενθουσιασμού Δεν υπάρχει σωστός προγραμματισμός σταδιοδρομίας Νευρικότητα & έλλειψη αυτοπεποίθησης κατά τη συνέντευξη Μεγάλη έμφαση στο μισθό Απροθυμία να ξεκινήσει από χαμηλό επίπεδο Ανωριμότητα Δεν κοιτάζει αυτόν που παίρνει τη συνέντευξη στα μάτια Κακογραμμένο βιογραφικό σημείωμα Καθυστερεί να φτάσει στα ραντεβού του Ασαφείς απαντήσεις στις ερωτήσεις