Η Γενοκτονία του ποντιακού ελληνισμού – 100 έτη από την έναρξή της (1914-2014) Υπεύθυνος: Κόκκορης Σπυρίδων ΠΕ01 Συμμετέχουσες: Κωνσταντινίδου Ιουλία ΠΕ16.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
 Οι Οθωμανοί σουλτάνοι, αναγνωρίζοντας γρήγορα την αξία των μεταλλείων, τα έθεσαν στη δικαιοδοσία τους, αυτονομώντας τα από την τοπική διοίκηση και ανέθεσαν.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
3. Η μεθοδευμένη εξόντωση (γενοκτονία) των Ελλήνων του Πόντου
Τα κοινωνικά αίτια του φαινόμενου της ενδοσχολικής βίας Γυμνάσιο Νεάπολης Κινηματογράφος Δρήρος Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
25 σεπτεμβρίου ΓΥΝΑΙΚΑ- ΕΡΓΑΣΙΑ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ελευθερία αραβανή ψυχολόγος.
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Η ανάληψη της προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την Κύπρο το δεύτερο εξάμηνο του 2012 (Ιούλιος-Δεκέμβριος.
 Ήταν εθελοντική και ειρηνική, με οικονομικά κυρίως αίτια.  Πολλοί Έλληνες κατοίκησαν σε πόλεις που βρίσκονταν κατά μήκος των εμπορικών δρόμων που διέσχιζαν.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Ορισμός Μορφές Σημασία Αίτια κρίσης Προγονοπληξία Προοδοπληξία Στάση απέναντι στην παράδοση.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
ΠΟΝΤΟΣ. επιμέλεια: Ευδωρίδου Μαρία Στη βόρεια ακτή της Μικράς Ασίας, στα παράλια της Μαύρης θάλασσας, ζούσε από αιώνες, με ζωντανές τις αναμνήσεις της.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
Comenius Regio Comenius Regio “Schools without borders” “Schools without borders”
Κοινωνική Ευθύνη. Κ. Γαλανάκης Υπερ-φιλελεύθεροι Η κοινωνική ευθύνη αφορά το κράτος Οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιολογούν τη απόδοση Στόχος των.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Κουβαλούσα το βάρος της μοναξιάς αγκομαχώντας. Βίωνα την άρνηση των ανθρώπων σε όλο το μεγαλείο της. Είπα αυτό είναι πια και παραιτήθηκα κλείστηκα στην.
Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ενεργά στις κοινές υποθέσεις ο πολίτης; Κοινές υποθέσεις είναι όλα όσα μας αφορούν ως πολίτες:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5.  Μία διαδικασία μάθησης και μεταβίβασης από γενιά σε γενιά των κανόνων και των αξιών που κάθε κοινωνία θεωρεί αποδεκτά  Δυναμική  Διαρκής.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ RICHARD CLOGG Φοιτητριες: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
Ένταξη χωρίς πίστη; Διαστάσεις του θρησκευτικού φαινομένου στην Ελλάδα
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
Ο εθελοντισμός άλλοτε και σήμερα
Κοινωνική Οργάνωση και Κοινωνική Μεταβολή
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΈΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ Η ιστορία του Ελληνισμού στον Πόντο έχει ως επίσημη αφετηρία την ίδρυση της Σινώπης στα βόρεια παράλια της Μ. Ασίας από Ίωνες ναυτικούς.
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Γενοκτονία του ποντιακού ελληνισμού – 100 έτη από την έναρξή της ( ) Υπεύθυνος: Κόκκορης Σπυρίδων ΠΕ01 Συμμετέχουσες: Κωνσταντινίδου Ιουλία ΠΕ16 Κούρεντα Εμιόνη ΠΕ04

Στόχοι 1. Να ενισχυθεί το αίσθημα ταυτότητας και εθνικής καταγωγής των Ελλήνων Ποντίων μαθητών του σχολείου, των οποίων οι γονείς έχουν όλοι γεννηθεί σε χώρες της τέως Σοβιετικής Ενώσεως. 2. Να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές για τη σημασία της ανεκτικότητας και την αξία της ειρηνικής συνύπαρξης, καθώς οι κοινωνίες μας μετατρέπονται ταχύτατα σε ένα αξεδιάλυτο αμάλγαμα ανθρώπων διαφορετικής εθνικής καταγωγής και θρησκευτικής πίστεως 3. Να εξοικειωθούν οι μαθητές με την έρευνα επί θεμάτων πατριωτικού και θρησκευτικού ενδιαφέροντος.

Διαδικασία: Πληροφόρηση των μαθητών για την καταγωγή και την πολιτιστική κληρονομιά του ποντιακού ελληνισμού. Ενημέρωση των μαθητών για τα γεγονότα της περιόδου των σφαγών και αναζήτηση των αιτιών και των αποτελεσμάτων της Γενοκτονίας. Εξοικείωση των μαθητών με σημαντικούς θεσμούς και με προσωπικότητες του Ελληνικού Πόντου που διέλαμψαν πριν αλλά και κατά την περίοδο των σφαγών. Ανάδειξη της σκληρότητας και της έντασης του αγώνα για επιβίωση, πρόοδο και κοινωνική προσφορά των Ελλήνων Ποντίων που κατέφυγαν στο νεοελληνικό κράτος και τη Ρωσία.