ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Εθισμός στο Internet Του Χρήστου Τσαπάρα.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟ ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
Διαδίκτυο … Ένας υπέροχος κόσμος;
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ Πανδής-Σκιαδάς-Χεριμιάν Όταν είναι online, τα παιδιά μπορεί να εκτίθενται σε ιούς (κακόβουλα προγράμματα που προκαλούν βλάβες σε.
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Εθισμός στο διαδίκτυο.
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
….για πολλές ώρες…..
ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ MEDITERRANEAN COLLEGE.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Εξάρτηση-Εθισμός των Έφηβων στο Διαδίκτυο Εξάρτηση-Εθισμός των Έφηβων στο Διαδίκτυο.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Διαδικτυακά παιχνίδια 10 ερωταπαντήσεις και στο τι τελικά είναι αυτό που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός και εκπαιδευτικός.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Συνέντευξη με νήπια.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Bullying.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Παραδοσιακά Παιχνίδια
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ&ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Εθισμός στην Τεχνολογία
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Κίνδυνοι του διαδικτύου
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Λεωνίδας Η. Ευαγγελία Κ. Σάκης Κ. Κατερίνα Η. ΣΤ1
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Εργασία από τους: 1)Αλέξανδρο Λάμπρο 2)Νεκτάριο Δρούγκα 3)Θοδωρή Σιαμίδη 4)Τάσο Κουιμτζή 5)Δημήτρη Βελούδο

Εισαγωγή Οι έφηβοι σήμερα περνούν υπερβολικά πολλές ώρες στον υπολογιστή παίζοντας παιχνίδια, σερφάροντας, κάνοντας chat, βλέποντας video. Οι γονείς και οι δάσκαλοι παραπονιούνται για χαμηλές μαθητικές επιδόσεις, έλλειψη συγκέντρωσης, νευρικότητα ακόμα και παραμέληση της διατροφής τους και άλλων δραστηριοτήτων(αθλητισμός, φίλοι, διάβασμα) Είναι σημαντικό να εξετάσουμε αυτό το φαινόμενο.

Έρευνα στο σχολείο Από σχετική έρευνα που κάναμε στους μαθητές του σχολείου μας είχαμε τις ακόλουθες μετρήσεις σε δείγμα 200 παιδιών

Παρατηρήσεις Κάποιοι από το ποσοστό 30% που απάντησε 0-4 ώρες στον εβδομαδιαίο χρόνο πιθανόν να νόμισαν ημερήσιο χρόνο, κατά τα άλλα οι απαντήσεις ήταν αναμενόμενες. Στην κατανομή του χρόνου παρατηρούμε ότι τη μερίδα του λέοντος παίρνουν τα: video-μουσική (31%), κοινωνικά δίκτυα (22%) παιχνίδια (21%)

Παρατηρήσεις Παρατηρούμε πως οι μαθητές στερούνται χρόνο πρωτίστως από το διάβασμα(27%) (αναμενόμενο!!) αλλά και σε σημαντικά ποσοστά από τους φίλους τους (17,7%), και τον ύπνο τους (17,7%).

Συμβουλές για γονείς – εκπαιδευτικούς : Από μικρή ηλικία θα πρέπει να τίθενται όρια (για τη χρήση του υπολογιστή) και να τηρούνται μέσα στην οικογένεια. Τα όρια (όταν δεν είναι υπερβολικά ή ιδιαίτερα αυστηρά) δεν καταπιέζουν τα παιδιά, αλλά τα κατευθύνουν και σημαίνουν ενδιαφέρον. Είναι σημαντικά για θέματα ασφάλειας. Όσο το παιδί μεγαλώνει, τα όρια που θα ισχύσουν είναι καλό να συζητούνται, ώστε να λαμβάνεται η γνώμη του παιδιού και του εφήβου. Ο σεβασμός της προσωπικότητας παιδιών και εφήβων από πολύ μικρή ηλικία είναι στοιχείο πολύ σημαντικό για την εφαρμογή πειθαρχίας. Ενημερώστε τα παιδιά με απλά λόγια από μικρή ηλικία για τα φαινόμενα «εθισμού». Μη χρησιμοποιείτε τη χρήση του υπολογιστή για επιβράβευση ή τιμωρία. Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, προκειμένου να πραγματοποιούνται σχολικές εργασίες μέσω αυτών. Εκπαίδευση των γονιών στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, προκειμένου να επικοινωνούν με τα παιδιά τους και στον ψηφιακό κόσμο. Εάν παρατηρήσετε υπερβολική χρήση ή/και συμπεριφορές εθισμού αναζητήστε ΑΜΕΣΩΣ βοήθεια (στο τηλέφωνο χωρίς χρέωση 800 11 800 15)

Συμβουλές για παιδιά : Ο χρόνος που μένω στον υπολογιστή και το διαδίκτυο δεν πρέπει να μου στερεί ούτε ένα λεπτό από το παιχνίδι μου,τα χόμπυ μου, τους φίλους μου,το διάβασμά μου και τον ύπνο μου. Μπορώ να διασκεδάζω στον εικονικό κόσμο του διαδικτύου, όμως πάντα αναγνωρίζω ότι διαφέρει από τον πραγματικό κόσμο. Δεν αποκαλύπτω σε κανέναν,ούτε και στους καλύτερους μου φίλους,τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού πού έχω σε κάποιο παιχνίδι στο διαδίκτυο. Αν έχω ξοδέψει χρήματα για το παιχνίδι το οποίο παίζω δεν θα ήταν σωστό οποιοσδήποτε άλλος, αν βέβαια δεν έχει την έγκριση μου, να παίζει με τον λογαριασμό μου. Κάνω τακτικά διαλείμματα όταν είμαι στον υπολογιστή, για να ξεκουράζονται τα μάτια μου. Αντιμετωπίζω τους άλλους χρήστες του διαδικτύου, και πιο ειδικά στα παιχνίδια στα οποία παίζω με τον ίδιο τρόπο που θα ήθελα να μου φέρονται αυτοί. Δεν κατηγορώ ούτε προσβάλλω κανένα.

Το σύστημα PEGI Οι περισσότερες εταιρείες που δημιουργούν και εκδίδουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που κυκλοφορούν στο εμπόριο, συμμετέχουν στο Πανευρωπαϊκό Σύστημα Αποτίμησης Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών (PEGI Rating System) και, υπό την επίβλεψη Ευρωπαϊκού οργανισμού , αυτοαξιολογούν τα προϊόντα τους προτού τα διοχετεύσουν στην αγορά, έτσι ώστε να γνωρίζει ο καταναλωτής για ποιες ηλικίες είναι κατάλληλα και τι είδους περιεχόμενο περιέχουν.   

Αξιολόγηση παιχνιδιών με βάση το σύστημα PEGI Σε σχέση με την ηλικία, τα παιχνίδια κατηγοριοποιούνται ως προς πέντε ηλικιακές κατηγορίες που επισημαίνουν ότι το παιδί πρέπει να είναι τουλάχιστον αυτής της ηλικίας ή μεγαλύτερο για να μπορεί να παίξει το παιχνίδι αυτό. Την ηλικιακή κατηγορία θα τη βρείτε στην μπροστινή και την πίσω όψη του DVD box του παιχνιδιού:

Αξιολόγηση περιεχομένου με βάση το σύστημα PEGI ΦΟΒΟΣ ΧΥΔΑΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΒΙΑ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΖΟΓΟΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΥΜΝΟ

Υπερβολική χρήση-Εθισμός Η δεσμευτική φύση των διαδικτυακών επικοινωνιών και των διαδραστικών παιχνιδιών οδηγεί πολλά παιδιά και εφήβους στο σημείο να μην αντιλαμβάνονται πόση ώρα παραμένουν στο Διαδίκτυο,γεγονός το οποίο δείχνει τον εθισμό τους. Ένας ακόμα παράγοντας που οδηγεί παιδιά και εφήβους στην υπερβολική χρήση του υπολογιστή είναι ότι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια λόγω της τεχνολογίας αγγίζουν όλο και περισσότερο την πραγματικότητα και άρα γίνονται ολοένα και πιο εθιστικά.

World of Warcraft ,ένα παράδειγμα του πώς μπορεί κάποιος να εξαρτηθεί από ένα διαδικτυακό παιχνίδι Το τυπικό χαρακτηριστικό τέτοιων παιχνιδιών είναι οι εκτενείς, σοφιστικέ, λεπτομερείς και εξελίξιμοι εικονικοί κόσμοι στους οποίους δραστηριοποιούνται οι παίκτες. Η φύση αυτών των παιχνιδιών είναι να προσφέρουν ένα πλούσιο τρισδιάστατο εικονικό κόσμο στον οποίο θα κατοικούν χιλιάδες χαρακτήρες που ελέγχονται από τους παίκτες. Η μορφή αυτή περιλαμβάνει ένα πλήρως ανεπτυγμένο από οπτικοακουστική άποψη περιβάλλον πολλαπλών παικτών.

Σύμφωνα με σουηδική έρευνα σε παιδιά παίχτες του World of Warcraft , τα προβλήματα προκύπτουν επειδή πρέπει να αφιερώσουν τόσο πολύ χρόνο για να ανταποκριθούν στο παιχνίδι ώστε να μην υπάρχει πια περιθώριο για άλλες δραστηριότητες, κάποιες φορές ούτε καν για την διατήρηση της προσωπικής υγιεινής. Ένα «θύμα» του παιχνιδιού Ο Christoffer, που μετά από πολλές φάσεις παύσης και επιστροφής στο παιχνίδι, τελικά αποφάσισε να σταματήσει ολοκληρωτικά, είπε χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων: «Απαιτεί τρομερό χρόνο. Αυτός ήταν και ο λόγος που σταμάτησα, καθώς το παιχνίδι δεν μου άφηνε περιθώρια να ασχοληθώ με άλλα πράγματα που θέλω να κάνω. Είναι ωραίο να παίζεις, αλλά πρέπει να έχεις χρόνο και για άλλα πράγματα.»

Προβλήματα και επιπτώσεις που μπορεί να προκύψουν   Διαταραχή συμπεριφοράς Τα παιχνίδια προκαλούν την έκκριση αδρεναλίνης και αυτό το αυξημένο επίπεδο ορμονών μπορεί να δημιουργήσει μια βραχυχρόνια αλλαγή συμπεριφοράς, που υπολογίζεται στη μία ώρα. Τα συχνά διαλείμματα και η χαλάρωση πριν τον ύπνο είναι απαραίτητα μετά το παιχνίδι, γιατί αλλιώς μπορεί να διαταραχθεί ο ύπνος μας και αυτό να οδηγήσει σε περαιτέρω προβλήματα. Υπερβολική ενασχόληση Υπάρχει ο πραγματικός κίνδυνος της υπερβολικής ενασχόλησης των παικτών με ένα παιχνίδι, για ώρες καθημερινά, με αποτέλεσμα το υπόλοιπο της ζωής τους να επηρεάζεται σοβαρά. Μπορεί, για παράδειγμα, οι διαπροσωπικές επαφές στον φυσικό κόσμο να περάσουν σε δεύτερη μοίρα, να αλλάξουν οι διατροφικές συνήθειες και οι συνήθειες του ύπνου, αλλά και να παραμεληθούν δραστηριότητες όπως το σχολείο, η άθληση κ.λπ.