Ψηφιακη Αρχιτεκτονικη βολτα στον αλιμο!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Εισαγωγή στους πίνακες περιεχομένων (ΠΠ) και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την αρχή για να ξεκινήσει.
Αναδυόμενη Κατασκευή και Ολοκλήρωση Συστημάτων
Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Πως να επιτυγχάνουμε καλύτερη ποιότητα στα video μας.
Ε Φ Α Ρ Μ Ο Γ Ε Σ Ε Ν Σ Ω Μ Α Τ Ω Σ Η Σ Φ Ω Τ Ο Β Ο Λ Τ Α Ϊ Κ Ω Ν Σ Ε Κ Τ Ι Ρ Ι Α.
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Η ολοκλήρωση σε πολεοδομική και αρχιτεκτονική κλίμακα.
Παράθυρα που μπήκαν στα πρόχειρα και είναι στραβά...
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
Τάξεις 2 Κανάλι 1: Ένα διαδικτυακό κανάλι για το διάστημα
SweetHome 3D ΕΝΑΣ ΕΥΚΟΛΟΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ/ΚΤΙΡΙΩΝ.
κριτική ανάλυση παραδειγμάτων αστικού σχεδιασμού:
«ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ» Σχολή: Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Όνομα: Βασίλης Τμήμα: Δομικών Έργων
ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΧΛΩΡΙΔΑ ΣΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Τι σου κάνει το μυαλό….
«Κατασκευή της ιστοσελίδας του 52 ου ΓΕ.Λ. Αθηνών» Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Ψηφιακές Τεχνολογίες στον Αρχιτεκτονικό Σχεδιασμό ΙΙ
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
Η τέχνη και η γραφή.
Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Πολυμέσα Οι “multi-διαστάσεις’’ των multimedia. Περιγραφή Ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών.
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
ΠΕΡΙΕΛΙΞΗ ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Διδάσκοντες: Β.Καρβουντζή, Κ. Σερράος Nexus World Fukuoka Ιαπωνία Σπουδάστριες: Μητρατζά Χριστίνα, Μίχαλου Μαρία Μαργαρίτα Steven Holl.
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
Η ιστορία και η εξέλιξη της
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Ημερίδα «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση του Δικτυακού Τόπου των Εικονικών Μουσείων.
Pelion’s stones Χαρακτηριστικά Αρχοντικά της περιοχής μας
Το οικολογικό αποτύπωμα του σχολείου μας
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΣΕΩΝ. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΚΕΡΑΥΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΈΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙΚΕΡΑΥΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ: ΤΟ ΣΥΛΛΕΚΤΗΡΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
ΚΑΡΑΛΑΚΗ-ΚΥΡΙΑΖΗ 13/11/2016 ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑ: Δ΄2 ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:04/06/10 ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΚΩΝ.ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΡΑΛΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ ΚΥΡΙΑΖΗ.
Τεχνολογία Β! γυμνασίου Κατασκευή μακέτας βήμα -βήμα
ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤHΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
ΤΟΙΧΟΠΟΙΙΕΣ Κότσιαλος Ευάγγελος Φούσιας Ιωάννης.
10. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
Ομάδες στο Google.
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Η δύναμη της εικόνας Το μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Σε αυτή τη δραστηριότητα.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Ψηφιακός Κόσμος Ιωάννα Γαρδίκη
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ΑΠΕ ΚΑΒΑΛΑ 2015
Ερευνητική Εργασία (Project) Α' Λυκείου
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΧΟΙ Να μπορείτε να: (α) Ορίζετε το Ηλεκτρικό Ρεύμα
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
«Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσίασης και προβολής Προγραμμάτων Πολιτιστικών Θεμάτων» Φώτης Θυμωδέας ΠΕ-19.
«Όταν ανακυκλώνω, Δημιουργώ…»
Ο χρυσοσ αιωνασ του περικλη στο facebook
Η κοσμική σκόνη.
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Εργασία στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ψηφιακη Αρχιτεκτονικη βολτα στον αλιμο! 1ο γελ αλιμου ερευνητικη εργασια β’ λυκειου σχολικο ετοσ 2014-15 Ψηφιακη Αρχιτεκτονικη βολτα στον αλιμο! Μια από κοινού εργασία των..

Αλέξανδρος Καρακατσάνης Χάρης Γρηγοράτος Ίκαρος Αυδής Μάριος Ανδρεάδης Αλέξανδρος Καρακατσάνης Δημήτρης Μακρής

Ελένη Μάλλη Νίκος Τσεργάς Σοφία Χριστοπούλου Αρετή Μπάλου Σαμπρίνα Ριχάνη

Αγγελική Σιταροπούλου Γκέλυ Λουλούδα Αγγελική Ρικανιάδη Γωγώ Αναγνοστοπούλου Ρίτα Λεονταρίδου Ζωή Μαιοπούλου Αγγελική Σιταροπούλου

κα Μαρίνα Γρηγοροπούλου Και φυσικά… κα Μαρίνα Γρηγοροπούλου

Stage one: Φωτογραφιση Κτιριων. Πρώτη αποστολή για την ομάδα του project μας ήταν η συλλογή υλικού. Έπρεπε λοιπόν να περιπλανηθούμε στην πόλη μας , στον Άλιμο και στις γύρω περιοχές ,τραβώντας φωτογραφίες σύγχρονων κτηρίων όπως αυτά στα δεξιά. Η προσφορά του κάθε μέλους ήταν σημαντική γιατί κατορθώσαμε να μαζέψουμε μεγάλο πλήθος φωτογραφιών με αποτέλεσμα να μπορούμε να προχωρήσουμε στο…

Stage two: Δημιουργια Κλειστησ Ομαδασ στο Facebook Και έτσι και έγινε όλοι μας ανταποκριθήκαμε και μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα δημοσιεύσαμε στον τοίχο της ομάδας ψηφιακό υλικό (Φωτογραφίες , Βίντεο)

Σε αυτό το σημειο ασ θυμηθουμε τι εγινε στα μεσα τησ χρονιασ! Η συλλογή του υλικού δεν αρκεί αν δεν υπάρξει και η τυπική επεξεργασία των κτιρίων…

Ταξιαρχων 16 Παρατηρούμε στο κτίριο αυτό: Μια ιδιαίτερη δομή όσο αφορά το κεντρικό κλιμακοστάσιο του κτιρίου. Υπάρχει μια μεταλλική κατασκευή στην όψη του και διακοσμητική πέτρα στις ποδιές των παραθύρων. Είναι απλό , λιτό. Τέλος χρησιμοποιούνται διάφορα υλικά όπως πέτρα ,ξύλο, γυαλί και αλουμίνιο σε διαφορετικά σημεία του κτιρίου τονίζοντας έτσι την μοντέρνα πλευρά του.

Νικησ 34 Στο κτίριο αυτό διακρίνουμε: Τα μπαλκόνια είναι επενδεδυμένα με μια στρώση ξύλου, ο γήινος τόνος του οποίου προσφέρει ζεστασιά. Το γυαλί-τζάμι αντί για κάγκελα είναι στοιχείο της μοντέρνας αρχιτεκτονικής. Επίσης, αντί για πατζούρια υπάρχουν ρολά. Γεγονός που δίνουν μια μοντέρνα αισθητική στο οίκημα. Έχει minimal χαρακτήρα με απλές και λιτές γραμμές. Το ανθρακί χρώμα είναι αρκετά μοντέρνα και σύγχρονη επιλογή

Ρωμα 1 Στο συγκεκριμένο κτίριο παρατηρούμε ότι: Στο συγκεκριμένο κτίριο παρατηρούμε ότι: Πρόκειται για ένα κτίριο το οποίο έχει επάλληλες μετατοπίσεις της όψης του προς τα πίσω. Όπως σαφώς φαίνεται στην εικόνα μπορούμε να διακρίνουμε μια ποικιλία στο σχεδιασμό των εξωστών. Υπάρχουν μπετονένια δοκάρια στην όψη τα οποία εξέχουν.

ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ 41 Σε αυτό το κτίριο παρατηρούμε : Σε αυτό το κτίριο παρατηρούμε : Τα μπαλκόνια είναι ασύμμετρα μεταξύ τους . Τον ίδιο σχεδιασμό ακολουθούνε και τα παράθυρα. Δεν ακολουθείται το ίδιο μοτίβο σε κάθε όροφο. Η όψη έχει μια πλαστικότητα.

Stage three: «Κυνηγι θησαυρου», Δημιουργια Ψηφιακου Χαρτh «City Nomadi» . Κατά τη διάρκεια του κυνηγιού ο καθένας είχε να εντοπίσει ένα κτίριο με κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που αφορούσε τη δομή του, του οποίου μας είχε δοθεί η περιγραφή. Μπορεί να ακούγεται εύκολο αλλά δεν είναι γιατί τα κτίρια αυτά μπορεί να ήταν οπουδήποτε στην πόλη μας! (Μεγάααλη πόλη ) Όταν συγκεντρώσαμε αρκετό υλικό ξεκινήσαμε να δουλεύουμε πάνω σε μία εφαρμογή-εργαλείο που είχε αναπτυχθεί στη Φινλανδία. Χάρη σε αυτή καταφέραμε να δημιουργήσουμε μία ψηφιακή διαδρομή πάνω σε έναν χάρτη. Στο υπόβαθρο αυτό καρφιτσώσαμε τα δικά μας σημεία ενδιαφέροντος που ήταν τα κτίρια μας στην ακριβή τους διεύθυνση. Σε κάθε τέτοιο σημείο αναρτήσαμε φωτογραφικό υλικό του κτιρίου και βίντεο από τη γειτονιά.

Η ψηφιακή μας διαδρομή κοινοποιήθηκε ως παράδειγμα εκπαιδευτικής διαδρομής από το Citynomadi στη σελίδα του στο facebook.!

Για εσασ τουσ απιστουσ..

Η διαδρομή μας στο Citynomadi: Route: Αρχιτεκτονική βόλτα στην Αθήνα. Architectural promenade in Athens, Greece. Μπείτε εδώ για να ανακαλύψετε κι εσείς κτίρια που ίσως δεν είχατε προσέξει στην περιοχή σας! https://citynomadi.com/route/6aab3f9a03faa803e6f69863b591d2c1/en_GB/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%84%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%B2%CF%8C%CE%BB%CF%84%CE%B1%20%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%91%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1.%20Architectural%20promenade%20in%20Athens,%20Greece.

Στόχος του project είναι να εμπλουτιστεί με νέα κτίρια άλλων περιοχών της Αθήνας κατά τη διάρκεια επόμενων ερευνητικών εργασιών. Η βολτα μασ τελειωσε ..!