Βασίλης Μπιζάτης Θέμα Project: ταξιδεύοντας με τον τροχό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

Μηχανισμοί Ελευθέριος Αθηνοδώρου.
4 ο Συνέδριο InfoCOM Green ICT 2012 Αθήνα, 17 Μαΐου 2012 «Οι Τεχνολογίες IC και η Καθαρή Ενέργεια» Δρ Γιώργος Αγερίδης Μηχανολόγος Μηχανικός Γενικός Διευθυντής.
στάδια στην εξέλιξη της Τεχνολογίας
Η ΙστορΙα των ΜηχανΩν και η συμβολη τησ στην αναπτυξη των κοινωνιων και στην βελτιωση του επιπεδου ζωησ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Αρχή.
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΤΡΕΝΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΕΡΑΛΑ ΠΑΣΧΑΛΗ ΚΑΙ ΣΙΜΟ ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΗ.
Κεντρομόλος δύναμη Π. Κουμαράς.
Εμμανουήλ και Ιάσονας,Ε΄1
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ (ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ)
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥΣ.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Εισαγωγή Με τον βιομηχανικό τρόπο παραγωγής παράγονται προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες, ικανοποιητική ποιότητα και χαμηλό κόστος, βελτιώνοντας το βιοτικό.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΟΜΑΔΑ: ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ Α) Υδροηλεκτρική Ενέργεια Β) Πυρηνική Ενέργεια
ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες.
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
Εξάρτηση των ανθρώπων από την ενέργεια
Μηχανές αγωνιστικές Μαρία Τσαλαπάτη.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΛΙΑΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
Αντωνία Ξεπαπαδάκη Πάτρα,  Μηχανή: Κάθε διάταξη που μετατρέπει ενέργεια μιας μορφής σε ενέργεια μιας άλλης μορφής.  Απλή Μηχανή: Η περίπτωση που.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Διαστημική τεχνολογία
Μεταφορές Παπαδοπούλου Άννα.
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΠΟΥΖΙΚΑ Θ. – ΠΕ 14
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
ΣΧΟΙΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ή ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ
ΓΕΝΙΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Από τα αρχαία χρόνια οι άνθρωποι κατασκεύαζαν μηχανές για να επεξεργάζονται πληροφορίες. Άβακας (2000π.Χ, Μηχανισμός Αντικυθήρων 80μ.Χ.)Μετά.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΩΣΗΣ
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας Από τον μαθητή: Δημήτρη Βασιλόπουλο Από τον μαθητή: Δημήτρη Βασιλόπουλο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
ΥΠΟΘΕΜΑ: ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΜΑΔΑ : ΤΑ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΚΙΑ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
Συγκέντρωση υλικού και επιμέλεια: Πόπη Κανάκη Χαραλαμποπούλου
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΜΠΟΥΡΟΥΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ fdtugy
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Μηχανισμοί 25/12/2017.
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
ΦΕ13: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
Ορισμός και σημασία της τεχνολογίας
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αντωνιάδης Αλέξανδρος
Η Τεχνολογία από την αρχαία εποχή έως σήμερα
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταφορές και Επικοινωνία
Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασίλης Μπιζάτης Θέμα Project: ταξιδεύοντας με τον τροχό Καθηγήτρια: Βαρβάρα Καραπτσιά 1° Γενικό Λύκειο Αλμυρού Αλμυρός 30/11/2013

Τα πρώτα βήματα στην ανακάλυψη του τροχού στη Σουμερία O τροχός, ως γνωστόν, θεωρείται μια από τις σημαντικότερες και αρχαιότερες εφευρέσεις. Η αρχαιότερη χρήση τροχών είναι πιθανά αυτή των ομώνυμων συσκευών της αγγειοπλαστικής την 5η χιλιετία π.Χ. στη Μεσοποταμία.Ο πρώτος τροχός (και μάλιστα πέτρινος) που ανακαλύφθηκε σε αρχαιολογικές ανασκαφές είναι στην Μεσοποταμία και πιστεύεται ότι είναι πάνω από 5500 χρόνων. Η κατάκτηση του κόσμου από τον τροχό ξεκίνησε στη Σουμερία, μεταξύ Τίγρη και Ευφράτη-στο νότιο τμήμα του σημερινού Ιράκ.

Η σύνδεση του τροχού με όχημα Το επόμενο στάδιο ήταν οι τροχοί με άξονα συνδεμένοι με τα καρότσια του οχήματος που δεν έστριβαν με την στροφή αλλά μόνο οι ρόδες έκαναν αυτήν την περιστροφική κίνηση. Οι σταθεροί άξονες δημιούργησαν και πιο σταθερά καρότσια-οχήματα που έπαιρναν τις στροφές με πιο σταθερότητα και ασφάλεια. Τότε μπορούμε να πούμε ότι ο τροχός είχε ολοκληρωθεί σαν εφεύρεση και τα υπόλοιπα ήταν πλέον ιστορία.

Η εφεύρεση του ποδηλάτου χάρη στην αναβάθμιση του τροχού Στην Ευρώπη, χιλιάδες χρόνια αργότερα, η σημασία του τροχού αναβαθμίστηκε, χάρη στην εκβιομηχάνιση και την εξέλιξη της γνώσης γύρω από τις κατασκευές. Το 1816, ο Γερμανός βαρόνος Karl von Drais εφηύρε έναν πρόδρομο του ποδηλάτου. Αργότερα εμφανίστηκε το ποδήλατο με πετάλια. Το δημοφιλές αυτό μέσο μεταφοράς έδωσε το κίνητρο για να κατασκευαστούν τροχοί από καουτσούκ, σαμπρέλες, οι ταχύτητες και πολλά άλλα αξεσουάρ, τα οποία μεταφέρθηκαν αργότερα στα πρώτα αυτοκίνητα.

«Ταξιδεύοντας με τον τροχό» ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑ:Που πότε και γιατί εμφανίστηκαν οι πρώτες μεταφορές; ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ: Ηλία Μυλωνά ΠΟΛΗ: Αλμυρός Μαγνησίας ΕΤΟΣ:Nοέμβριος 2013

Για ποιο λόγο αναζητήσαμε να βρούμε διάφορα μέσα μεταφορών; Αρχικά ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας για αναζήτηση τροφής ,από περιέργια να γνωρίσει το περιβάλλον του ,ή ακόμα και για την προστασία του από διάφορους φυσικούς κινδύνους. Κύριος λόγος που αναζήτησε διάφορα μέσα μεταφοράς ήταν η προσπάθεια του να διευκολύνει τις συνθήκες ζωής του και να αναβαθμίσει το βιοτικό του επίπεδο. Καθώς λοιπόν οι αντοχές του πρωτόγονου ανθρώπου εξαντλούνταν και η επιθυμία του για να ευκολύνει τη ζωή του συνεχώς μεγάλωνε, δημιούργησε και χρησιμοποίησε διάφορα μέσα ( όπως ο τροχός )

Οι επιστήμες σύμμαχος των μεταφορών Ο παλαιότερος διεθνής όρος transportation έχει σήμερα αντικατασταθεί με τον βραχύτερο όρο transport,με τον οποίο χρησιμοποιούν και οι κοινωνιολόγοι με την ευρύτερη σημασία της μεταφοράς ανθρώπων και αγαθών γενικά στο χώρο με επικεντρωμένο το ενδιαφέρον στα μέσα πολλαπλής φοράς καθώς και στα προσωπικά μέσα μετακίνησης, θεωρούμενα ως βασικοί δημιουργοί του συστήματος διακίνησης αγαθών μέσα στις κοινότητες, τις κοινωνίες και μεταξύ αυτών. Πάρα ταύτα ενώ όλες οι κοινωνικές επιστήμες έχουν δείξει κάποιο ενδιαφέρον για αυτές, μόνο η Οικονομική επιστήμη έχει παρουσιαστεί αξιόλογο έργο σε εργασίες έρευνας και μελέτης σε σημείο που η έννοια μεταφορές να έχει επεκταθεί σήμερα σ’ ένα ευρύ ανεπτυγμένο τεχνικό τομέα έρευνας στο σημείο που να χαρακτηρίζονται δικαιολογημένα από το εύρος αυτών «Βιομηχανία μεταφορών». Ωστόσο οι πολιτικοί επιστήμονες εκλαμβάνουν τις μεταφορές ως οδηγό μελέτης και για τους μελετητές της διακυβέρνησης μπορεί να προιωνίσει ακόμα και μεταβολές στην εσωτερική και διεθνή πολιτική σκηνή.

Πως πραγματοποιούνταν οι μεταφορές και ποια η εξέλιξή τους? Στην πρώτη ανθρώπινη κοινωνία, το βάρος των μεταφορών έπεφτε συνήθως στη γυναίκα, που μετέφερε το μωρό της και τα πρωτόγονα εργαλεία της οικογένειας κατά τις μετακινήσεις της. Εκτός αυτού γενικά ο πρωτόγονος άνθρωπος χρησιμοποιούσε τη δοκό επί των ώμων ενός ή δύο ατόμων για τη μεταφορά φορτίων. Επειδή όμως υπήρχε μεγάλη δυσκολία για την μεταφορά μεγάλων αντικειμένων βρήκε τρόπο να τα μετακινεί εύκολα του πάνω σε ξύλινους κυλίνδρους. Με το πέρασμα των χρόνων ο άνθρωπος πλέον για να πραγματοποιήσει μια δύσκολη μεταφορά κάνει χρήση των ζώων που χρησιμοποιούνται ως μέσα μεταφοράς από τους αρχαίους χρόνους μέχρι και σήμερα. Τέλος ιδιαίτερα σημαντική ήταν η εφεύρεση του τροχού που αποτέλεσε σταθμό για τη δημιουργία ατμομηχανών και στη συνέχεια αυτοκινήτων.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ! Συμπέρασμα Συμπερασματικά μέσα από την εργασία που δούλεψα και ολοκλήρωσα, άντλησα πολλές πληροφορίες που θα μου φανούν χρήσιμες για την καθημερινή ζωή μου και ελπίζω να ενημέρωσα αξιόλογα το κοινωνικό σύνολο που και αυτός ήταν και ο βασικός στόχος μου. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!

Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ Μαθητής: Γιάννης Παπαδόπουλος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καραψιά Βαρβάρα Γενικό Λύκειο Αλμυρού Αλμυρός, 2013-2014

Εφαρμογές του τροχού σήμερα · Σε εφαρμογές μεταφοράς ο τροχός επιτρέπει την εκμηδένιση των τριβών διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση αντικειμένων μεγάλου βάρους. Ακριβέστερα , επιτρέπει τη μετατροπή των τριβών ολίσθησης σε τριβές κύλισης οι οποίες είναι πολύ μικρότερες. · Ένα ζευγάρι τροχών διαφορετικής διαμέτρου σε διάφορες μηχανικές εφαρμογές και μηχανήματα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μειωτήρας ροπής. Γνωστό παράδειγμα είναι η μετάδοση κίνησης ή και ισχύος μέσω ιμάντα. Επίσης γνωστό παράδειγμα είναι ο οδοντωτός τροχός(γρανάζι) · Στην παραγωγή λοιπόν και στη βιομηχανία χρησιμοποιούνται τροχοί και τροχαλίες

Εφαρμογές του τροχού σήμερα · Η μεγαλύτερη εφεύρεση του τροχού στον 21 αιώνα είναι το αυτοκίνητο. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον πλανήτη έχουν το δικό τους αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα και μετακινούνται. Το αυτοκίνητο όμως σπαταλάει ενέργεια, προκαλεί ατμοσφαιρική ρύπανση, ενοχλεί τους ανθρώπους με το θόρυβο . Για όλους τους παραπάνω λόγους υβριδικά ή ηλιακά αυτοκίνητα αρχίζουν να κυκλοφορούν όλο και περισσότερα και γίνονται όλο και φθηνότερα στις ημέρες μας. · Τα μέσα μαζικής μεταφοράς μας βοηθούν στη σύγχρονη ζωή ώστε αποτελεσματικά να γίνονται το εμπόριο , οι μεταφορές οι εναέριες μετακινήσεις κ.ά. · Αν αναφερθούμε στον οδοντωτό τροχό( γρανάζι) θα δούμε παντού τέτοιους τροχούς, από υπολογιστές ως τα ρολόγια μας και όλες τις μηχανές. · Εφαρμογή του τροχού στις ανεμογεννήτριες. · Στην ψυχαγωγία του σύγχρονου ανθρώπου Τροχός Λούνα –παρκ (ρόδα) Ρουλέτα

Τροχός και ανεμογεννήτριες Η σημερινή παγκόσμια κατανάλωση ενέργειας ανέρχεται σε 10 δις τόνους ισοδύναμου πετρελαίου με κυρίαρχες πηγές τα ορυκτά καύσιμα τα οποία καλύπτουν περισσότερο από το 80% της παγκόσμιας ενεργειακής κατανάλωσης. Όπως γίνεται αντιληπτό, η εξοικονόμηση ενέργειας αποτελεί επιτακτική ανάγκη στις μέρες μας Χάρη στην εξέλιξη της τεχνολογίας έχουμε την δυνατότητα να εκμεταλλευόμαστε τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας με την βοήθεια τεχνολογικών επιτευγμάτων (πχ. Τροχός) . Η χρήση ανεμογεννητριών έχει φέρει πολλά θετικά αποτελέσματα στην εξοικονόμηση ενέργειας.

Γρανάζια και αυτοκίνητο Στη μηχανή του αυτοκινήτου αφθονούν τα γρανάζια Γρανάζι αλλαγής ταχυτήτων Γρανάζι διαφορικού Γρανάζι κινητήριο Γρανάζι πρωτεύοντα άξονα Γρανάζι μίζας

Τροχαλίες Χρησιμεύει για την έλξη ή την ανύψωση βαρών Οι τροχαλίες χρησιμοποιήθηκαν αρχικά στην κατασκευή διάφορων μηχανισμών και μηχανημάτων , γερανών κυρίως. Επίσης τους συναντάμε στους μηχανισμούς των ανελκυστήρων και σε διάφορα μηχανήματα των γυμναστηρίων. Επιπλέον σε ιστιοφόρα πλοία για τον χειρισμό των πανιών τους , στον εξοπλισμό των ορειβατών και των σπηλαιολόγων , για να ανεβάζουμε και να κατεβάζουμε την σημαία από τον ιστό της , στους μηχανισμούς κουρτινών τύπου ρόλερ ..