Κινηματογραφοσ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ-ΚΙΝΗΜΑΤΑ-ΝΕΟΙ Ομάδα 2η: Ιπτάμενοι Κουρσάροι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Λεξεις και πλανα ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΔΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΣΑΜΑΡΑ
Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου Ιανουαρίου 2012) Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός κινηματογράφου. Έχει τιμηθεί με.
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Σήμερα.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Λαογραφία: Σύγχρονες όψεις
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
Η λεξη Οικονομια , ετυμολογικα , σημαινει ο «νομος » του «οικου» , ειναι δηλαδη το συνολο των μετρων που παιρνει μια Πολιτεια , για να βαλει ορους στην.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 1 – Προ Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Η περιληψη.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΣΕΑ-ΤΠΕ Κ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Πανηγυράκη Χρυσούλα Β3. ► Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια μηλιά και αγαπούσε πολύ ένα αγοράκι, το οποίο κάθε μέρα πήγαινε και την «φρόντιζε» και την «συντρόφευε».
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
PowerPoint. Σκοπός  Δημιουργία Ταινίας Κινούμενων Σχεδίων στο Power Point.  Εικόνες  Διάλογοι  Κινήσεις.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Πόσο πιστή στη πραγματικότητα είναι η εικόνα του κόσμου που προβάλλει ο κινηματογράφος ; Τουντακόβ Βλαδίμηρος Τμήμα Α 3 Σχολικό Έτος :
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
DYNAMIC IDENTITY Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έγγραφο αυτό αντικατοπτρίζει τις απόψεις μόνο του συγγραφέα,
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
Αφήγηση αφήγηση.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΟΛΟΓΩΝ Θεσσαλονίκη Μάιος, 2015
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
Βιολογία Γυμνασίου.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Ναύπλιο
Μία ταινία του Κώστα Γαβρά
Μουσικό Σχολείο Πατρών
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
DISNEY'S.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Τεχνικές κινηματογράφου
Γιατί και πως μελετούμε την Ιστορία;
ΑΦΗΓΗΣΗ Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός και Νέες Τεχνολογίες Ι Ομάδα Story 3 Υπ. Καθ.
Στάδια υλοποίησης μίας ταινίας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 3η Συνάντηση Οκτώβριος 2013
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κινηματογραφοσ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ-ΚΙΝΗΜΑΤΑ-ΝΕΟΙ Ομάδα 2η: Ιπτάμενοι Κουρσάροι Κωνσταντίνου Ηλίας Κωνσταντίνου Κώστας Χατζηγεωργίου Αλεξάνδρα

πΩσ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ Πίσω από μια κινηματογραφική αφήγηση, δηλαδή μια ταινία που βλέπουμε στην σκοτεινή αίθουσα, υπάρχει μια μακροχρόνια παραγωγική διαδικασία αλλά και μια πλειάδα ανθρώπων που δουλεύουν μαζί ώστε να υλοποιηθεί η συγκεκριμένη ταινία. Η παραγωγή μιας ταινίας γίνεται σε 3 στάδια: προπαραγωγή γύρισμα τεχνική επεξεργασία

ΠΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ Το πρωταρχικό υλικό μιας αφηγηματικής ταινίας παραμένει μια ιστορία προφορική ή γραπτή.Πώς λοιπόν θα περασουμε από τον λόγο στην εικόνα; Με τη βοήθεια του παραγωγού, του σεναριογράφου, του σκηνοθέτη ,του σκηνογράφου, του ενδυματολόγου, του διευθυντή φωτογραφίας, του ηχολήπτη,του κασκαντέρ, διάφορων άλλων,αλλά προπάντων του ηθοποιού που είναι η ψυχή και η καρδιά του κινηματογραφικού έργου.

Παραγωγος Την αρχική απόφαση για το ποια ταινία θα γυριστεί την παίρνει ο παραγωγός της ταινίας. Αυτός είναι ο συντελεστής που αναλαμβάνει το οικονομικό ρίσκο και στον οποίον ανήκουν τα δικαιώματα της κινηματογραφικής παραγωγής. Αυτός επιλέγει κάποιο ήδη υπάρχον έργο, λογοτεχνικό, θεατρικό ή παραγγέλλει ένα σενάριο σε έναν σεναριογράφο με βάση κάποια ιδέα που έχει ή βάσει κάποια πρόταση που είχε δεχτεί.

Σεναριογραφος Ο σεναριογράφος είναι ο συγγραφέας της ιστορίας. Τα πάντα περιγράφονται λεπτομερώς στο σενάριο της ταινίας. Το σενάριο περιγράφει με λέξεις τη δράση και τους διαλόγους της ιστορίας.

Σκηνοθετης Ο σκηνοθέτης παίρνει το σενάριο και το μετατρέπει σε γραπτή αποτύπωση των γυρισμάτων. Παίρνει κάθε σκηνή του έργου και την τεμαχίζει σε πλάνα. Σε όλα τα στάδια συνεργάζεται με τους υπόλοιπους συντελεστές. Αυτό βέβαια που κάνει μόνος του είναι η διεύθυνση των ηθοποιών και η κινηματογράφηση όπως θα δούμε στην οθόνη.

σκηνογραφοσ Ο σκηνογράφος είναι υπεύθυνος για το σκηνικό που ορίζει τον χώρο όπου εκτυλίσσεται η ιστορία της ταινίας. Ο σκηνογράφος μπορεί να επέμβει και σε έναν αληθινό ανοιχτό χώρο τροποποιώντας τα χρώματα και την μορφή των πραγματικών κτιρίων, αφαιρώντας ή προσθέτοντας στοιχεία. σκηνικό απο την ταινία του Θ.Αγγελόπουλου ‘το λιβαδι που δακρυζει

ενδυματολογοσ Ο ενδυματολόγος θα σχεδιάσει τα σωστά κουστούμια για κάθε τόπο και για κάθε εποχή που δείχνει η ταινία.Κάθε ρούχο πρέπει να εκφράζει την ιδιοσυγκρασία του ήρωα που το φοράει και δίνει στοιχεία για τον χαρακτήρα του.

Διευθυντης φωτογραφιας Ο διευθυντής φωτογραφίας με τους βοηθούς του (κάμεραμαν,φωτιστές,ηλεκτρολογους,μεκενίστες) φροντίζει για τη φωτογραφική επιμέλεια της εικόνας.Κινηματογραφεί αυτό ακριβώς που θα δει ο θεατής.Η σύνθεση του κάθε πλάνου εξαρτάται αποκλειστικά απο τη δουλειά του.

χορογραφοσ Σε περίπτωση μιούζικαλ ο χορογράφος αναλαμβάνει να δημιουργήσει τις χορογραφίες και να τις διδάξει τους ηθοποιούς.

ηχοληπτης Ο ηχολήπτης, ο οποίος με τους βοηθούς του (μπουμαν-που κρατανε τα μικρόφωνα πάνω σε κοντάρια πάνω από τα κεφάλια ων ηθοποιών) φροντίζει για την ποιότητα του ήχο. Η δουλειά του ηχολήπτη δεν περιρίζεται μόνο στην καταγραφή διαλόγων αλλά και στην εύρεση φυσικών ήχων(π.χ. Θρόισμα φύλλων,ροής νερού κλπ)

Μακιγιεζ Η μακιγιέζ φροντίζει για την εμφάνιση των ηθοποιών. Μερικές φορές χρειάζεται να επέμβει με τέτοιον τρόπο, ώστε να μεταμορφώνει ένα πρόσωπο.

κασκαντερ Σημαντικός επίσης συντελεστής στη δημιουργία μιας ταινίας είναι και ο κασκαντέρ, ο οποίος αντικαθιστά τον ηθοποιό στις επικίνδυνες σκηνές.

Διαφοροι αλλοι συντελεστεσ Αλλοι βασικοί συντελεστές είναι: οι υπεύθυνοι για τα ειδικά εφέ, οι κομπάρσοι, το σκριπτγκερλ, η κομμώτρια, η μοδίστρα, κατασκευαστές, μαραγκοί.

Ηθοποιοι Οι ηθοποιοί είναι η ψυχή,η ζωντανή πρώτη ύλη της ταινίας.Ο ηθοποιός πρέπει να ταυτιστεί με τον ήρωα που αντιπροσωπεύει και πρέπει να παρασύρει τον θεατή και να τον βάλει στη δική του θέση.Το επάγγελμα του ηθοποιού είναι ηθικά και σωματικά δύσκολο αλλά ταυτόχρονα ‘ηθοποιός σημαίνει φως’και χωρίς αυτόν η ταινία δεν μπορεί να λάμψει στη σκοτεινή αίθουσα.

Κινηματα Ο Πρώιμος κινηματογράφος (1893 -1903) Το κλασσικό Hollywood πριν τον ήχο (1908 - 1927) Το κλασσικό Hollywood μετά τον ήχο (1927- 1941) Το νέο Hollywood και ο ανεξάρτητος κιν/φος (1965 κεξ) Ο Γερμανικός εξπρεσιονισμός (1919 – 1926) Ο Γαλλικός ιμπρεσιονισμός (1918 -1929) Ο Γαλλικός υπερρεαλισμός (1924 – 1929) To Σοβιετικό Μοντάζ (1924 – 1930) Ο Ιταλικός νεορεαλισμός (1942 -1951) Η Γαλλική nouvelle vague (1959 – 1964)

Ερωτηματολογια Για να διευρύνουμε τις γνώσεις μας ως προς τις συνήθειες των νέων όσον αφορά τον κινηματογράφο διεξήγαμε μία έρευνα με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου στην α,β γυμνασίου και στην α,β λυκείου.

1.Φυλο

2.ηλικιεσ

3.Ποσο συχνα το μηνα πηγαινεισ κιν/φο;

4.Επιλεγεισ να παρακολουθεισ ταινιες:

5.Ποιο ειδοσ ταινιων προτιμασ:

6.Ειναι ο κιν/φοσ η 1η σου επιλογη για να περασεισ καλα τον ελευθερο χρονο σου;

7.Θα πηγαινεσ πιο συχνα στον κινηματογραφο αν το εισιτηριο ηταν φθηνοτερο;

8.Επιλεγεις ταινιες

9.Επιλεγεισ ταινιεσ που προτεινουν οι κριτικοι κιν/φου;

10.Επιλεγεισ ταινιεσ που εχουν βραβευτει σε φεστιβαλ;

11.Επιλεγεισ ταινιεσ με αγαπημενουσ σου ηθοποιουσ;

12.Επιλεγεις να δεισ κιν/φο σε αιθουσεσ:

13.Ποια επαγγελματα γνωριζεισ αποτονκιν/φο; Σκηνοθέτης Ηθοποιός Σεναριογράφος Καμεραμαν Κασκαντέρ Παραγωγός Ενδυματολόγος Κομπάρσος Χορογράφος Μακιγιέζ Οπερατέρ Ηχολήπτης Καλλιτέχνης Μπούμαν Tεχνικός

14.Νομιζεισ οτι ο κιν/φοσ επηρεαζει την καθημερινη σου ζωη;

15.Ποιο ειναι το ονομα του αγαπημενου σου ηθοποιου;

16.Ποια ταινια θεωρεισ πιο επιτυχημενη για φετοσ;

17.Με ποια επαγγελματα που αφορουν τον κιν/φο θα ηθελεσ να ασχοληθεισ ερασιτεχνικα;

Συμπερασματα Ο κινηματογρράφος δεν είναι η πρώτη επιλογή των νέων για να περάσουν καλά τον ελεύθερο χρόνο τους και αυτό γιατί, όπως διαπιστώσαμε, τους έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση που έχει αυξήσει ίσως τις τιμές των εισιτηρίων. Ίσως οι νέοι δεν ενδιαφέρονται τόσο για την ποιότητα και γι’αυτό δεν επιλέγουν να παρακολουθήσουν ταινίες που έχουν βραβευτεί σε φεστιβάλ ούτε τις έχουν προτείνει κριτικοί, αλλά βέβαια προτιμούν εκείνες με τους αγαπημένους τους ηθοποιούς. Μας εντυπωσίασε το γεγονός ότι πολλοί μαθητές σκέφτονται να ασχοληθούν με τον κινηματογράφο, παρά το γεγονός ότι στις μέρες μας καί ο κλάδος αυτός περνάει κρίση και δεν αποκαθίστανται επαγγελματικά εύκολα αυτοί που τον επιλέγουν. Τέλος, εντυπωσιαστήκαμε από το γεγονός ότι οι νέοι επηρεάζονται από τον κινηματογράφο στην καθημερινή τους ζωή, έστω και λίγο, και αυτό ίσως πολλές φορές εξηγεί και την εγκληματικότητα που παρατηρείται,ιδιαίτερα στις νεανικές ομάδες, τα τελευταία χρόνια.

Σας ευχαριστούμε πολύ!