Μάζα. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων ΠειραματισμόςΠειραματισμός 500 g 1.000 g 200 g 100 g Ζάχαρη, ρύζι, γιαούρτι, πατατάκια, σοκολάτα, βαμβάκι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φυσικά - Ερευνώ και Ανακαλύπτω Φως
Advertisements

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου)
Αναψυκτικά Απορ/κα Πιάτων Απορ/κα πλυντηρίου Απορ/κα χεριού
Παρουσίαση Eκπαιδευτικού Yλικού: Αγωγή Υγείας - Κυκλοφοριακή Αγωγή - Ατυχήματα του Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνη καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Μεσογειακή Διατροφή Μαρίνα Πόγκα Διαιτολόγος Διατροφολόγος
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ Εισαγωγή στη Δομή της Ύλης που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα τις έννοιες των μαθημάτων που ακολουθούν. Δεν υπάρχει αντίστοιχο μάθημα.
ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
Τα θηλαστικά.
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
ΜΕΙΓΜΑΤΑ.
ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ με άγνωστο τον μειωτέο.
Μικρή και μεγάλη κυκλοφορία
Μέθοδοι επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία των μαθηματικών
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Πανεπιστήμιο Αθηνών.
1.3 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ & ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ. Βασίλειος Δημόπουλος,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ -
2.2.1– Μείγματα.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός,
ΜΕΞΙΚΟ ΜΑΡΘΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑΤΟΥ.
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΔιατροφικεΣ συνηθειεσ
Φως και χρώματα (α).
Πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Δέσποινα Ιμβριώτη,
Η αρχή της ζωής.
ΤΑ ΖΩΑ.
Διάθλαση του φωτός. Διάθλαση του φωτός Έναυσμα Ενδιαφέροντος.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
Αναπνοή και υγεία.
Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Συνιστώμενες Διατροφικές Οδηγίες για τη διατήρηση υγιούς σωματικού βάρους Μπίλιου Διαμάντω Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Εξειδικευμένη στις Διατροφικές.
Επίδραση του ανθρώπου στα οικοσυστήματα
Όλα για την υγεία μου Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Ο οργανισμός για να λειτουργήσει καλά, χρειάζεται ενέργεια. Για τον.
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ. Όγκος Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Αλληλεπίδραση σωμάτων O 3ος νόμος του Newton
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Στερεού Σώματος
Τα οξέα και οι βάσεις στην καθημερινή ζωή μας
Πώς βλέπουμε.
ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. Πως γίνεται η συντήρηση: Τα 5 βασικά στάδια H συντήρηση έχει ως απώτερο στόχο να κάνει το άτομο να τρώει σε όλη την υπόλοιπη.
Εξελίσσοντας τις έννοιες των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων ο πολλαπλασιασμός και η διαίρεση.
ΑΠΟ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΑΓΗΤΑΚΙ; Κουτσομήτρου Θεοδώρα 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας 2014.
Διατροφή και Υγεία Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου) Δημοτικό Σχολείο Πολιχνίτου - Κέντρο Υγείας Πολιχνίτου - Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων.
ΔΙΑΛΕΞΗ 11η Ποσοτική έρευνα υγείας
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
φύλλο εργασίας 3 μετρήσεις μαζών τα διαγράμματα
Μάζα.
Εργαστήριο Παιδαγωγικές Εφαρμογές και ΤΠΕ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
HIT THE ROAD ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ Μαρία Διακάτου Σταυρούλα Καπάνταη
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΦΕ2: ΜΑΖΑ 1. Παρατηρούμε και σχολιάζουμε την εικόνα.
ΦΕ1: ΟΓΚΟΣ Για να προσδιορίσουμε τον όγκο ενός υγρού ή ενός στερεού με ακανόνιστο σχήμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ογκομετρικό δοχείο. Ο όγκος του.
Μείγματα.
«Μαθαίνοντας… έρχεται η … σωστή όρεξη»
Η αρχή της ζωής.
Η μάζα ενός φορτηγού μετριέται σε τόνους
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάζα

Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων

ΠειραματισμόςΠειραματισμός 500 g g 200 g 100 g Ζάχαρη, ρύζι, γιαούρτι, πατατάκια, σοκολάτα, βαμβάκι

ΠειραματισμόςΠειραματισμός

ΠειραματισμόςΠειραματισμός Βάζω στη μια μεριά το ρύζι και στην άλλη το γιαούρτι, τη σοκολάτα, τα πατατάκια και το βαμβάκι. Βάζω στη μια μεριά το γιαούρτι και στη άλλη τη σοκολάτα και το βαμβάκι. Βάζω στη μια μεριά τη ζάχαρη και στην άλλη όλα τα υπόλοιπα.

Εξαγωγή συμπεράσματος  Η μάζα είναι μια χαρακτηριστική ιδιότητα των σωμάτων.  Μετράμε τη μάζα ενός σώματος χρησιμοποιώντας το ζυγό σύγκρισης.  Οι μάζες που μετράμε είναι ίσες όταν ο ζυγός ισορροπεί.

Εμπέδωση - Γενίκευση Οι μάζες είναι ίσες.Το ψυγείοΗ τηλεόραση Στη μια μεριά του ζυγού θα τοποθετήσω τις φακές, το ρύζι και τον καφέ και στην άλλη τη ζάχαρη, τη μαρμελάδα και το βαμβάκι.