Μία από τις βασικότερες διαστάσεις του σχολείου ως χώρου κοινωνικοποίησης και κοινότητας, αποτελεί η ουσιαστική σύνδεση των μαθητών με αυτό. Σκοπός του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
Advertisements

ΠΑΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Οι μαθητές μαθαίνουν μέσα από συνταγές…
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
Ο έφηβος και το σχολικό περιβάλλον Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Υπέυθυνες Προγράμματος: Σπυροπούλου Ελένη Παπαδοπούλου Κρυστάλλω.
Αναπαράσταση αρχαίας Αθήνας
Διασύνδεση των σχολικών μονάδων με τις τοπικές κοινωνίες.
Τα κοινωνικά αίτια του φαινόμενου της ενδοσχολικής βίας Γυμνάσιο Νεάπολης Κινηματογράφος Δρήρος Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012.
Κακκαλής Ιωάννης Κοιλάκου Σταυρούλα Κρητικίδης Μάνος Λιοκάτης Χρήστος
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Τοπική Ιστορία Δράμα, 12/1/2011
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η πόλις των Αθηνών στον 5ο αι. π.Χ.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (β)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
50 ΧΡΟΝΙΑ ΜΓΣ ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
Είναι η παιδεία πεταμένα λεφτά;. ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΑΥΞΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ; ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ,
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Dr
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
15 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Μαθαίνω για το ΕΣΠΑ Από τις μαθήτριες της Γ΄τάξης Σκριάπα Γεωργία Τσιακλάγκανου Ελένη.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Ρωμαϊκά μνημεία στην Θεσσαλονίκη
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Γεωργάκη Άννα-Μαρία Φίλιου Δήμητρα Χαλός Αλέξανδρος Χαντρόι Βησσαρίων.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.)
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Εργαστηριακή εργασία φοιτητών ΠΤΝ (μέρος εργασίας)
Το Σχολείο της Σχεσιοδυναμικής Παιδαγωγικής Η Σχ. Π. είναι η παιδαγωγική που ασχολείται με τη μελέτη και εμφάνιση των φαινομένων της διαπροσωπικής δυναμικής.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
Ο Εαυτός: αυτό το πράγμα που δημιουργεί
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
 . Αρχές, ιδέες, πρωτοβουλίες, δράσεις της σχολικής κοινότητας του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.
Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς.
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Πόρτα Ανοιχτή Κοινωνικοποίηση και ένταξη Παιδιών με Αναπηρία –
« Νοιάζομαι και Δρω » Ιούνιος 2017
Ξεναγηση στην αρχαια ελλαδα
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Η Αστυνομικός της γειτονιάς κάνει παρουσιάσεις για την Οδική Ασφάλεια στο σχολείο μας 10 Μαρτίου 2016.
ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός Σχεδιασμός Μάθημα 1ο - Εισαγωγή
Περιβαλλοντική Ομάδα «Το Δάσος»
Γερολυμάτου Σταυρούλα ΑΜ: ΣΧΨ
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΝΙΚΟΛΑΣ. ΔΙΑΣ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΔΙΟΝΥΣΗΣ-ΦΕΝΙΑ. ΔΙΑΣ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΣΤΕΛΛΑ-ΑΝΔΡΕΑΣ. ΔΙΑΣ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΝΙΚΟΛΑΣ-ΝΕΦΕΛΗ. ΔΙΑΣ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΔΗΜΗΤΡΗΣ- ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μία από τις βασικότερες διαστάσεις του σχολείου ως χώρου κοινωνικοποίησης και κοινότητας, αποτελεί η ουσιαστική σύνδεση των μαθητών με αυτό. Σκοπός του θέματος, λοιπόν, είναι η δημιουργία στα παιδιά της αίσθησης του «ανήκειν» στη σχολική κοινότητα. Αυτό είναι καθοριστικό για το μέλλον τους ως ισορροπημένα άτομα και ενεργά μέλη της κοινωνίας στην οποία ανήκουν.

Συνεπώς οι μαθητές μας κινήθηκαν ερευνώντας μέσα στα πλαίσια της συνεργασίας μεταξύ τους Την ιστορία της περιοχής τους από τα αρχαία χρόνια Την τοπική ιστορία της γειτονιάς τους με τις διάφορες δραστηριότητες της Την περιγραφή της σχολικής τους κοινότητας όπου δραστηριοποιούνται

ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ

Αρχαία Αγορά

Ποικίλη στοά

Βασίλειος στοά

Στοά Διός Ελευθερίου

Ναός του Ηφαίστου

Βουλευτήριο

Θόλος

Νομισματοκοπείο

Περίβολος δικαστηρίου

Πετράλωνα

Πετράλωνα - αλληλεγγύη

Πετράλωνα – αθλητισμός

Το σχολείο μας – 12 ο Γυμνάσιο Αθηνών