«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Συνεργαζόμενα μαθήματα: Γαλλικά – Τ.Π.Ε.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Osez en Français – Τολμήστε στα Γαλλικά Με άξονα τον κύριο στόχο του γλωσσικού μαθήματος που είναι η επικοινωνία και ο διαπολιτισμικός διάλογος και με.
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
COMENIUS ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
EΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Οι ΤΠΕ ως μέσο έκφρασης και ψηφιακής κοινωνικότητας.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
24 βήματα – 24 pas Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου
Τίτλος Δραστηριότητας
ETWINNING ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Μαίρη Φουρνάρη 1 ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής Blog:
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΑΝΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦYΛΛΟΥ ΣΧ.ΣYΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ05 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΄΄COMENIUS΄΄: ΒΟΗΘΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Στην καρδιά της Ευρώπης
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Γυμνάσιο Νέου Ολβίου Ξάνθης
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
1o EΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Erasmus + European Union Needs U
ERASMUS+ ERASMUS + Cooperation and Innovation for good practices (ΚΑ2)
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
« Νοιάζομαι και Δρω » Ιούνιος 2017
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού Εκφοβισμού» ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΑΛΑΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΕ19 ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΕ06 ΣΤΟ 5 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ

Comenius – Regio Το Comenius Regio είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα το οποίο επιτρέπει: Τη συνεργασία μεταξύ σχολικών-εκπαιδευτικών μονάδων διαφορετικών χωρών. Τη συνεργασία μεταξύ σχολικών-εκπαιδευτικών μονάδων διαφορετικών χωρών. Ανταλλαγές εκπαιδευτικών ανάμεσα στις μονάδες αυτές με σκοπό την επιμόρφωση, την παρακολούθηση σεμιναρίων και τη γνωριμία με τις διάφορες χώρες. Ανταλλαγές εκπαιδευτικών ανάμεσα στις μονάδες αυτές με σκοπό την επιμόρφωση, την παρακολούθηση σεμιναρίων και τη γνωριμία με τις διάφορες χώρες. Σκοποί: Η ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης της εκπαίδευσης, η προαγωγή της εκμάθησης γλωσσών και η διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση.

Comenius – Regio II Το 5 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής συμμετείχε ενεργά στο πρόγραμμα με σειρά δραστηριοτήτων που είχαν θέμα τον σχολικό εκφοβισμό (Bullying): Μαθητές-πολλαπλασιαστές του σχεδίου. Μαθητές-πολλαπλασιαστές του σχεδίου. Δημιουργία λογοτεχνικού κειμένου, σχετικού με το θέμα. Δημιουργία λογοτεχνικού κειμένου, σχετικού με το θέμα. Συγγραφή εργασίας για το Bullying και μετάφρασή της στα Αγγλικά. Συγγραφή εργασίας για το Bullying και μετάφρασή της στα Αγγλικά. Δημιουργία κόμικς, σκίτσων και σχεδίων για τον σχολικό εκφοβισμό. Δημιουργία κόμικς, σκίτσων και σχεδίων για τον σχολικό εκφοβισμό.

E-Twinning Το eTwinning είναι μια Ευρωπαϊκή δράση στην οποία συμμετέχουν σχολεία από διαφορετικές χώρες. Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να: Συνεργάζονται κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Συνεργάζονται κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Αποκομίζουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Αποκομίζουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί δημιουργούν και μαθαίνουν μαζί, μοιράζονται τις απόψεις τους και δημιουργούν καινούργιες φιλίες. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί δημιουργούν και μαθαίνουν μαζί, μοιράζονται τις απόψεις τους και δημιουργούν καινούργιες φιλίες.

E-Twinning ΙΙ Το 5 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής, κατά τη σχολική χρονιά συμμετέχει σε ένα πρόγραμμα eTwinning με τίτλο: “European Language Ties Us (ELT-U)” Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη δημιουργία πρωτότυπων γλωσσικών δραστηριοτήτων με χρήση ομαδοσυνεργατικών εργαλείων του WEB 2.0 Συμμετέχουν σχολεία από: Ελλάδα, Τουρκία, Σλοβακία, Πολωνία και Γαλλία. Από το σχολείο μας συμμετέχουν: Ο κ. Παναγιώτης Γεωργάλας ΠΕ19 και η κ. Δήμητρα Βασιλάκου ΠΕ06

E-Twinning III Στα πλαίσια του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν ποικίλες δραστηριότητες: Online συναντήσεις τάξεων μέσω SKYPE Online συναντήσεις τάξεων μέσω SKYPE Δημιουργία Video-Παρουσίασης των σχολείων Δημιουργία Video-Παρουσίασης των σχολείων Δημιουργία διαλόγων στα Αγγλικά και μετατροπή τους σε podcasts Δημιουργία διαλόγων στα Αγγλικά και μετατροπή τους σε podcasts Δημιουργία Comics στα Αγγλικά Δημιουργία Comics στα Αγγλικά Ανταλλαγή καρτών για τα Χριστούγεννα/Νέο Έτος Ανταλλαγή καρτών για τα Χριστούγεννα/Νέο Έτος Δημιουργία Online Posters Δημιουργία Online Posters Webinars επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε νέα λογισμικά Webinars επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε νέα λογισμικά Ομάδα ELT-U στο Facebook Ομάδα ELT-U στο Facebook Όλες οι εργασίες ανέβηκαν στο Twinspace Όλες οι εργασίες ανέβηκαν στο Twinspace

Η Σύζευξη + = Η Σύζευξη + = Λόγω της συχνής επικοινωνίας και της άριστης σχέσης μεταξύ των συμμετεχόντων σχολείων στο e-Twinning προτάθηκε η δημιουργία μιας νέας κοινής δραστηριότητας στα Αγγλικά με αντικείμενο τον σχολικό εκφοβισμό «Bullying». Οι μαθητές από όλα τα σχολεία δημιούργησαν, προσάρμοσαν και παρουσίασαν δραστηριότητες σχετικές με το θέμα.

Η Σύζευξη II + = Η Σύζευξη II + = Οι μαθητές του σχολείου μας: Μετέφρασαν στα Αγγλικά την εργασία τους που είχαν εκπονήσει για το Comenius-Regio. Μετέφρασαν στα Αγγλικά την εργασία τους που είχαν εκπονήσει για το Comenius-Regio. Δημιούργησαν μία εύληπτη παρουσίαση PowerPoint. Δημιούργησαν μία εύληπτη παρουσίαση PowerPoint. Η εργασία τους ανέβηκε στο Twinspace και στην αντίστοιχη ομάδα ELT-U στο Facebook. Η εργασία τους ανέβηκε στο Twinspace και στην αντίστοιχη ομάδα ELT-U στο Facebook. Έγιναν παρουσιάσεις στα συμμετέχοντα σχολεία με τις εργασίες των άλλων σχολείων και ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές. Έγιναν παρουσιάσεις στα συμμετέχοντα σχολεία με τις εργασίες των άλλων σχολείων και ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές.

Η παρουσίαση στο Twinspace

Η παρουσίαση στο Facebook

Επίλογος Με βάση την παραπάνω εμπειρία, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι πολλά ανεξάρτητα Ευρωπαϊκά προγράμματα: Μπορούν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά μεταξύ τους. Μπορούν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά μεταξύ τους. Με τη σύζευξή τους, μπορεί να γίνει ευκολότερα η διάχυση των αποτελεσμάτων τους. Με τη σύζευξή τους, μπορεί να γίνει ευκολότερα η διάχυση των αποτελεσμάτων τους. Μπορεί να πραγματοποιηθεί εποικοδομητική συνεργασία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς διαφορετικών κλάδων. Μπορεί να πραγματοποιηθεί εποικοδομητική συνεργασία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς διαφορετικών κλάδων. Μπορεί να γίνει διεπιστημονική και διαθεματική προσέγγιση διαφορετικών εκπαιδευτικών αντικειμένων. Μπορεί να γίνει διεπιστημονική και διαθεματική προσέγγιση διαφορετικών εκπαιδευτικών αντικειμένων.

Ευχαριστίες Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά: Τον διευθυντή του 5 ου Γυμνασίου Ηρακλείου Αττικής για την πολύπλευρη στήριξη που μας παρείχε. Τους μαθητές του σχολείου για την προθυμία που επέδειξαν σε ό,τι αφορά τη συμμετοχή και τη συνεισφορά τους. Την κ. Αντωνία Παπατριανταφύλλου, για την ιδέα της σύζευξης των δύο προγραμμάτων (Comenius-Regio και e-Twinning).