Τίτλος Δραστηριότητας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Project.
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος Δραστηριότητας Διαδικτυακό ταξίδι στην Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία

Αντικείμενο Δραστηριότητας Το παρόν σχέδιο εργασίας προτείνει το διαδικτυακό ταξίδι των μαθητών στην Αρχαία Τεχνολογία στον ελλαδικό χώρο. Επιλέξαμε την συγκεκριμένη δραστηριότητα διότι είναι ένα θέμα το οποίο παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον (ιστορικό, αρχαιολογικό, τεχνολογικό κλπ.) με το οποίο οι μαθητές δεν έχουν τη δυνατότητα να ασχοληθούν και να γνωρίσουν με άλλον τρόπο. Ήταν απαραίτητη προηγούμενη εξοικείωση διδάσκοντος και διδασκομένων με τις δυνατότητες αναζήτησης πληροφοριών και επικοινωνίας που παρέχει το διαδίκτυο. Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Τάξεις και Τμήματα Τάξη /-εις (όπου εφαρμόστηκε): Τάξη /-εις (όπου εφαρμόστηκε): Γ΄ (Γ1=24, Γ2=24, Γ3=23, Γ4=23 ) Σύνολο μαθητών: 94 Κορίτσια: 53 Αγόρια: 41 Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Μαθήματα / θεματικές περιοχές Διαθεματική Προσέγγιση Δραστηριότητας Τεχνολογία Ιστορία Φυσική-Μηχανική Πληροφορική Σ.Ε.Π. Αρχαία Ελληνικά Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Συντελεστές Εκπαιδευτικοί: Χαράλαμπος Συργιάννης (Υπεύθυνος ΓραΣΕΠ-Τεχνολόγος) Τοδουλάκη-Παυλίδη Αθανασία (Διευθύντρια-Φιλόλογος) Δημητρίου Θεοδώρα (Βιολόγος) Πατέλλης Δημήτριος (Πληροφορικής) Σχολεία: Γυμνάσιο Κρεμαστής Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Άλλοι φορείς Σύλλογος καθηγητών Γυμνασίου Κρεμαστής Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων Γυμνασίου Κρεμαστής Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Μαθησιακοί στόχοι - Παιδαγωγικοί στόχοι από την συνεργασία μαθητών-καθηγητών κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας. - Ψυχοκοινωνικοί από τη συνεργασία των παιδιών σε ομάδες και την απόκτηση ικανότητας ατομικής έκφρασης και κριτικής σκέψης, μέσα στο πλαίσιο της ομάδας και αργότερα της τάξης συνολικά. - Γνωστικοί μέσω της κατάκτησης γνώσης γύρω από τις τεχνολογικές ανακαλύψεις των αρχαίων Ελλήνων. Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Μέσα που αξιοποιήθηκαν Η/Υ εργαστηρίου πληροφορικής Σύνδεση στο διαδίκτυο (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, μηχανές αναζήτησης, περιβάλλοντα κοινωνικής δικτύωσης, εκπαιδευτικές πύλες, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) Βιβλιοθήκη σχολείου Δημοτική βιβλιοθήκη Ρόδου Εφημερίδες Περιοδικά Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Μέθοδοι που εφαρμόστηκαν Με τα παιδιά: Εργασίες σε ομάδες/υποομάδες Μέθοδος Project - Σχεδίου Έρευνας Αλληλοαξιολόγησης (Παρουσίαση εργασιών από υποομάδες) Με συναδέρφους: Συνεργασία στο συντονισμό των ομάδων Επιμέλεια σύνταξης τελικής εργασίας από φιλολόγους Με τους γονείς: Υποστήριξη (πρακτική και στο επίπεδο της παροχής βοήθειας, μετακίνησης και μέσων – πηγών πληροφορίας) Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Εφαρμογή Η εφαρμογή του προγράμματος ξεκίνησε στα τέλη Ιανουαρίου. Ξεκίνησε με συζήτηση των μαθητών της Γ΄ τάξης του σχολείου για το πρόγραμμα και την θεματική επιλογή. Ενημερώθηκαν ο σύλλογος των καθηγητών και ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων με επιστολή ενημέρωσης. Φεβρουάριος: Αναζήτηση πληροφοριών από τους μαθητές σε ομάδες χωρισμένες ανά μέσο αναζήτησης πληροφοριών, δηλαδή ομάδα έρευνας σε εφημερίδες, ομάδα έρευνας σε περιοδικά, ομάδα έρευνας σε βιβλία-βιβλιοθήκες, ομάδα έρευνας στο διαδίκτυο. Μάρτιος: Αξιολόγηση πληροφοριών από όλες της πηγές. Απρίλιος: Σύνθεση της εργασίας για τελική παρουσίαση. Μάιος: Κριτική αποτίμηση δραστηριότητας και τελικό στάδιο, παρουσίαση. Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Αποτελέσματα Οι μαθητές μέσα από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα αναζήτησαν τα τεχνολογικά επιτεύγματα των αρχαίων Ελλήνων διερευνώντας παράλληλα και την κοινωνικοπολιτιστική διάσταση του θέματος. Οι μαθητές έζησαν την ιστορία μέσα από το διαδίκτυο αναζητώντας εικόνες και βίντεο που αναφέρονταν στη συγκεκριμένη εποχή. Οι μαθητές άντλησαν από ποικίλες πηγές γνώσης, μέσα και έξω από το σχολείο, όπως βιβλία αλλά και εφημερίδες, περιοδικά και Διαδίκτυο, δικτυώνοντας το σχολείο με την κοινωνία. Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Αποτελέσματα Οι μαθητές κατασκεύασαν οι ίδιοι (αναζητώντας το) το μαθησιακό τους υλικό. Μάθαιναν, δημιουργώντας αυτό που έπρεπε να μάθουν, σε μια δυναμική εναλλαγή ρόλων διερεύνησης, ανακάλυψης, δημιουργίας, μάθησης. Ενδεικτικά αναφέρουμε τη δημιουργία ομάδας στο facebook με την συμμετοχή σχεδόν όλων των μαθητών σε αυτή Αναδείχτηκαν σε ενεργές παρουσίες –και σε άλλα μαθήματα- μαθητές με χαμηλές ως τότε επιδόσεις. Συνολικά οι μαθητές έδρασαν και διασκέδασαν μέσα από την έρευνα και την δράση του προγράμματος Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Αποτελέσματα Ο εκπαιδευτικός ήρθε πιο κοντά στα παιδιά, λειτούργησε ως συντονιστής, αλλά και έμαθε να συμμετέχει σε καινοτόμες δράσεις όπως αυτή Καθιέρωσε νέους τρόπους επικοινωνίας της τάξης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Σε συνεργασία με τους μαθητές δημιούργησε ιστοσελίδα όπου αναρτήθηκε το υλικό της δραστηριότητας Επίσης, η διαδικασία εμπλοκής των γονέων και οι πρακτικοί τρόποι που εκφράστηκε αυτό, χωρίς ταμπού από μεριάς του σχολείου αποτέλεσε ένα καλό ξεκίνημα για ένα σχολείο με ανοικτές πόρτες. Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Αποτίμηση Υποδοχή πρωτοβουλίας: Η μαθητική κοινότητα είχε στην αρχή διστακτική αντιμετώπιση, στη συνέχεια έδειξε ενδιαφέρον και μέρος της συμμετείχε ενεργά στις δράσεις (Γ΄ Γυμνασίου) Συνάδελφοι καθηγητές ενδιαφέρθηκαν και παρείχαν όποιες διευκολύνσεις και βοήθεια κάθε είδους χρειάστηκε. Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Αποτίμηση Προοπτικές πρωτοβουλίας: Συνέχιση πρωτοβουλίας με νέα μέλη Ενδιαφέρον από συναδέρφους του σχολείου και από άλλα σχολεία Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Αποτίμηση Σας ευχαριστώ! Χαράλαμπος Β. Συργιάννης Υπεύθυνος Γρα.Σ.Ε.Π. Κρεμαστής Γυμνάσιο Κρεμαστής Ρόδου Site: Μηχανική και Τεχνολογία στην Αρχαία Ελλάδα «Εισήγηση για τα πρακτικά» Τρίτη, 18 Απριλίου 2017