Ερευνητική εργασία-Project ΥΠΕΡΙΚΟ (Hypericum). 1. Ανάγκες σε έδαφος,νερό και θερμοκρασία Αναπτύσσεται σε εδάφη ξηρικά, πτωχά-μέτριας γονιμότητας με καλή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ
Advertisements

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΕΝΟΣ ΤΟΠΟΥ
Ιδιοτητεσ του εδαφουσ / τεστ
ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ.
pH εκφράζει πόσο όξινο είναι ένα διάλυμα
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Ζώνες βλάστησης.
ΥΠΟΘΕΜΑ 2ο : ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΦΥΤΑ ΚΑΙ ΑΙΘΕΡΙΑ ΕΛΑΙΑ
Φυσικό περιβάλλον: Βιόσφαιρα
Από την αρχαιότητα, τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ıκανότη- τες. Όλα τα αρχαία μυστικά του κόσμου των βοτάνων (διάκριση,
Eξουδετέρωση.
Κεφάλαιο 17ο : Το κλίμα της Ελλάδας Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθετε:
ANTAΡΚΤΙΚΗ.
Β 2.1 Η σύνθεση της ατμόσφαιρας, η θερμοκρασία, οι άνεμοι
ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ - ΕΝΟΦΘΑΛΜΙΣΜΟΣ ΜΟΥΡΙΑΣ Αλεξανδρίδου.
1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
Πρακτική εξάσκηση στο κύκλωμα του γλυκού νερού ΒΕΝΕΤΗ ΝΑΤΑΣΑ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Παπαδόπουλος Κω/νος, MSc Καθηγητής φυσικής αγωγής.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
Κεφάλαιο 11 Ζώνες βλάστησης. Βλάστηση Βλάστηση είναι ο τρόπος ανάπτυξης των φυτών μιας περιοχής. Σε κάθε περιοχή της Γης η βλάστηση δεν είναι η ίδια.
Εργασία στο μάθημα της Α.Α Ομάδα : Καψάλη Φωτεινή Μπαζούκη Βικτώρια Νούνη Ελισάβετ Γιανακάκης Χρήστος Ρουκάς Δημήτρης.
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ΑΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ
ορισμοσ χαρακτηριστικα επισημανση
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Κλιματολογικές συνθήκες ελιάς
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η Υδρόγειος Ήπειροι και Ωκεανοί.
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
ΑΝΑΕΡΟΒΙΑ ΧΩΝΕΥΣΗ.
Έτσι έχουμε Ψυχρό κλίμα Εύκρατο κλίμα Τροπικό κλίμα Εύκρατο κλίμα
ΚΑΙΡΟΣ ΚΛΙΜΑ.
Το κλίμα.
ΕργασΙα με θεμα: «ολλανδια»
Μαθηματικα στην κουζινα
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
COMENIUS MULTILATERAL SCHOOL PARTNERSHIP EUROPEAN MULTIGUIDE
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΝΕΡΟΥ
Οι κλιματικές ζώνες της Γης
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Η Υδρόγειος Ήπειροι και Ωκεανοί.
Βιολογική καλλιέργεια πατάτας (Solanum tuberosum, Solanaceae)
ΜΑΘΗΜΑΤΑ 19, 24 Το κλίμα και η βλάστηση της Ευρώπης
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
Αναστάσιος Δάρρας Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Πελοποννήσου
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
Σχολικός εκφοβισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Καραβόλτσου Α
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
Πρόσκληση Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής
Η Υδρόγειος Ήπειροι και Ωκεανοί.
Επικρατεί εύκρατο κλίμα: βρέχει κυρίως το χειμώνα, η θερμοκρασία παρουσιάζει μεγάλες αλλαγές ανάλογα με τις εποχές και η ημέρα είναι μικρότερη το χειμώνα.
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Α) ορισμός Β) αιτίες διαταραχών της ομοιόστασης
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
Εργαστήριο Χημείας Εργαστηριακά Όργανα.
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
Γεωγραφία Γ΄ Ενότητα.
Χάρτης κατανομής βλάστησης στη γη
«ΑΣΤΕΓΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ» ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ
Διασφαλίζουμε την πρόσβαση σε οικονομική, αξιόπιστη, βιώσιμη και σύγχρονη ενέργεια για όλους Υποομάδα Στόχου 7   Σαββάκης Ηλίας, Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ,
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική εργασία-Project ΥΠΕΡΙΚΟ (Hypericum)

1. Ανάγκες σε έδαφος,νερό και θερμοκρασία Αναπτύσσεται σε εδάφη ξηρικά, πτωχά-μέτριας γονιμότητας με καλή αποστράγγιση. Φύεται σε όλες τις εύκρατες περιοχές του κόσμου και απουσιάζει μόνο από ερήμους, τροπικές και αρκτικές περιοχές. Μπορεί να αναπτυχθεί σε υψόμετρο από το επίπεδο της θάλασσας έως m. Από άποψη pH από ελαφρά όξινα έως και αλκαλικά.

Από τις εθνοφαρμακολογικές καταγραφές φαίνεται ότι τα είδη του γένους Hypericum έχουν μακρόχρονη καταγραφή στην παραδοσιακή ιατρική κουλτούρα των λαών εμφανίζοντας αντικαταθλιπτική δράση Επουλωτική δράση αντισηπτική-αντιμικροβιακή δράση Η περαιτέρω σύγχρονη φαρμακολογική έρευνα έχει πιστοποιήσει τις δράσεις αυτές, και έχει απομονώσει τις βιολογικά δραστικές ουσίες.

Βιβλιογραφία: Η Εθνοφαρμακολογία του υπερικού Μανώλης Μιτάκης Φαρμακοποιός Γ. Γραμματέας της Ελληνικής Εταιρείας Εθνοφαρμακολογίας Ελένη Μυρωνίδου MSc (Βαλσαμόχορτο - Χαμομήλι)