ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΡΑΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αίτια, συμπτώματα και διάγνωση της ιλαράς
Advertisements

ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Όνομα: Σαμουρέλη Σωτηρία Μάθημα: Βιολογία
Παγκόσμια Ημέρα Κατά του AIDS
Όταν χρειαζόμαστε βοήθεια,
By: Δάφνη Μιχαλούδη & Χριστίνα Γκίνη
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα
ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΠΙΚΤΗΤΗΣ ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ
Εργασία των: Δανοχρήστου Φωτεινή Δημητρίου Ναταλία Θεοφίλου Αλέξιος
ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΠΙΚΤΗΤΗΣ ΑΝΟΣΟΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ (A.I.D.S.)
Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα
Προετοιμάζομαι για την ζωή
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ AIDS
ΓΟΝΟΚΟΚΚΙΚΗ ΟΥΡΗΘΡΙΤΙΔΑ
AIDS.
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΑ Γ΄5 ΣΧ.ΕΤΟΣ:
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
Σεξουαλικά Μεταδιδόμενα Νοσήματα-Σ.Μ.Ν.
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΕΣ ΛΟΙΜΩΞΕΙΣ
ΕΦΗΒΙΚΟΣ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ.
ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΨΗ – Σ.Μ.Ν..
Οι κίνδυνοι, οι τρόποι προφύλαξης και γενικές πληροφορίες
Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα (ΣΜΝ)
MINIONS.
Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα (Σ.Μ.Ν.)
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT). ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΕΞ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Στόχος της παρουσίασης είναι να πληροφορήσει το σεξουαλικώς ενεργό κοινό για την πρόληψη των αφροδίσιων νοσημάτων ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ.
Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νέων Α΄ Μέρος
Η UNESCO έχει ευαισθητοποιηθεί στο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και των διαφυλικών σχέσεων.
1η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤA ΤΟΥ AIDS
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Aids Ώρα για δράση.
Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Κονδυλώματα (HPV).
A I D S.
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ- ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΨΗ Σε έρευνα που έγινε σε 200 άτομα 100 άνδρες και 100 γυναίκες. Το 80% των ατόμων μας απάντησαν ότι έχουν.
Θέμα:”Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα Νοσήματα και επιπτώσεις στην οικονομία”
Κυρίτση Βαϊα Φοιτήτρια Ιατρικής Σχολής Θεσσαλονίκης
Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα
Τα προβλήματα των εφήβων
Μετάδοση και αντιμετώπιση των παθογόνων μικροοργανισμών
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΟΜΙΛΗΤΡΙΕΣ: ΚΑΡΑΜΠΗ- ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ- ΑΜΑΛΙΑ ΠΛΑΣΣΑΡΑ ΕΙΡΗΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ: ΠΑΓΩΝΗ ΕΛΕΝΗ ΡΟΜΠΟΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ.
1. Άνθρωπος & υγεία (1.3.4) Βιολογία Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας.
Την παρουσίαση επιμελήθηκαν οι μαθήτριες: Γώτη Διονυσία Κράλη Πόπη Μοναστιρλή Μαρία Μπουχορίκου Αναστασία Μπουχορίκου Μαρκέλλα Νόικου Ιωάννα Ντόνκα Ανδριάννα.
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΚΟΥΚΗ ΕΛΕΑΝΝΑ ΣΑΛΟΥΣΤΡΟΥ.
Σεξουαλικά Μεταδιδόμενα Νοσήματα. Σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα είναι ασθένειες ή λοιμώξεις οι οποίες προκαλούνται από οργανισμούς οι οποίοι μεταδίδονται.
 Η UNESCO έχει ευαισθητοποιηθεί στο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και των διαφυλικών σχέσεων.  Στα πλαίσια αυτά έχει δώσει κάποιες κατευθυντήριες.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ HIV ΛΟΙΜΩΞΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Διονύσιος.
ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΑΓΝΗ ΕΣΔΥ/ΤΕΙ: ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ
ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ.
Ενημέρωση για το AIDS Την παρουσίαση επιμελήθηκαν οι μαθήτριες:
Στοιχεία Υγιεινής Μάθημα 2
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα
Μετάδοση και αντιμετώπιση παθογόνων μικροοργανισμών
«Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή» Κατερίνα Σεριάτου
ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ
ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ
ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ
AIDS.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΡΑΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΡΑΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ‘’ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ’’ ‘’ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ’’

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ομοφυλοφιλία Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση Ερωτηματολόγια Συνέντευξη Τέχνημα

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ: Ομοφυλοφιλία ονομάζεται η ερωτική έλξη ή και η σεξουαλική επαφή ατόμου προς άτομο του ιδίου φύλου. Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα συχνά αποκαλείται και ως ομοερωτική συμπεριφορά ή ομοερωτικός προσανατολισμός.

Κατηγορίες ομοφυλόφιλων: Περιστασιακοί ομοφυλόφιλοι Αμφιθυμικοί: Περιστασιακοί ομοφυλόφιλοι Αμφιθυμικοί: Αντισταθμιστικοί Φιλήδονοι Εκδιδόμενοι αμφιθυμικοί Κατά προτίμηση ομοφυλόφιλοι

Ρατσισμός σε βάρος των ομοφυλόφιλων (ομοφοβία) Συνέπειες ρατσισμού: Αντικείμενα χλευασμού Περιθωριοποίηση Απομάκρυνση από την οικογένεια Αποκλεισμός από την κοινωνία και την εργασία Ψυχολογική βία Εγκατάλειψη σχολείου

Γεννιέται κάποιος ή γίνεται ; Γεννιέται: γενετικοί και βιολογικοί παράγοντες (αναπτυγμένη αμυγδαλή, γονίδιο στην περιοχή χρωμοσώματος “X”, ορμόνες αντίθετου φύλου ) Γίνεται: Συνέπεια γυναίκειου και ανδρικού πρότυπου, σχέση μεταξύ των μελών της οικογενείας.

Σ.Μ.Ν. (Σεξουαλικός Μεταδιδόμενα Νοσήματα) Σ.Μ.Ν. (Σεξουαλικός Μεταδιδόμενα Νοσήματα) ΟΡΙΣΜΟΣ: Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα ή σεξουαλικώς μεταδιδόμενες ασθένειες ή αφροδίσια νοσήματα ονομάζονται οι ασθένειες ή οι μολύνσεις που μεταδίδονται από άνθρωπο σε άνθρωπο μέσω της σεξουαλικής συμπεριφοράς, συμπεριλαμβανομένων του σεξ , του στοματικού σεξ και του πρωκτικού σεξ.

Ποια είναι ; Βακτηριακή κολπίτιδα Τριχομοναδική κολπίτιδα (τριχομανάδωση ή τριχομονίαση) Κονδυλώματα Ψείρες των τριχών της ήβης Χλαμύδια Γονόρροια Έρπης Ηπατίτιδα Σύφιλη HIV/AIDS

HIV/AIDS: ΟΡΙΣΜΟΣ: Το AIDS (Acquired Immune Deficiency Syndrome, Σύνδρομο Επίκτητης Ανοσολογικής Ανεπάρκειας) είναι μια λοιμώδης νόσος που οφείλεται στον ιό HIV ,ο οποίος προσβάλλει το ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπου ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Με τη σεξουαλική επαφή Με μολυσμένες βελόνες Με την εγκυμοσύνη ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ: Πυρετός, Πόνος στους μύες, Δερματικά εξανθήματα, Ναυτία, Απώλεια βάρους, Ξηρός βήχας, Πνευμονία, Βραδινή εφίδρωση

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΣΤΟΧΟΙ: Ενημέρωση για μεθόδους αντισύλληψης και τη σωστή χρήση τους (πχ. Προφυλακτικό) Ενημέρωση για την αποτροπή ή την αντιμετώπιση ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης Τεστ ΠΑΠ Ενημέρωση για τα ΣΜΝ Ενημέρωση για την σεξουαλικότητα του ατόμου και την ανατομία του σώματος.

Υπάρχει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην Ελλάδα; Αδιαφορία, απάθεια και από την οικογένεια και από το σχολείο με αποτέλεσμα την άγνοια των νέων και την ενημέρωσή τους από λανθασμένες πηγές. ΦΟΡΕΙΣ: Οικογένεια: συνεχής επικοινωνία για την σεξουαλικότητα από μικρή ηλικία. Σχολείο: Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ως αυτόνομο μάθημα, μαθήματα με την μορφή εικόνων σε νηπιαγωγείο και δημοτικό.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Είσαι ενημερωμένος /η για τα ΣΜΝ ; Έφηβοι (27) Ενήλικες (15)

Έφηβοι Έχεις σεξουαλικές σχέσεις ; Έχεις ενημερωθεί από την οικογένεια σου για τα ΣΜΝ ; Έφηβοι Ενήλικες Έχεις σεξουαλικές σχέσεις ; Έφηβοι

Αν ναι, χρησιμοποιείτε προφυλάξεις ; Έφηβοι Ενήλικες Αν ναι, τι είδους προφυλάξεις; Έφηβοι Ενήλικες

Έχετε δει ποτέ ερωτικά άτομα του ίδιου φύλου; Έφηβοι Ενήλικες

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ( Με την ψυχολόγο κα Παναγιωτάκη Μαρία ) ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ( Με την ψυχολόγο κα Παναγιωτάκη Μαρία ) Πότε πρέπει να αρχίσουν οι γονείς να ενημερώνουν τα παιδιά τους για τα σεξουαλικά θέματα; Πρέπει να χρησιμοποιούν τους ορθούς σεξουαλικούς όρους; Σύμφωνα με την ψυχολόγο, οι γονείς θα πρέπει να αρχίζουν να μιλούν στα παιδιά τους για τα σεξουαλικά ζητήματα ήδη από την ηλικία των 3-4 ετών , καθώς το παιδί ήδη από αυτή την ηλικία αρχίζει να διακρίνει το φύλο του και να γνωρίζει την ανατομία του σώματος του. Οι γονείς μπορούν να ενημερώσουν τα παιδιά τους με συζήτηση γύρω από το τι είναι αγόρι και τι είναι κορίτσι ,χρησιμοποιώντας βίντεο, εικόνες και κόμικς δίνοντάς τους ταυτόχρονα ηθικές αξίες και αρχές. Είναι ,τέλος, πολύ σημαντικό οι γονείς να χρησιμοποιούν την κατάλληλη ορολογία (πχ πέος, αιδοίο κτλ) από την αρχή, ώστε το παιδί να μη σχηματίσει λανθασμένες εντυπώσεις.

Πώς πρέπει η οικογένεια να αντιμετωπίσει την ομοφυλοφιλική τάση του παιδιού της; Όπως τονίζει η ψυχολόγος, αν οι γονείς παρατηρήσουν ομοφυλοφιλικές τάσεις στο παιδί τους ,θα πρέπει να το συζητήσουν μαζί του και να το στηρίξουν ψυχολογικά ως προς την επιλογή του, καθώς πρόκειται για μια συμπεριφορά που το κάνει να αισθάνεται ο εαυτός του χωρίς να έρχεται σε αντίθεση με την ανθρώπινη φύση.

ΤΕΧΝΗΜΑ Στα πλαίσια αυτής της εργασίας ,εκτός από το ερωτηματολόγιο και τη συνέντευξη, πραγματοποιήσαμε επίσης ως τέχνημα και μία ιστοσελίδα, στην οποία μπορούν να έχουν πρόσβαση όλοι όσοι επιθυμούν. Μπορείτε να την επισκεφτείτε στον εξής σύνδεσμο:

Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας Επιμέλεια εργασίας Άννα Καλογιαννάκη Αμαλία Λεντιδάκη Ειρήνη Παπαδάκη Αλέξανδρος Παπαδόπουλος Μαργαρίτα Σπιθάκη Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας