ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
“We mean Business” Επενδύουμε στους νέους, στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 16 Οκτωβρίου.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
Οι όμιλοι ρητορικής τέχνης Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου - Φοιτητών - Ενηλίκων Βάλια Λουτριανάκη Το περιεχόμενο χορηγείται με άδεια Creative Commons.
Βιολογία Γυμνασίου.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Ερευνητική εργασία Α΄ τετραμήνου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας 1 μήνας και 1 βδομάδα με τη Μαρία
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΥΚΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων σχολικού έτους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης

Στόχος μας ήταν η καλλιέργεια και ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων

Κίνητρο του θέματος Ήταν ένα άρθρο ευρωπαϊκής πηγής, όπου αναφερόταν ότι οι εργοδότες κατά την επιλογή υπαλλήλων τους προτιμούν εκείνους που διαθέτουν αναπτυγμένες δεξιότητες και κυρίως, επικοινωνιακές δεξιότητες.

Η έρευνά μας άρχισε από την έννοια της επικοινωνίας, για να επικεντρωθεί στις επικοινωνιακές δεξιότητες, που αφορούν στο γραπτό και προφορικό λόγο.

Εντοπίζοντας τις δεξιότητες αυτές με βιωματικές ασκήσεις που ενίσχυαν την αυτοεικόνα και την αυτοεκτίμηση, την ομαδικότητα και την εμπιστοσύνη στον άλλο, ασκηθήκαμε στη συζήτηση ‘στρογγυλής τραπέζης’ και στον αγώνα επιχειρηματολογίας

Συνεχίσαμε με σύνταξη βιογραφικού σημειώματος, συνοδευτικής επιστολής και παρουσίασης εργασίας

Οργανώσαμε και πραγματοποιήσαμε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα «Διάλογος – Διάλογος δύο γενεών – Γλώσσα εξουσίας»

Οργανώσαμε και πραγματοποιήσαμε αγώνα επιχειρηματολογίας (debate) με θέμα: «Οι γονείς θυσιάζονται … ή θυσιάζουν τα παιδιά τους;»

Ετοιμάσαμε παρουσίαση σε power point του θέματος «Προστατευτικοί – υπερπροστατευτικοί γονείς».

Σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης ασχοληθήκαμε με το θέμα «Σχολείο και αγορά εργασίας: Το σχολείο καλλιεργεί και αναπτύσσει επικοινωνιακές δεξιότητες απαιτητές από την αγορά εργασίας;»

Αποτελέσματα Με ικανοποίηση συνειδητοποιήσαμε την ανάγκη αλλά και την αξία της καλλιέργειας επικοινωνιακών δεξιοτήτων Με χαρά μας διαπιστώσαμε ότι λόγω της ασχολίας μας με τις επικοινωνιακές δεξιότητες, επιτύχαμε φανερή βελτίωση των δικών μας ικανοτήτων

Για την παρουσίαση της εργασίας μας Γράψαμε ένα μικρό θεατρικό με θέμα τη σωστή επικοινωνία

Συμμετέχοντες ΒΑΣΙΛΟΝΙΚΟΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΑΣΙΛΟΝΙΚΟΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΗΡΑΛΕΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΙΑΤΣΕ ΑΡΜΑΝΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΚΑΝΑΤΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΡΒΕΛΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ ΚΡΑΣΣΑ ΚΟΡΝΗΛΙΑ ΝΤΑΓΡΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΞΥΓΚΟΡΟΥ ΑΛΚΗΣΤΙΣ -ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΖΑΡΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΣΤΕΛΛΙΟΥ – ΦΟΥΦΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ –ΣΟΦΙΑ Υπεύθυνη καθηγήτρια: ΜΗΤΣΑΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους καθηγητές μας, που μας βοήθησαν στην εργασία μας