Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.: , Fax: Διοίκηση Ποιότητας
Σημασία της ποιότητας Η ποιότητα των προϊόντων, των υπηρεσιών και των διαδικασιών μιας επιχείρησης καθορίζει: Tο βαθμό ικανοποίησης των πελατών Tην οικονομική απόδοση Tην επιβίωση του οργανισμού
Tι είναι ποιότητα; (I) Η ποιότητα είναι: Ενας παράγοντας διαφοροποίησης στην αγορά Το κλειδί της βελτιστοποίησης των πόρων Το κλειδί της μείωσης του κόστους παραγωγής
Tι είναι ποιότητα; (II) Η διοίκηση ποιότητας βασίζεται... …σε εργαλεία και μεθόδους... …αλλά και σε οράματα και αξίες
Βασικό περιεχόμενο του μαθήματος Ορισμός βασικών εννοιών της διαχείρισης ποιότητας Στατιστικός έλεγχος διεργασιών – ΣΕΔ Επισκόπηση των εργαλείων και μεθόδων διαχείρισης ποιότητας Πανόραμα των προγραμμάτων ποιότητας Στρατηγική, οργάνωση και διαχείριση ανθρώπινων πόρων για την διοίκηση ποιότητας
Βιβλία, Βοηθήματα και Απαιτήσεις James Paul (2000): Μάνατζμεντ Ολικής Ποιότητας, Κλειδάριθμος, Αθήνα Διδακτικό υλικό που περιέχει ασκήσεις, εργασίες, μελέτες περιπτώσεων και βασικά επιστημονικά άρθρα Βαθμός (υποχρεωτικής) εργασίας (30%) Βαθμός τελικής γραπτής εξέτασης (70%) Παρουσίαση Εργασιών