Εισαγωγή στην Επικοινωνία 8 η Εβδομάδα Κινηματογράφος - συνέχεια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου Ιανουαρίου 2012) Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός κινηματογράφου. Έχει τιμηθεί με.
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Σουτζούκη Αναστασία Τρούμπουλου Κέλλυ Τσιτσοπούλου Βασιλίνα
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Γ’ Κ.Π.Σ Ε.Π«ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ» ΜΕΤΡΟ:4.3, ΔΡΑΣH:4.3.2, ΠΑΒΕΤ – ΝΕ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ:
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Σήμερα.
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ
Η γλώσσα όλου του κόσμου
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
28. Κοινωνία και κράτος στον Μεσοπόλεμο
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΜΟΝΤΑΖ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΤΛΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Εργασία στην Τεχνολογία από τη μαθήτρια της Α’ τάξης του 1ου γυμνασίου Βέροιας Μαρία Μ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Prof. Vassilios Makios Dr.-Ing., MPM, Jorge-A. Sanchez-P Dr.-Ing., MPM,
Κεφάλαιο Γ΄ Ο Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος και οι άμεσες επιπτώσεις του Οι ανταγωνισμοί των Μεγάλων Δυνάμεων ( )
ΜΑΡΙΑ ΜΕΜΕΖΑ ΧΑΡΑ ΜΑΥΡΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΥΡΙΚΟΥ Γ2
1 ΘΕΜΑ: «Comparison of merging of strategies in Telecommunications»
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Τα είδη των ταινιών 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης
Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας. Η πόλη της Δράμας.
The Godfathers Οι ταινίες που αγαπάμε….Οι ταινίες που αγαπάμε….
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Γύρω στα 1873 ο Μάξγουελ πρότεινε την θεωρία του ηλεκτρομαγνητισμού, σύμφωνα με την οποία ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα μπορεί να μεταδοθεί χωρίς.
THE GODFATHERS Η ομάδα μας: Φιλιπποπολίτη Αλεξάνδρα Τζίμας Λάμπρος Τουμάσης Παναγιώτης Τσαγκλή Αγγελική Τριχείλη Βάνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Κινηματογράφος : η εξέλιξη στο χρόνο”
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ο ελληνικός κινηματογράφος
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
Οι γκρίζες πλευρές του σύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού μέσα από το χιούμορ του Αρκά Ερευνητική εργασία του 24ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης Συντονιστές Εκπαιδευτικοί.
Οι απαρχές του ελληνικού κινηματογράφου
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 6 η Εβδομάδα Ραδιόφωνο. Η Επίθεση από τον Άρη 30 Οκτωβρίου, 1938 Mercury Theater on the Air (Orson Welles και John Houseman)
9 η Εβδομάδα Τηλεόραση. Η Τηλεόραση O Sarnoff φέρνει στην RCA τον Vladimir Zworkyn. Επενδύθηκαν σημαντικά κονδύλια στις ομάδες που επέβλεψαν οι δυο Ρώσοι,
Εισαγωγή στην Επικοινωνία 7η Εβδομάδα
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 5η Εβδομάδα
Ερευνητική εργασία 3ο ΓΕ.Λ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ Τάξη : Β’4
Εργασία Κειμένων Θέμα: Στράτης Μυριβήλης και Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος
Α' Παγκόσμιος Πόλεμος και Αίτια
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ Λουκία Σάββα.
Ιστορία Στην Αμερική πολύ πριν ανακαλυφθεί από τον Κολόμβο οι Ινδιάνοι χρησιμοποιούσαν τον καπνό και πίστευαν ότι έχει σπουδαίες φαρμακευτικές ιδιότητες.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 12: Η Εποχή μετά το 1973 Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Πόσο πιστή στη πραγματικότητα είναι η εικόνα του κόσμου που προβάλλει ο κινηματογράφος ; Τουντακόβ Βλαδίμηρος Τμήμα Α 3 Σχολικό Έτος :
Ο Ελληνικός κινηματογράφος. Ο Ελληνικός κινηματογράφος άρχισε τις πρώτες δεκαετίες του 20 ου αιώνα. Μέχρι το 1940 είχαν γυριστεί περίπου 35 ταινίες. Η.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 4: Η εξέλιξη του Καπιταλισμού Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑ 40’Σ Το βινύλιο. Οι πρώτοι δίσκοι γραμμοφώνου κατασκευάστηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα, από ανθεκτικό σκληρό λάστιχο με διάμετρο περίπου.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρηματικος σχεδιασμος
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος «Ο Ολοκληρωτικός Πόλεμος»
Γενική Οικονομική Ιστορία
2η Γενιά Υπολογιστών  1)Εικόνες απο 2η Γενιά Υπολογιστών  2)Πληροφορίες απο 2η Γενιά Υπολογιστών  Μανώλης Σκορδαράς.
Το δίκτυο των σιδηροδρόμων
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 1ο Μέρος
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Συνάντηση ΠΑΣΕΓΕΣ – ΕΑΣ Θεσ/νικη
Η ΝΕΑ ΓΕΩΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Ή ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
 Ο κινηματογράφος ή αλλιώς σινεμά αποτελεί σήμερα την αποκαλούμενη και έβδομη τέχνη.
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Ο Α΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ Η ΡΩΣΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Η τηλεόραση και η εξέλιξή της…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στην Επικοινωνία 8 η Εβδομάδα Κινηματογράφος - συνέχεια

Εξελίξεις της τρίτης δεκαετίας Η πρωτοπόρος του ήχου ήταν η εταιρία Warner Brothers. Η RCA δεν θέλησε να μείνει αμέτοχη. Συμμάχησε με την εταιρία RKO (Radio Keith-Orpheum Co). Μέχρι το 1943 παρείχε το 60% των ηχητικών συστημάτων για φιλμ. 1930: Η βιομηχανία του Κινηματογράφου πειραματίζεται με πολλές μορφές αφήγησης: κωμωδίες, θρίλερ, έργα επιστημονικής φαντασίας, δράμα, γουέστερν, μιούζικαλ, φιλμ νουάρ, περιπέτειες, ρομαντικές ιστορίες, ταινίες τρόμου κ.α.

Η Πρωτοκαθεδρία των Αμερικανών Μετακίνηση ταλέντων από όλο τον κόσμο. Η εδραίωση των εταιριών Warner, Metro-Goldwyn- Mayer, Paramount, RKO, Twentieth Century Fox. Και τρεις μικρότερες: Universal, Columbia, United Artists. Οι 5 μεγάλες έκοβαν το 75% των εισιτηρίων. Οι ιδιοκτήτες αιθουσών υποχρεώθηκαν να αγοράζουν πακέτα ταινιών και όχι αποκλειστικά ταινίες της προτίμησης τους.

Ο Orson Welles ξανά … Το 1941, ο Orson Welles, τρία χρόνια μετά την ραδιοφωνική εκπομπή που κατατρόμαξε την Αμερική, σκηνοθέτησε το αριστούργημα του, ο Πολίτης Κέιν. Το έργο αυτό αποτέλεσε δεύτερο σημαντικό σταθμό στην εξέλιξη του φιλμ. Ο Welles ήταν μόλις 26 ετών. Χρησιμοποίησε πρωτοποριακό εξοπλισμό, ειδικούς φακούς και φωτισμό.

Η Ώρα της Κρίσης Μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο ήρθε η ώρα της τηλεόρασης Η μετακίνηση των Αμερικανών στα προάστια, κλείνει τις αίθουσες. Επένδυση σε νέες τεχνολογίες για να επιβιώσουν (3D, IMAX, Panavision). Αρχικά μεγάλος ανταγωνισμός με την τηλεόραση.

Από ανταγωνιστές … σύμμαχοι «Η Γέφυρα του Ποταμού Κβάι» πουλήθηκε στο ABC αντί του ποσού των 15 εκατομμυρίων δολαρίων. Η αξία του καταλόγου. Άφιξη της καλωδιακής τηλεόρασης. Κινηματογράφος για την τηλεόραση Η επανάσταση του βίντεο

Product Placement Κινηματογράφος και διαφήμιση – επιπλέον έσοδα. Προσδίδει ρεαλισμό στο σενάριο. Διαφημιστές και παραγωγοί είναι κερδισμένοι καθώς οι πρώτοι κερδίζουν παγκόσμια προβολή, ενώ οι δεύτεροι μειώνουν το κόστος της παραγωγής.

Διεθνής Κινηματογράφος Μεγάλες δυνάμεις: Γαλλία, Ιταλία, Ρωσία, Αγγλία, Ιαπωνία, Κίνα, Ινδία. Το φιλμ υπήρξε καθρέφτης των κοινωνικών εξελίξεων (π.χ. επανάσταση των Μπολσεβίκων, Τρίτο Ράιχ στη Γερμανία). Το Θωρηκτό Ποτέμκιν (Αϊζενστάιν) Ο Θρίαμβος του Πνεύματος (Ρίφενσταλ

Ο Θρίαμβος του Πνεύματος 172 άτομα προσωπικό 30 κάμερες Ένα από τα κλασσικότερα προπαγανδιστικά φιλμ όλων των εποχών. Η σκηνοθέτρια βρέθηκε σε θέση απολογητική μετά την πτώση του Χίτλερ. Οι Αμερικανοί επιχείρησαν να απαντήσουν στο έργο της Ρίφενσταλ, με τη σειρά φιλμ του Φρανκ Κάπρα «Γιατί Πολεμούμε».

Ινδία και Κίνα Σύγχρονες κινηματογραφικές δυνάμεις. Η Ινδία παράγει περισσότερες από 900 ταινίες κάθε χρόνο. Τεράστιες εγχώριες αγορές. Η Κίνα διεισδύει στις διεθνείς αγορές. Σημαντικές συμμαχίες με εδραιωμένες εταιρίες της δύσης για τη διανομή προϊόντων.

Κινηματογράφος στην Ελλάδα Ήρθε στην Ελλάδα όπως τα περισσότερα προϊόντα εισαγωγής. Το 1898 προβάλλονται στην Αθήνα δυο ταινίες των αδελφών Lumiere: «Η Άφιξη του Τρένου» και η «Έξοδος του Εργοστασίου». Το 1915 ο Μπαχατόρης σκηνοθετεί τη «Γκόλφω» του Σπύρου Περεσιάδη. Το 1928: Η εταιρία Daf Film των αδ. Γαζιάδη.

Τα πρώτα βήματα Η δεκαετία του 1939 χαρακτηρίζεται από μέτριες παραγωγές, τοπικής εμβέλειας. Η φτώχεια και η εξαθλίωση του 1940 δεν ευνοεί τον κινηματογράφο. Ο Φίνος καθιερώνεται για τρεις περίπου δεκαετίες. Μετά το 1950 αρχίζουν να εμφανίζονται κάποιοι αξιόλογοι σκηνοθέτες: Κακογιάννης, Κούνδουρος. Μετά το 1970: Παντελής Βούλγαρης, Θόδωρος Αγγελόπουλος

Ύφεση και σταδιακή ανάκαμψη Μεγάλη ύφεση την δεκαετία του 1980 λόγω της τηλεόρασης. Οι αίθουσες κλείνουν ενώ μαραζώνουν οι εταιρείες παραγωγής. Μετά το 1990, έχουμε κάποια δείγματα ανάκαμψης με σκηνοθέτες της νεώτερης γενιάς, ενώ αρχίζει να υπάρχει κάποια εκπροσώπηση στο εξωτερικό.