Digital Tales Εικαστικά Θεατρική Αγωγή Γλώσσα
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΜΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Πρακτικά 1 ου Πανελλήνιου Συνεδρίου eTwinning «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα» Πάτρα 14-16/11/2014 υπό την Αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.:
1 ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ.Σ. ΣΠΑΡΤΗΣ: BLOG eTwinning έργου Digital Tales:
ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ; «ΘΑΛΑΣΣΑ» ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ- ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΧΡΟΝΟΚΑΨΟΥΛΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΠΕ & ΔΕ ΩΣ PROJECT ΕΡΕΥΝΑΣ, ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΩΝ ΓΕΦΥΡΩΣΗ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ LOW-TECH ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΥΞΗΣΗ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ & ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓIΑ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΓΟ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠO ΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ, OΧΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ, ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ. Jason Ohler (2013)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ < ΙΣΤΟΡΙΑ Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Μαρία Αλεξάνδρα Κουμανάκου, ΠΕ32