ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Υγιεινή διατροφή Ψυχική υγεία Kοινωνική - Συναισθηματική ανάπτυξη
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Υγιεινή διατροφή και υγιεινή σώματος
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Τρέφομαι σωστά… μεγαλώνω σωστά
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΑΛΑΤΙ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 6Η ΟΜΑΔΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2013-2014 «Βόλτα στις γειτονιές του Βυζαντίου…….» 8/Θ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μανωλοπούλου Ιωάννα Τάξη: Ε

Ποιοι είμαστε……… H E τάξη του πειραματικού….5 ομάδες

Πώς ξεκίνησαν όλα…. Στη βυζαντινή ιστορία της Ε τάξης συναντά κανείς ποικίλα θέματα που άπτονται μιας διαφορετικής προσέγγισης πέρα από στείρες πρακτικές απομνημόνευσης. Αναφερόμαστε δηλαδή σε θέματα εκπαίδευσης, τέχνης, διατροφής, ενδυμασίας και γενικότερα τρόπου ζωής των βυζαντινών, τα οποία είναι σίγουρο ότι μέσα από καινοτόμες πρακτικές γίνονται πιο ενδιαφέροντα για τους μαθητές. Παράλληλα, το σχολικό εγχειρίδιο των θρησκευτικών περιλαμβάνει μια σειρά αντίστοιχων θεμάτων βυζαντινής κυρίως τέχνης δίνοντας έτσι την ευκαιρία να σχεδιαστούν διαθεματικές δραστηριότητες που θα σχετίζονται τόσο με τα παραπάνω θέματα ιστορίας όσο και με θέματα ιστορικής τέχνης και εικαστικών. Τα δεδομένα αυτά συνδυάστηκαν με τη βασική ανάγκη τόσο από την εκπαιδευτικό όσο και τους μαθητές να μελετήσουν αυτά τα θέματα μέσα από ποικίλες πηγές, λογοτεχνικά και ιστορικά βιβλία και να δομήσουν έτσι ιστορική κρίση και επιστημονική σκέψη.

Οι στόχοι μας….

Γνωστικοί α. Να γνωρίσουμε τις διατροφικές συνήθειες των βυζαντινών και να τις συνδέσουμε με τις σημερινές β. Να γνωρίσουμε τις ενδυματολογικές τάσεις των Βυζαντινών σε σχέση με την κοινωνική τους τάξη γ. Να γνωρίσουμε την εκπαίδευση κατά τη βυζαντινή περίοδο και να τη συγκρίνουμε με την σημερινή δ. Να γνωρίσουμε την τέχνη της αγιογραφίας και των ψηφιδωτών ε. Να αναγνωρίσουμε τις ομοιότητες και διαφορές γύρω από αυτά τα θέματα στο σύγχρονο τρόπο ζωής στ. Να εξοικειωθούμε με τη χρήση έντυπου και ψηφιακού ενημερωτικού υλικού

Συναισθηματικοί α. Να αναπτύξουμε πνεύμα συνεργασίας, ευθύνης και να καλλιεργήσουμε την κοινωνικότητα μέσα από τον ομαδικό τρόπο εργασίας β. Να ψυχαγωγηθούμε και να εκφραστούμε με δημιουργικό τρόπο μέσα από την ομαδική διερευνητική αναζήτηση γ. Να αποκτήσουμε θετική στάση απέναντι σε ιστορικά θέματα δ. Να δημιουργήσουμε κριτική στάση σχετικά με τα παραπάνω ιστορικά θέματα

Ψυχοκινητικοί α. Να δημιουργούμε έργα βυζαντινής τέχνης όπως ψηφιδωτά και αγιογραφίες β. Να συνθέσουμε ομαδικές εργασίες με εικόνες ή ζωγραφιές, όπου να παρουσιάζονται με λεζάντες ή ευσύνοπτο κείμενο, τεχνοτροπίες, ενδυμασίες, είδη διατροφής και άλλα αντικείμενα της βυζαντινής περιόδου. γ. Να παρουσιάζουμε ομαδικές εργασίες με τη μορφή power point

Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο………. Το ταξίδι μας….. Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο……….

Αφηγηθήκαμε το βιβλίο… «στο σχολείο με… Χαρτί και καλαμάρι»

Οι ομάδες εξακτινώσαμε το θέμα…

Κατασκευάσαμε και γράψαμε σε παπύρους…

Χαράξαμε σε κέρινες πλάκες…

Παρουσιάσαμε δύο βιβλία με την μορφή power-point

Μαρίζα Ντεκάστρο

Βυζαντινά ψηφιδωτά

Ηλεκτρονική περιήγηση στο Βυζαντινό και Χριστιανικό μουσείο ….

Φύλλο εργασίας

Γίναμε και εμείς αγιογράφοι…

Παραγωγή περιγραφικού κειμένου Περιγράψαμε την αγιογραφία του Αγίου Ανδρέα

Επισκεφτήκαμε τον ιερό ναό του Αγίου Ανδρέα Πατρών…..

Η διατροφή στο Βυζάντιο Μια ομάδα μας παρουσίασε το βιβλίο «Πρόσκληση σε γεύμα» μέσα από power-point

Προσκληση σε γευμα ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΓΕΥΜΑ

Το φύλλο εργασίας Συμπληρώνω το παρακάτω κείμενο: Πρόσκληση σε γεύμα Συμπληρώνω το παρακάτω κείμενο:   Στις παραθαλάσσιες περιοχές, οι κάτοικοι τρέφονταν κυρίως με __________ και ­­­___________. Αντίθετα, στις ορεινές περιοχές ______________ αποτελούσε την κύρια τροφή τους. Το __________ έπαιζε σημαντικό ρόλο όχι μόνο στη διατροφή αλλά και στο____________. Επίσης, μια σημαντικότατη θέση στην καθημερινή διατροφή των Βυζαντινών μα και στις νηστείες, κατείχαν τα __________ και τα ___________.  Βάζω Σ για το σωστό και Λ για το λάθος:  Α) Οι άνθρωποι τότε δεν είχαν καθόλου ψωμί. _____ Β) Τα πλουσιοπάροχα γεύματα στα παλάτια ήταν κλειδί της διπλωματίας. _____ Γ) Παντού, σε παλάτια, μοναστήρια και σπίτια, τα γεύματα άνηκαν στην ίδια κατηγορία. ___ Δ) Υπήρχαν διάφορα κόλπα για το ψάρεμα. _____ Τι είναι ο φούνδακας; Αναπτύσσω σε δύο γραμμές δίνοντας απλά τον ορισμό: Γράφω επιγραμματικά τις τροφές στο Βυζάντιο κατατάσσοντάς τες σε κατηγορίες: Π.χ.: Παραθαλάσσιες περιοχές: ψάρια και θαλασσινά Κάνω ένα Βυζαντινό τραπέζι. Τι θα προσφέρω;

Η ενδυμασία στο Βυζάντιο…

Βυζαντινά υφάσματα ΔΑΝΑΗ ΔΡΙΖΗ ΠΟΛΥ ΜΑΝΤΑ

Μια άλλη ομάδα μας παρουσίασε το βιβλίο «Κόκκινη κλωστή δεμένη» με μορφή power-point

Αξιολόγηση… Ήρθαμε σε επαφή με πολλά και ενδιαφέροντα θέματα βυζαντινής ιστορίας με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο. Ήταν, πραγματικά, ένα πολύ ωραίο ταξίδι!!!!!!!

Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!