ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
Ανακύκλωση Νικόλας, Ζήνωνας, Αλέξης, Λίζα Ε’2.
Εργασία στην Οικ.Οικ. με θέμα: ”Kαι κυνηγοί αλουμινίου”
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
 ένας τόνος χαρτί που ανακυκλώνεται σώζει τη ζωή 17 δέντρων!!!
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Επιμέλεια: Λιατάκης Βασίλης
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
ΤΙ ΥΛΙΚΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία»
ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Μια ιστορία που γράφτηκε
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : Κουρμπέλας Δημήτρης
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
Ελευθερία Κουτρουμάνη Β
Θέλεις να μάθεις τι είναι η ανακύκλωση; ΜΠΑΡΤΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
Πρόγραμμα Εκδήλωσης «Άνοιξη της Ευρώπης¨ Μέσα από το πρόγραμμα Άνοιξη της Ευρώπης γνωρίσαμε καλύτερα τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μας βοήθησε να.

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΥΑΛΙΟΥ.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Ανακύκλωση Χαρτιού Στυλιάνα Ζυμαρά.
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
ΒΑΛΕ ΜΠΡΟΣ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ Μην ξεχνάς πως η ενέργεια των μπαταριών προέρχεται από τη Γη. Μην τη σπαταλάς. Κλείνε το γουόκμαν σου, όταν.
ΕΡΕΥΝΑ: ΔΙΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ;
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Ανακύκλωση Χαρτιού Γιώργος Γρηγορίου.
Έχεις οικολογική συνείδηση;
Η Καταναλωτική μας συμπεριφορά
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
ΣΟΡΑΓΙΑ ΛΕΥΤΕΡΗ Ε’1 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
ΤΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τα χαρτιά, τα γυαλιά, τα μέταλλα δεν είναι σκουπίδια
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ 1.Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i.Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο!Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii.Είναι.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Δημοτικό Σχολείο Περιστερώνας
Λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Ανακύκλωση Γυαλιού ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤ’1 Αίας Ζαννέττος
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
Πες μου πού να πάω!! Είμαι ένα σκουπιδάκι που έχασα το δρόμο μου!
Από την θεωρία στην πράξη
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Β1 Ευανθία Αθανασοπούλου

Θα πρέπει όλοι να αρχίσουμε να ανακυκλώνουμε , έτσι θα κάνουμε οικονομία στην ενέργεια και θα σώσουμε τον πλανήτη μας. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε στο σπίτι μας όμως εμείς τα παιδιά την περισσότερη ώρα την περνάμε στο σχολείο. Υπάρχουν χιλιάδες σχολεία στη χώρα. Για φανταστείτε πόσο μπορούμε να βοηθήσουμε τη Γη με την ανακύκλωση, φτάνει μονάχα να προσπαθήσουμε όλοι! Ένας αληθινά σπουδαίος τρόπος για να κάνεις το σχολείο σου και όλους όσοι βρίσκονται εκεί να βοηθήσουν για τη σωτηρία της Γης, είναι αρχίζοντας ένα πρόγραμμα ανακύκλωσης.

ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ : Κάθε μέρα χρησιμοποιούνται στο σχολείο σας εκατοντάδες κομμάτια χαρτί. Αν δεν γίνεται ήδη κάποια ανακύκλωση, τότε όλο αυτό το χαρτί πετιέται στα σκουπίδια Οι σχολικές καντίνες πουλάνε παραπάνω από 1.000 χάρτινα κουτιά την εβδομάδα. Αυτό σημαίνει πάρα πολύ χαρτί! Άραγε ανακυκλώνεται ή πετιέται στα σκουπίδια όλο αυτό το χαρτί; Πόσοι συμμαθητές σας πίνουν αναψυκτικά από αλουμινένια κουτάκια; Πόσα τέτοια πουλάει η καντίνα; Ερωτήσεις

Μπορεί να υπάρχει στο σχολείο αυτόματο μηχάνημα με αναψυκτικά σε αλουμινένια κουτάκια. Ίσως να χρησιμοποιείται στο σχολείο σας και αλουμινόχαρτο. Όλο αυτό το αλουμίνιο, λοιπόν, μπορεί να ανακυκλωθεί! Οι καντίνες χρησιμοποιούν συχνά για τα τρόφιμα και τα ποτά τους κάτι πολύ μεγάλα μεταλλικά κουτιά. Κι αυτά τα κουτιά μπορούν να ανακυκλωθούν, όπως ακριβώς και οι κονσέρβες των κατοικίδιων ζώων. Και μην ξεχνάς το γυαλί. Τα βαζάκια και τα μπουκαλάκια που δεν μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν, μπορούν να ανακυκλωθούν.

Β)Να το φορέσεις καπέλο Γ)Να το ανακυκλώσεις Στο ερώτημα τι καλύτερο μπορείς να κάνεις με ένα άδειο κουτάκι αναψυκτικού Α)Να το φας Β)Να το φορέσεις καπέλο Γ)Να το ανακυκλώσεις Α)20% απάντησαν Β) 1% απάντησαν Γ) 79% απάντησαν

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ • Πες στο δάσκαλο σου πως θέλεις να φτιάξεις ένα κέντρο ανακύκλωσης. Θα ήταν μια σπουδαία άσκηση για το μάθημα της μελέτης του Περιβάλλοντος. • Μπορείτε, μάλιστα, να κάνετε κάτι σαν διαγωνισμό, οι διάφορες τάξεις αναμεταξύ τους, για να δείτε ποιος θα βρει τους πιο διασκεδαστικούς και πρωτότυπους τρόπους για να κάνετε ανακύκλωση στο σχολείο σας. Για να φτιάξετε ένα κέντρο ανακύκλωσης στο σχολείο σου, θα χρειαστείτε μερικά πράγματα: Μερικά μεγάλα γερά χαρτοκιβώτια, για να βάζετε μέσα το γυαλί, το μέταλ­λο και το χαρτί. Προσοχή: Μην αφήνετε τα χαρτοκιβώτια έξω, γιατί θα πάρουν υγρασία. Ένα μέρος όπου θα αποθηκεύετε το ανακυκλωμένο υλικό, βολικό, αλλά που να μην εμποδίζει.

Επιγραφές που θα λένε τι είδους υλικό πρέπει να μπαίνει μέσα σε κάθε κιβώτιο και τι πρέπει να κάνει καθένας μ' αυτό. Παράδειγμα: Συστάσεις στα παιδιά να προσέχουν πολύ για να μην πέσουν τα μπουκάλια και τους σπάσουν. Συστάσεις να βγάζουν τους φελλούς και τα καπάκια, πριν βάλουν τα μπουκάλια μέσα στα κιβώτια. Και κάτι πολύ σημαντικό: θα χρειαστείτε μεταφορικό μέσο, για να πηγαίνετε τα ανακυκλωμένα υλικά στο κέντρο ανακύκλωσης της πόλης σας. Αν δεν μαζεύετε πάρα πολλά πράγματα κι οι γονείς κάποιου συμμαθητή σας μπορούν να βοηθήσουν με το αυτοκίνητο τους.

Ανακύκλωση στο σχολείο μας

Αν ακολουθήσουμε όλα τα παραπάνω θα γίνουμε ήρωες της ανακύκλωσης !  •Ίσως στην περιοχή σας να περνάνε για περισυλλογή οι υπάλληλοι του Δήμου. Τότε, το μόνο που πρέπει να φροντίζετε, είναι να βγάζετε τα κιβώτια στο πεζοδρόμιο μια μέρα νωρίτερα. Τηλεφωνήστε στη Δημαρχία για περισσότερες πληροφορίες. (Αν δεν περνάει κανείς για περισυλλογή στην περιοχή σας, θα μπορούσατε να το ζητήσετε και να το πετύχετε!) Αν ακολουθήσουμε όλα τα παραπάνω θα γίνουμε ήρωες της ανακύκλωσης ! 

ΑΠΟ ΣΤΟΜΑ ΣΕ ΣΤΟΜΑ Μόλις φτιάξετε το κέντρο ανακύκλωσης στο σχολείο σας, φροντίστε να το μάθουν όλοι. Φτιάξτε αφίσες που να το αναγγέλλουν. Θα είναι μια θαυμάσια άσκηση για το μάθημα των Τεχνικών. Στείλτε μια γνωστοποίηση στις τοπικές εφημερίδες, στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση. Ίσως να δείτε και το σχολείο σας στην τηλεόραση! Και τα άλλα σχολεία; Θα μπορούσε να οργανωθεί ένας φιλικός διαγωνι­σμός ανάμεσα στα διάφορα σχολεία: ποιος θα ανακυκλώσει περισσότερο και ποιος θα διασκεδάσει περισσότερο μ' αυτό!