6η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τις αναφορές στατιστικών δεδομένων της EBSCOadmin.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Αλφαβητισμός, εκπαίδευση και αγωγή στα μέσα επικοινωνίας: Ορισμοί και διευκρινίσεις Μπετίνα Ντάβου Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 1 η Εβδομάδα Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Βιβλιογραφική Έρευνα Δρ. Αλέξανδρος Αποστολακης
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
Εφαρμογές Της Διαδικτυακής Πλατφόρμας Google Drive
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

6η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης Ο ρόλος του Μηνύματος 6η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης

Δελτία Τύπου Συστηματικότητα Σχεδιασμός (3) Διακίνηση Ποιος; Οργανώνει τι; Πού; Τι ώρα; Με ποιους; Γιατί η δράση είναι σημαντική; (3) Διακίνηση

Ενημερωτικά έντυπα (newsletters) Ενημέρωση των φίλων αλλά και των περιστασιακών «επισκεπτών». Εργαλείο του γραφείου Δημοσίων Σχέσεων. Διαφέρουν σχεδιαστικά. Διαδικτυακή παρουσία. Περιορισμοί: κόστη και προσωπικό.

Αφίσες - ταμπλό (billboards) Μεγάλη προβολή. Χαμηλό κόστος. Τόσο οι αφίσες όσο και τα ταμπλό βασίζονται στην ίδια φιλοσοφία προβολής. Στοχεύουν στην προσέλκυση της προσοχής των διερχόμενων οδηγών ή πεζών πολιτών. Η αξιολόγηση των μηνυμάτων δεν γίνεται με κριτήρια καλλιτεχνικά. Εξετάζουμε αν ελκύουν την προσοχή των ανθρώπων.

Μειονεκτήματα Εύκολα τα προσπερνάει κανείς και τα αγνοεί. Επισκιάζονται από πιο «εντυπωσιακά» μηνύματα. Η κατάχρηση των συγκεκριμένων μέσων τα ακυρώνει. Το κοινό αντιδρά κατά της αφισορύπανσης. Αποσπούν την προσοχή των οδηγών.

Οπτικοακουστικά μηνύματα Το Βίντεο προσφέρει αμεσότητα και «ζωντάνια» οπτικοποιώντας τη μαρτυρία ή την πληροφορία του επισκέπτη. Επιτρέπει την ανάπτυξη μιας παράλληλης αφηγηματικής γραμμής μέσα στο μουσείο, που μπορεί να είναι και η παρουσίαση διαφορετικών απόψεων και θέσεων. Αποτελεί τρόπο αφήγησης που ο επισκέπτης αναγνωρίζει από προηγούμενες εμπειρίες του, με τον οποίο είναι εξοικειωμένος και έτοιμος να συνδεθεί.

Συνέχεια Φέρνει άλλους χώρους μέσα στο μουσείο με τρόπο που δεν μπορούν να το κάνουν οι στατικές φωτογραφίες και η λεκτική αφήγηση. Προσφέρει δυνατότητες «εξόδου» των μουσειακών μηνυμάτων και περιεχομένων από το μουσείο. Δημιουργεί ιδιαίτερη ατμόσφαιρα και μπορεί να αξιοποιηθεί για τη μεταφορά συναισθηματικών μηνυμάτων και συγκεκριμένων αισθητικών απόψεων.

Μικρές Συσκευές Κινητά τηλέφωνα Φορητοί υπολογιστές Συσκευές χειρός Οθόνες που έχουν τοποθετηθεί σε δημόσια θέα.

Έντυπα του Οργανισμού Βιβλία που παρουσιάζουν την ιστορία του οργανισμού και τα οποία παρουσιάζονται σε κεντρικά σημεία διαφορετικών εκθέσεων και δράσεων προωθώντας τον οργανισμό και την αποστολή του. Βιβλία, έντυπα και κατάλογοι που ενημερώνουν για τις διαφορετικές εκθέσεις, διαλέξεις, συναυλίες, προβολές ταινιών και άλλες δράσεις του οργανισμού κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης σεζόν. Παιχνίδια που σχετίζονται με τις εκθέσεις και τις συλλογές του οργανισμού και ειδικότερα των μουσείων και των γκαλερί.

Έντυπα του Οργανισμού Ενημερωτικά έντυπα (Newsletters) τα οποία τυπώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ως η επίσημη ενημερωτική φωνή του οργανισμού προς τα μέλη του, αλλά και το ευρύτερο κοινό. Ερευνητικά περιοδικά ή επιθεωρήσεις που παρουσιάζουν εξειδικευμένες πληροφορίες για διαφορετικά ερευνητικά προγράμματα του οργανισμού. Παιδικοί οδηγοί και έντυπα για σχολικές εκδρομές και επισκέψεις. Ετήσιες εκθέσεις που στοχεύουν κυρίως σε χορηγούς και δωρητές. (Kotler, Kotler & Kotler, 2008, σελ. 337)

Νέα Μέσα Ιστοσελίδες Κοινωνική Δικτύωση Email Μικρές Συσκευές

Ιστοσελίδες Η δημιουργία ιστοσελίδας δεν αποτελεί πανάκεια. Η ιστοσελίδα είναι η βιτρίνα του οργανισμού. Η ιστοσελίδα του οργανισμού θα πρέπει να συμβαδίζει με την πραγματικότητα του οργανισμού.

Μια ιστοσελίδα διαθέτει: Δυνατότητες έκθεσης των προϊόντων και των υπηρεσιών του οργανισμού, Αγορές εξ’ αποστάσεως Καταγραφή των τάσεων και των επιθυμιών του κοινού Αλληλεπίδραση με το κοινό Παροχή πρόσβασης σε εξειδικευμένο περιεχόμενο και ερευνητικών δεδομένων Παροχή εκπαιδευτικών δράσεων ειδικά σε μαθητές και σπουδαστές Αναζήτηση χορηγών και εθελοντών Προσέλκυση εξειδικευμένου προσωπικού Ενδυνάμωση των σχέσεων των μελών και των φίλων του οργανισμού – κοινωνική δικτύωση Αξιολόγηση των δραστηριοτήτων στις οποίες εμπλέκεται ο οργανισμός.

Κοινωνική Δικτύωση Εκατομμύρια άνθρωποι, όλων των ηλικιών, τις αξιοποιούν για να ικανοποιήσουν διαφορετικές ανάγκες. Το ότι ένα σημαντικό μέρος του κοινού είναι ήδη δικτυωμένο αφαιρεί από τον οργανισμό το βάρος να δικτυώσει ο ίδιος τους φίλους του και τα μέλη του.

Τα blogs προσφέρουν τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε να εκφράζει την άποψή του για όλες τις κατηγορίες θεμάτων. Τα blogs προσφέρουν στον οργανισμό εξαιρετικές ευκαιρίες ανάδρασης από το κοινό του. Τα blogs προσφέρουν ευκαιρίες άτυπης αξιολόγησης των προσφερόμενων εμπειριών.

Λίστες ηλεκτρονικής αλληλογραφίας Το email αποτελεί μια πραγματική επανάσταση στην αλληλογραφία των ανθρώπων. Είναι οικονομικό, στοχευμένο στο κοινό του οργανισμού και εξαιρετικά ευέλικτο. Ταχεία και άμεση επικοινωνία μέσω της συνολικής αποστολής μηνυμάτων σε μεγάλο αριθμό παραληπτών.

Το email ως μέσο «μαζικής» ενημέρωσης Αποστολή μηνυμάτων σε μεγάλο αριθμό παραληπτών. Εύκολη προσθήκη νέων μελών ή νέων ομάδων. Ταχεία ανάδραση. Εργαλείο εσωτερικής και εξωτερικής επικοινωνίας.

Email Δυνατότητα κινητοποίησης των φίλων του οργανισμού, ευκολία και προσβασιμότητα, οικονομία στο χαρτί, στο χρόνο και στον κόπο του προσωπικού. Ο πολλαπλασιασμός των spam αυτοματοποιεί για τους λήπτες το σβήσιμο τέτοιων μηνυμάτων. Η επικοινωνιακή υπερβολή έχει πάντα το κόστος της.

Γιατί αναλύουμε τα μηνύματα; (α) Η Συμβολική Πραγματικότητα είναι σημαντικότερη από την «Πραγματική» (β) Η Συμβολική Πραγματικότητα είναι πεπερασμένη (γ) Η Ιεράρχηση της Σημαντικότητας

Το Ζήτημα της Ιεράρχησης Εκείνο που τα μέσα θεωρούν σημαντικό έχει αυξημένη πιθανότητα να θεωρηθεί σημαντικό από το κοινό. Το κοινό ενδέχεται να αναπτύξει συγκεκριμένη γνώση, στάση και συμπεριφορά. Προηγείται χρονικά η εμφάνιση ενός θέματος στα μέσα και ακολουθεί η αντίληψη του κοινού.

Ο οργανισμός: Καταγράφει την κάλυψη του οργανισμού στη συμβολική πραγματικότητα ως δείκτη «σημαντικότητας» του οργανισμού, Καταγράφει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της κάλυψης του οργανισμού από τα μέσα.

Οργάνωση Σύνθετων Μηνυμάτων   (1) Οργάνωση με βάση την έννοια του χρόνου -- Σύγκριση γεγονότων – αλληλουχία γεγονότων (2) Οργάνωση με βάση την έννοια του χώρου -- Η σημασία της γεωγραφίας – εθνογραφικά, πολιτισμικά (3) Οργάνωση με βάση τον επαγωγικό τρόπο -- Λογικοί συλλογισμοί που οδηγούν σε συμπεράσματα. (4) Οργάνωση με βάση τη λύση του προβλήματος -- Παρουσίαση ενός κεντρικού προβληματισμού, ανάλυση των αιτίων, μέτρα που πρέπει να ληφθούν (5) Οργάνωση με βάση το τελικό συμπέρασμα -- Ξεκινάμε με το αποδεκτό και καταλήγουμε σε συμπεράσματα που είναι τουλάχιστον αληθοφανή. (6) Οργάνωση με βάση την ψυχολογική επίδραση -- Ανθρωπισμός, συγκινησιακό περιεχόμενο με στόχο την κινητοποίηση του δέκτη. (7) Οργάνωση με βάση τον καταλογισμό ευθύνης -- Απόδοση ευθυνών, δικαιοσύνης, -- το σύστημα λειτουργεί.

Rep Track

Μέθοδοι Ανάλυσης Μηνυμάτων Ποιοτικές Μέθοδοι Αφηγηματική Γραμματολογική Δομική Σημειωτική Ποσοτικές Μέθοδοι Πλαισίωση Θεματολογία

Παράδειγμα Αρχείου Κωδικοποίησης Κάλυψη των Μουσείων CODING SHEET: _____ Coder: __________________ Εφημερίδα: ______________ Μουσείο: _______________ Title: ___________________________________________________________________ Date: _________________________________________ (1) Ποια είναι η στάση του συγκεκριμένου άρθρου απέναντι στο συγκεκριμένο μουσείο όπως αποτυπώνεται στον τίτλο του. (Α) Θετική (Β) Αρνητική (Γ) Ουδέτερη / Δεν υπάρχει σαφής αναφορά (2) Υπάρχει αναφορά σε κάποια δράση προώθησης του μουσείου (έκθεση, ομιλία, συνέδριο, κ.λ.π.) με αφορμή της οποίας καλύπτεται το μουσείο από την εφημερίδα; (Α) Ναι (Β) Όχι Τι είδους δημόσια δράση καλύπτεται από την εφημερίδα; ________________________________