1. Πού διδάσκω; Τάξη: A’ Λυκείου Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ
Advertisements

Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ Λυκείου Επίπεδο-αποδοχή μαθητών: Μέτριο
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Η ταξινόμηση των στοιχείων
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΣΥΜΒΟΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΡΙΘΜΟΙ ΟΞΕΙΔΩΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑΚΗ ΔΟΜΗ
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ   « Πάντα είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον να βλέπει κανείς να μπαίνει τάξη σε μια μάζα δεδομένων. Το περιοδικό σύστημα ήταν υπέρτατο παράδειγμα.
προϋποθέσεις δυο άτομα ενώνονται μεταξύ τους;
Περιοδική τάση των στοιχείων
Περιοδικός πίνακας Από τα μέσα του 19ου αιώνα οι χημικοί είχαν διαπιστώσει ότι οι ιδιότητες των μέχρι τότε γνωστών στοιχείων επαναλαμβάνονταν.
Οι χημικοί δεσμοί και οι δομές Lewis
Πρόταση τελικού προϊόντος της ιστοεξερεύνησης προς δημοσίευση στην ιστοσελίδα του σχολείου ( Προαιρετικά ) Χρόνος: 1 επιπλέον διδακτική ώρα.
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
C, P, S, Fe, Cu, Zn, As, Ag, Sn, Sb, Pt, Au, Hg, Pb, Bi
Ο ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΩΝ ΣΕ ΣΤΙΒΑΔΕΣ
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ο ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ.
προϋποθέσεις δυο άτομα ενώνονται μεταξύ τους;
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Ο περιοδικός Πίνακας των χημικών στοιχείων C, P, S, Fe, Cu, Zn, As, Ag, Sn, Sb, Pt, Au, Hg, Pb, Bi Τα γνωστά στοιχεία μέχρι το 1700.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
Ντμίτρι Ιβάνοβιτς Μεντελέγιεφ
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Η προσθήκη της Τεχνολογίας στα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο Γενικό Μέσο Όρο, μεγέθυνε την αξία της δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητικών.
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Άτομα , μόρια , ιόντα Λιόντος Ιωάννης Lio.
Ηλεκτρονιακή δομή -περιοδικός πίνακας.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
C, P, S, Fe, Cu, Zn, As, Ag, Sn, Sb, Pt, Au, Hg, Pb, Bi
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΩΝ ΣΕ ΣΤΙΒΑΔΕΣ
Επανάληψη Α τετραμήνου
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΩΝ ΣΕ ΣΤΙΒΑΔΕΣ
1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
O ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Ο ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ.
Οι χημικοί δεσμοί και οι δομές Lewis
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ
מבנה האטום (היסודות ומבנה האטום)
1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
№207 “Жаңатұрмыс” орта мектебі
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ   « Πάντα είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον να βλέπει κανείς να μπαίνει τάξη σε μια μάζα δεδομένων. Το περιοδικό σύστημα ήταν υπέρτατο παράδειγμα.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ   « Πάντα είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον να βλέπει κανείς να μπαίνει τάξη σε μια μάζα δεδομένων. Το περιοδικό σύστημα ήταν υπέρτατο παράδειγμα.
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1. Πού διδάσκω; Τάξη: A’ Λυκείου Επίπεδο-αποδοχή μαθητών: Μέτριο αλλά συνεργατικό Επάρκεια εποπτικών μέσων: χάρτης Π.Π. διαδραστικός πίνακας πλήρης λογισμικά

2. Τι διδάσκω; a. Διδακτική ενότητα : ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ β. Αναλυτικές παράγραφοι: Εισαγωγή, Ηλεκτρονιακή δομή ατόμων, Κατάταξη στοιχείων-Χρησιμότητα του Π.Π. γ. Διαθέσιμος διδακτικός χρόνος: 2 ώρες 1η ώρα: Εισαγωγή, Ηλεκτρονιακή δομή ατόμων 2η ώρα: Κατάταξη στοιχείων-Χρησιμότητα του Π.Π.

3. Πώς διδάσκω; Διδακτικοί στόχοι (αναλυτικού προγράμματος) α. Να κατανέμουν τα ηλεκτρόνια ενός ατόμου σε στιβάδες β. Να γνωρίζουν τα κριτήρια ταξινόμησης των στοιχείων στη σημερινή μορφή του Π.Π. γ. Να αναφέρουν τι είναι ομάδα και τι περίοδος καθώς και τα κοινά χαρακτηριστικά των στοιχείων τους δ. Να βρίσκουν την ομάδα και την περίοδο στην οποία ανήκει ένα στοιχείο με βάση τον ατομικό του αριθμό ε. Να αναφέρουν τη χρησιμότητα του Π.Π. στ. Να προβλέπουν τη χημική συμπεριφορά ενός στοιχείου από τη θέση του στον Π.Π.

ii. Διδακτική διαδικασία 1. επιλογή διδασκαλίας: συνδυαστική 2. πορεία μαθήματος: έλεγχος προαπαιτούμενων γνώσεων και ανάκλησή τους: - χημικά στοιχεία, κοινές ιδιότητες π.χ., μέταλλα, αμέταλλα, ευγενή - δομή ατόμου, ατομικά πρότυπα παρουσίαση στον πίνακα της πορείας του μαθήματος: - ενδεικτικός περιοδικός πίνακας - ομάδες και περίοδοι - περιοδικότητα ιδιοτήτων - σπουδαιότερες ομάδες και ιδιότητές τους διέγερση της προσοχής των μαθητών: - ιστορικά στοιχεία για την εξέλιξη του Π.Π.* - άρθρο για το Mendeleev το «χορογράφο των χημικών στοιχείων» - ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια

iii. βοηθήματα α. αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών: β. σχολικά συγγράμματα: Α’ και Γ’ λυκείου γ. εξωσχολικά βοηθήματα δ. επιστημονικά συγγράμματα ε. πρόσθετα εποπτικά βοηθήματα: Χάρτης Π.Π. στ. διαθεματικότητα: προγράμματα ΔΕΠΠΣ

iv. εποπτικά μέσα Χάρτης με Π.Π. (μπορεί και μικροί π.π. ανά θρανίο) Μικρά κομμάτια μετάλλων (π.χ. χαλκός, σίδηρος, αλουμίνιο, ψευδάργυρος κ.ά.) Video με ιδιότητες και παιγνίδια στον π.π. Video 2 Π.Π. δυναμικός Ετυμολογία των ονομάτων των στοιχείων Πειραματική άσκηση πυροχημικής ανίχνευσης Διαφάνειες

4. Αξιολόγηση της διδασκαλίας Ερωτήσεις προφορικές για την ανάδειξη των διδακτικών στόχων Ολιγόλεπτη γραπτή ανώνυμη αξιολόγηση (Φύλλο Εργασίας) 4. Συμπεράσματα Διάγνωση αποτυχημένων στόχων Διορθωμένη και συμπληρωματική επαναδιδασκαλία

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Στόχοι: α: Να κατανέμουν τα ηλεκτρόνια ενός ατόμου σε στιβάδες Να γίνει η κατανομή των ηλεκτρονίων σε στιβάδες των στοιχείων : 11Na, 17Cl, 10Ne, 20Ca β: Να γνωρίζουν τα κριτήρια ταξινόμησης των στοιχείων στη σημερινή μορφή του Π.Π. Να γίνει η κατανομή των παρακάτω στοιχείων σε ομάδες και περιόδους του Π.Π.: 11Na, 17Cl, 10Ne, 20Ca Ποια ομάδα του περιοδικού πίνακα ονομάζεται: ομάδα των αλκαλίων: …………………………….. αλκαλικών γαιών: …………………….. αλογόνων: ………………………………. και ευγενών αερίων: ………………………. γ. Να αναφέρουν τι είναι ομάδα και τι περίοδος καθώς και τα κοινά χαρακτηριστικά των στοιχείων τους Να συμπληρωθεί η πρόταση: Τα στοιχεία που βρίσκονται κατά μήκος της ίδιας κατακόρυφης στήλης του Π.Π. αποτελούν μια ……………….. Του και έχουν: παρόμοιες ιδιότητες παραπλήσιο ατομικό αριθμό ίδιο αριθμό στιβάδων ίδια ατομική ακτίνα δ. Να βρίσκουν την ομάδα και την περίοδο στην οποία ανήκει ένα στοιχείο με βάση τον ατομικό του αριθμό Ίδια με στόχο β. 1. Ο ατομικός αριθμός του στοιχείου Χ είναι 19. Σε ποια ομάδα και ποια περίοδο του Π.Π. ανήκει; ε. Να αναφέρουν τη χρησιμότητα του Π.Π. Δίνονται τα στοιχεία Α, Β, Γ, Δ και Ε με ατομικούς αριθμούς 16, 12, 8, 20 και 38 αντίστοιχα. Μπορείτε να προβλέψετε ποια από αυτά παρουσιάζουν περίπου ίδιες ιδιότητες; Ποια/ες από τις παρακάτω ομάδες του Π.Π. περιέχει/ουν στοιχεία με ίδια χημική συμπεριφορά; α. S, Cl, Br, β. Ca, Ba, Cl, γ. Νe, Ar, Au δ. Na, K, Li,